Christian Noir Stein Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 Witam. Zmajstrowałem tą scenkę na szybko wczoraj - był to raczej jedynei test mocy mentalowego shaderka wody aniżeli przemyślana i dopieszczana scenka. Wiem że mógłbym jeszcze wiele poprawić , dodać, zmienić temat przewodni - no ale taki to uroczek speedu :) Ważne, że pełny shader tropikalnej wody udało mi się złożyć, a pracka powstała jako bonusik.
Marcin Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 troche z deka przepalone :/ patrzac na wysokosc fali przy brzegu logiczne bylo by ze zeleni nie ma tam w odleglosci 4 m od zalamania fali brzegowej ;] poza tym piasek troche taki dziki ... za ciemny i nie powinien byc taki zroznicowany ... ale jesli patrzec na to jak na test to spoko ... ;]
Kulki Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 Hmmm trudno cos powiedziec. Walnij cos niespeedowego i sie zobaczy. Ps Te ziarno to DOF? Jak tak to uroku pracy nie dodaje a robienie DOFa na wodzie to conajmniej kiepski pomysl. Ps Ps Jak nie DOF do to ajem sory. pozdr
uncle Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 podoba mi sie:) widze duzo postprod. ale fajnie:P
Gheed Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 Jak dla mnie przepalone i błagam Was nie piszcie, że "wiem, że mógłbym jeszcze coś poprawić" , "dalej mi się już tego ciągnąć nie chciało" (...) Skoro Wam się to nie podoba, albo wiecie co jest źle, to czemu wystawiacie?
nielot007 Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 ghred ale autor pisal (i wszyscy inni co tak pisza) ze to jest speed a speedy polegaja na krotkim okresie pracy i bez poprawek zazwyczaj:D a pracka mi sie podoba nawet bardzo:D:D
Marcin Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 Jak dla mnie przepalone i błagam Was nie piszcie, że "wiem, że mógłbym jeszcze coś poprawić" , "dalej mi się już tego ciągnąć nie chciało" (...) Skoro Wam się to nie podoba, albo wiecie co jest źle, to czemu wystawiacie? hmm to samo mogl bym napisac o tobie ;] tez chyba nie sadziles ze twoja praca jest skaczona ? a co do pracy to jeszcze bym chcial wiedziec ile to PS a ile to render ;] ? i ile sie renderowalo ...
Christian Noir Stein Napisano 30 Grudzień 2004 Autor Napisano 30 Grudzień 2004 Gheed - napisałem, że nie poprawiam bo to speed i głownie test mojego shaderka wody - coby nie pojaiwały się komentarze dodaj to czy tamto. Po prostu to jest speed który jest SKOŃCZONY i jest to finalna wersja. Przepalone jest bo mnie się akurat takowe podoba ;) Kulki - tu nie ma DOF Marcin - czas renderingu = około 42minut (256 ram , Duron 1.4Ghz + może być szybciej przy tej samej jakości ale robiłem to poźniasto w nocy i juz nie chciało mi się tym bawić) A tu masz czysty render jaki wyszedł z MAX'a :
Morph0001 Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 wyglada niezle, pewnie nie jest super realistyczny , ale mi sie tez podoba..
Gheed Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 Hmm, pszepraszam wszystkich zdegustowanych, ale nie widziałem tego napisu "speed" (cóż, czasem chwilowo ślepne :). Szczególnie, że jestem w trakcie kłótni na innym forum.
Gheed Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 Nie rozumiem sensu powyższej wypowiedzi -_-.
nielot007 Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 ghreed hehe chyba chodzi mu o to co plywa w wodzie:D:D
Chalek Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 Dla mnie jakieś takie nieczytelne. Na 1 rzut oka nie bardzo widze co to jest, co na czym pływa itd.
Gheed Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 Aaaaa, GHEED, nie ghreed. Drugi raz pod rząd mylisz mój nick. Ja tam kiełbasy nie widze ;).
soshka.cg Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 Mnie się ten shader tropikalnej wody jakoś mało podoba - może przez to ziarno ale nie wiem czy to postprodukcja czy oryginał. Może pokazał byś tę scenkę surową - bez PSa
Rekomendowane odpowiedzi