Skocz do zawartości

Scena 3D: Survivor


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zmajstrowałem tą scenkę na szybko wczoraj - był to raczej jedynei test mocy mentalowego shaderka wody aniżeli przemyślana i dopieszczana scenka.

Wiem że mógłbym jeszcze wiele poprawić , dodać, zmienić temat przewodni - no ale taki to uroczek speedu :)

Ważne, że pełny shader tropikalnej wody udało mi się złożyć, a pracka powstała jako bonusik.

survivor.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

troche z deka przepalone :/

 

patrzac na wysokosc fali przy brzegu logiczne bylo by ze zeleni nie ma tam w odleglosci 4 m od zalamania fali brzegowej ;]

 

poza tym piasek troche taki dziki ... za ciemny i nie powinien byc taki zroznicowany ...

 

ale jesli patrzec na to jak na test to spoko ... ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie przepalone i błagam Was nie piszcie, że "wiem, że mógłbym jeszcze coś poprawić" , "dalej mi się już tego ciągnąć nie chciało" (...) Skoro Wam się to nie podoba, albo wiecie co jest źle, to czemu wystawiacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie przepalone i błagam Was nie piszcie, że "wiem, że mógłbym jeszcze coś poprawić" , "dalej mi się już tego ciągnąć nie chciało" (...) Skoro Wam się to nie podoba, albo wiecie co jest źle, to czemu wystawiacie?

 

hmm to samo mogl bym napisac o tobie ;] tez chyba nie sadziles ze twoja praca jest skaczona ?

 

 

a co do pracy to jeszcze bym chcial wiedziec ile to PS a ile to render ;] ?

 

i ile sie renderowalo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gheed - napisałem, że nie poprawiam bo to speed i głownie test mojego shaderka wody - coby nie pojaiwały się komentarze dodaj to czy tamto. Po prostu to jest speed który jest SKOŃCZONY i jest to finalna wersja.

Przepalone jest bo mnie się akurat takowe podoba ;)

 

Kulki - tu nie ma DOF

 

Marcin - czas renderingu = około 42minut (256 ram , Duron 1.4Ghz + może być szybciej przy tej samej jakości ale robiłem to poźniasto w nocy i juz nie chciało mi się tym bawić)

A tu masz czysty render jaki wyszedł z MAX'a :

 

survivorr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności