kurt_hectic Napisano 8 Styczeń 2005 Napisano 8 Styczeń 2005 witam, jest to efekt 1 dnia pracy, co ciekawe może być, nie użyłem photoshopa!, w całosci wykonałem tą prace w 3dsmax6 i maxon body paint 3d , (..body, a ja tym ściany maluje :D) to tyle, /// (przykład malowania w body paincie) http://www.republika.pl/demo1/bp3D.JPG http://www.republika.pl/demo1/sklepTroyafin.jpg
Ania Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 tekstury calkiem porzadne, ale czemu model taki low poly? szczegolnie ten pierwszy. a na drugim widac detale w siatce, ale na objekcie nie.
kurt_hectic Napisano 9 Styczeń 2005 Autor Napisano 9 Styczeń 2005 dlatego , ze w animacji jest 25 budynkow, conajmniej 5 postaci, 2 samochody, 15 dzrew, ziemia, trawa, obiekty, detale, ....a ja mam compa, 1,5 giga, 512 ramu i geforce2 - dlatego :D
Luke3D Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 próbowałeś kiedyś robić plansze do conter strike'a lub half-life'a ?? takie cuś to bardzo dobry materiał do wstawienia czegoś do poziomu :)
Rekomendowane odpowiedzi