Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na poczatek witam wszystkich

Przegladajac forum stwierdzilem ze w koncu pochwale sie swoimi osiagnieciami :) maxem bawie sie juz pare latek z malymi przerwami ale moim dzielom jeszcze duzo brakuje. obecnie pracuje nad takim oto modelem tuningowanego mercedesa c copue. pracka jest jeszcze we wczesenej fazie i ma kupe bledow (uzeram sie z siatka bo za zadne skarby nie chce wygladac po mesh smoothu tak jak powinna choc na tym renderku tego nie widac)

 

pomysly, porady komentarze mile widziane :)

 

r0014bm.jpg

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pare latek powiadasz

pracka jest jeszcze we wczesenej fazie i ma kupe bledow

oj naprawde wiele !!!, wiele !!!

uzeram sie z siatka bo za zadne skarby nie chce wygladac po mesh smoothu tak jak powinna choc na tym renderku tego nie widac

 

To ja ci powiem ze widac

Napisano

bzyku

troche zle to ujalem, pare latek posiadam maxa, bawie sie okazyjnie i jak widac na obrazku nie opanowalem jeszcze wszystkiego. szczerze to na tym wlasnie modelu sprawdzam swoja wiedza z poly editingu i jeszcze nie znam wszystkich technik :)

 

pablo

wlasnie z przodu jest najwiecej bledow :D juz chyba wiem co nie tak zrobilem

Napisano

dżizys ...... ale po co ten wiejski tuning?? to już nie jest podobne do mercedesa

kompletna padaka i zero gustu :/

no i model troche pokrzywiony

Napisano

witam

kolejny drobny update poprawilem kilka bledow i dodalem pare nowych :P

r0028cz.jpg

 

co do inspiracji. tak to z nfs'a chce po prostu zobaczyc jak to bedzie wygladac bo ciezko mi to sobie wyobrazic. jak bedzie lipa to zmienie, bo szkoda wywalac i od nowa robic.

Napisano

No już jest lepiej, ale jest jeszcz troche błędóe(np. światła krzywe, przejście przedniego pasa w maske nie jest płynne ) I mam pytanko bardzo wydłóżyłeć (do ziemii:) nadwozie??? Zobacz czy jak wszadzisz kółka to nie będzie tarł po ziemii ;) Nie to, że nie lubie nisko zawiszonych samochodzików (kocham je :D), ale wydaje mi się, że lepiej będzie zwęzić(skrócić?) troszeczkę przedni zderzak i próg, a wtedy obnizyć go na zawieszeniu ;) No i to co zaznaczyłem(ten kant, nie obniżając całego zderzaka) mógłyś troszeczkę opuścić(moim zdaniem) wtedy zderzak wydawałby się bardziej masywny. No ale to twój projekt i ty robisz co chcesz (ja mogę tylko coś zaproponować, więc...;) Powodzenia w dalszej pracy :D

Napisano

kola mieszcza sie spokojnie (jak na razie sa to 2 cylindry :) od ziemi jest jakies 60mm (mam printy z wymiarami tak ze robie wg nich), swiatla sa do poprawki, ten kant z przodu ma byc, a co do obnizenia krawedzi to zobacze co z tego wyjdzie.

Napisano

Ech źle napisałem nie chodziło o przejście zderzaka w maske tylko powiedzmy przedniego lewego pasa(nadkole)tam gdzie jest rowek to niewydaje się płynne przejście. Pozdro i owocnej pracki :D

Napisano

zeby nie bylo ze sie obijam :P

kilka kosmetycznych zmian min przednie nadkole, lampy (jeszcze nad nimi musze popracowac), maska (tez do zmiany, lonczenie przebiega w zlym miejscu i brakuje jedjen krawedzi wokol wlotu od chlodnicy)

r0031tp.jpg

Napisano

nie kus :D bo zrobie z tego 200% WTV (wiejski tjuning verszyn :P)

mnie jak na razie interesuje jedynie formalna poprawnosc modelu i siatki, no i oczywiscie chce sie w koncu nauczyc modelowac zeby te wypociny w miare wygladaly

Napisano
watek troche podupada, chyba nikomu sie to nie podoba ;)
pewnie masz racje :P:>

nie poddawaj sie pracuj dalej zobaczymy co wyjdzie... i pamietaj, spiesz sie powoli :D

Napisano

dla tych co zapomnieli: jeszcze nad tym siedze :D

tak oto prezentuje sie (prawie) najnowszy render w v-rayu, musze tylko cos zwiekszyc zeby krawedzie byly bardziej widoczne, no i pozbyc sie tych dunrych napisow vray na calym obrazku :/ jesli ktos zna rozwizanie tych 2 powyzszych problemow bede wdzieczny za odpowiedz :)

pozdro

r0097la.jpg

Gość styczny
Napisano

ja nieznam odpowiedzi na te pytania, ale mam pytanko: jak instaluje sie tego vray'a

Napisano

No widze duże postępy :) MOim zdanie dużo lepiej niż na początku ;P Aha to lusterk jak dla mnie jest troszeczkę za wąskie w stosunku do tego na czym się trzyma. POzdro i powodzenia :)

Napisano

co do linii to musisz zwiekszyc anti aliasing wejdz w rendera potem w aa i ustaw na -2 / 2. a co to napisow to sie nie pozbedziesz - kup oryginal to znikna

 

ps. brzydkie spojlery, swiatla, lusterka i klamki ;>

Napisano

w koncu jakies pozytywne komentarze ;)

odnosnie zastrzerzen

lusterka - do zmiany (cos mi nie pauja)

klamki - na szybkiego

swiatla - nie mam pomylsu tak ze zostaja na razie ;)

spojlery - taka koncepcja

nna razie mencze sie z oponami i cos mi ciagle kanciaste wychodza

 

kup oryginal to znikna

no to kolejne rendery tez beda z napisami. moj budzet nie przewiduje takiego wydatku :)

 

pozdro

Napisano

postanowilem zrobic cos innego i zaczolem bawic sie materialami :) (taki maly tescik) a oto efekt tej zabawy w mental rayu (wersja demo v-raya wlasnie sie skonczyla :( ) tak wiem jest strasznie ciemno, jasniejszy render wlasnie sie robi (jeszcze jakies 2,5 godziny, ten szedl ponad 3,5), a ponadto kola (tylko nie widac szczegolow :/) i dwa pytanka

1. co trzeba zrobic zeby w mantalrayu skylight rzucal cienie na powierzchnie (chodzi mi o taki efekt jak na wczesniejszym renderze)

2. czy mental ray obsluguje HDRI? bo wsadzilem mape hdri do Map skylighta ale jak widac nizej cos chyba sie nie odbija. jak wsadze hdri do enviromenta to tlo wychodzi czarne.

 

pozdro

 

r0113am.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności