Zakhan Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 Na poczatek witam wszystkich Przegladajac forum stwierdzilem ze w koncu pochwale sie swoimi osiagnieciami :) maxem bawie sie juz pare latek z malymi przerwami ale moim dzielom jeszcze duzo brakuje. obecnie pracuje nad takim oto modelem tuningowanego mercedesa c copue. pracka jest jeszcze we wczesenej fazie i ma kupe bledow (uzeram sie z siatka bo za zadne skarby nie chce wygladac po mesh smoothu tak jak powinna choc na tym renderku tego nie widac) pomysly, porady komentarze mile widziane :)
Bzyku Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 pare latek powiadasz pracka jest jeszcze we wczesenej fazie i ma kupe bledow oj naprawde wiele !!!, wiele !!! uzeram sie z siatka bo za zadne skarby nie chce wygladac po mesh smoothu tak jak powinna choc na tym renderku tego nie widac To ja ci powiem ze widac
polka dot Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 racja, masz niezly syf w siatce, popraw to, popatrz na inne siatki (poprawne) i sie przyloz ;) pozdro
Pablo Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 jedynie co w miare wyglada to przedni zderzak :) pozdr
Zakhan Napisano 4 Styczeń 2005 Autor Napisano 4 Styczeń 2005 bzyku troche zle to ujalem, pare latek posiadam maxa, bawie sie okazyjnie i jak widac na obrazku nie opanowalem jeszcze wszystkiego. szczerze to na tym wlasnie modelu sprawdzam swoja wiedza z poly editingu i jeszcze nie znam wszystkich technik :) pablo wlasnie z przodu jest najwiecej bledow :D juz chyba wiem co nie tak zrobilem
sikham Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 inspiracja jakimś badziewianym bodykitem z nfsu ? pracuj pracuj nad siatką
javor Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 dżizys ...... ale po co ten wiejski tuning?? to już nie jest podobne do mercedesa kompletna padaka i zero gustu :/ no i model troche pokrzywiony
Zakhan Napisano 6 Styczeń 2005 Autor Napisano 6 Styczeń 2005 witam kolejny drobny update poprawilem kilka bledow i dodalem pare nowych :P co do inspiracji. tak to z nfs'a chce po prostu zobaczyc jak to bedzie wygladac bo ciezko mi to sobie wyobrazic. jak bedzie lipa to zmienie, bo szkoda wywalac i od nowa robic.
Bubu Napisano 6 Styczeń 2005 Napisano 6 Styczeń 2005 No już jest lepiej, ale jest jeszcz troche błędóe(np. światła krzywe, przejście przedniego pasa w maske nie jest płynne ) I mam pytanko bardzo wydłóżyłeć (do ziemii:) nadwozie??? Zobacz czy jak wszadzisz kółka to nie będzie tarł po ziemii ;) Nie to, że nie lubie nisko zawiszonych samochodzików (kocham je :D), ale wydaje mi się, że lepiej będzie zwęzić(skrócić?) troszeczkę przedni zderzak i próg, a wtedy obnizyć go na zawieszeniu ;) No i to co zaznaczyłem(ten kant, nie obniżając całego zderzaka) mógłyś troszeczkę opuścić(moim zdaniem) wtedy zderzak wydawałby się bardziej masywny. No ale to twój projekt i ty robisz co chcesz (ja mogę tylko coś zaproponować, więc...;) Powodzenia w dalszej pracy :D
Zakhan Napisano 6 Styczeń 2005 Autor Napisano 6 Styczeń 2005 kola mieszcza sie spokojnie (jak na razie sa to 2 cylindry :) od ziemi jest jakies 60mm (mam printy z wymiarami tak ze robie wg nich), swiatla sa do poprawki, ten kant z przodu ma byc, a co do obnizenia krawedzi to zobacze co z tego wyjdzie.
Bubu Napisano 6 Styczeń 2005 Napisano 6 Styczeń 2005 Ech źle napisałem nie chodziło o przejście zderzaka w maske tylko powiedzmy przedniego lewego pasa(nadkole)tam gdzie jest rowek to niewydaje się płynne przejście. Pozdro i owocnej pracki :D
Zakhan Napisano 11 Styczeń 2005 Autor Napisano 11 Styczeń 2005 zeby nie bylo ze sie obijam :P kilka kosmetycznych zmian min przednie nadkole, lampy (jeszcze nad nimi musze popracowac), maska (tez do zmiany, lonczenie przebiega w zlym miejscu i brakuje jedjen krawedzi wokol wlotu od chlodnicy)
Knysha Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 No juz swiatelka lepiej, ale ten 'tjuning' nadaje sie imo na wiejskituning.com xD
Zakhan Napisano 12 Styczeń 2005 Autor Napisano 12 Styczeń 2005 nie kus :D bo zrobie z tego 200% WTV (wiejski tjuning verszyn :P) mnie jak na razie interesuje jedynie formalna poprawnosc modelu i siatki, no i oczywiscie chce sie w koncu nauczyc modelowac zeby te wypociny w miare wygladaly
Zakhan Napisano 17 Styczeń 2005 Autor Napisano 17 Styczeń 2005 no i kolejny update watek troche podupada, chyba nikomu sie to nie podoba ;)
xMark Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 watek troche podupada, chyba nikomu sie to nie podoba ;) pewnie masz racje :P:> nie poddawaj sie pracuj dalej zobaczymy co wyjdzie... i pamietaj, spiesz sie powoli :D
Zakhan Napisano 22 Styczeń 2005 Autor Napisano 22 Styczeń 2005 po 3 dniowej walce z jednym wrednym trojanem zamieszczam kolejny update
Zakhan Napisano 31 Styczeń 2005 Autor Napisano 31 Styczeń 2005 dla tych co zapomnieli: jeszcze nad tym siedze :D tak oto prezentuje sie (prawie) najnowszy render w v-rayu, musze tylko cos zwiekszyc zeby krawedzie byly bardziej widoczne, no i pozbyc sie tych dunrych napisow vray na calym obrazku :/ jesli ktos zna rozwizanie tych 2 powyzszych problemow bede wdzieczny za odpowiedz :) pozdro
Gość styczny Napisano 31 Styczeń 2005 Napisano 31 Styczeń 2005 ja nieznam odpowiedzi na te pytania, ale mam pytanko: jak instaluje sie tego vray'a
Zakhan Napisano 31 Styczeń 2005 Autor Napisano 31 Styczeń 2005 ja odpalilem exe wpisalem sciezke do maxa i juz
Bubu Napisano 31 Styczeń 2005 Napisano 31 Styczeń 2005 No widze duże postępy :) MOim zdanie dużo lepiej niż na początku ;P Aha to lusterk jak dla mnie jest troszeczkę za wąskie w stosunku do tego na czym się trzyma. POzdro i powodzenia :)
polka dot Napisano 31 Styczeń 2005 Napisano 31 Styczeń 2005 co do linii to musisz zwiekszyc anti aliasing wejdz w rendera potem w aa i ustaw na -2 / 2. a co to napisow to sie nie pozbedziesz - kup oryginal to znikna ps. brzydkie spojlery, swiatla, lusterka i klamki ;>
Zakhan Napisano 1 Luty 2005 Autor Napisano 1 Luty 2005 w koncu jakies pozytywne komentarze ;) odnosnie zastrzerzen lusterka - do zmiany (cos mi nie pauja) klamki - na szybkiego swiatla - nie mam pomylsu tak ze zostaja na razie ;) spojlery - taka koncepcja nna razie mencze sie z oponami i cos mi ciagle kanciaste wychodza kup oryginal to znikna no to kolejne rendery tez beda z napisami. moj budzet nie przewiduje takiego wydatku :) pozdro
Zakhan Napisano 8 Luty 2005 Autor Napisano 8 Luty 2005 postanowilem zrobic cos innego i zaczolem bawic sie materialami :) (taki maly tescik) a oto efekt tej zabawy w mental rayu (wersja demo v-raya wlasnie sie skonczyla :( ) tak wiem jest strasznie ciemno, jasniejszy render wlasnie sie robi (jeszcze jakies 2,5 godziny, ten szedl ponad 3,5), a ponadto kola (tylko nie widac szczegolow :/) i dwa pytanka 1. co trzeba zrobic zeby w mantalrayu skylight rzucal cienie na powierzchnie (chodzi mi o taki efekt jak na wczesniejszym renderze) 2. czy mental ray obsluguje HDRI? bo wsadzilem mape hdri do Map skylighta ale jak widac nizej cos chyba sie nie odbija. jak wsadze hdri do enviromenta to tlo wychodzi czarne. pozdro
Eyescream Napisano 8 Luty 2005 Napisano 8 Luty 2005 nie dawaj ciemnych aut na b.jasnym tle bo przez to nic nie widac ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się