Napisano 9 Styczeń 200520 l wiem ze dla Was to troche proste ale dla mnie nie wiec komentujcie i mowcie do rzeczy :) Aha szachownica to dopiero taki prymityw, bo narazie przykladam sie do szachow :] i mam juz pare pytan na poczatek.Co sie dzieje z konikiem z jednej i z drugiej(tym bardziej) strony. Patrzac to nie ma zadnych bledow w siatce... a Wogole jak sie robi siatke ?? I ostatnie jak dobrze renderowac jak robia to inni na szarym tle ja tak nie potrafie :/ Dzieki z gory
Napisano 9 Styczeń 200520 l konik ma duuzo (troche??) bledow:D:D pokaz siatke konika:D:D dajesz modyfikator smooth na konika?
Napisano 9 Styczeń 200520 l a mozesz pokazac siatke? staraj sie tak laczyc vertexy zeby polygon mial 4 katy, sproboj dac tym poly po bokach konika osobna grupe w rolecie smoothgroups, powinno pomoc, i napsiz jakiego masz maxa, pozdro
Napisano 9 Styczeń 200520 l takie bledy sa glownie dlatego ze jakis vertex jest wlozony wew konika a nie powinien. face sie plata... tzn wchodzi w glab podczas gdy jednoczesnie jest przeslaniany przez inne fac'y.... sprobuj wyciagnac vertex'a z wnetrza konika :) ja tez nie umiem tak na szarym tle robic :D siatke mozesz dac roznie.. od force wire ... do print scrrena :) ciekaw jestem jak to wyjdzie :)
Napisano 9 Styczeń 200520 l Autor boolean byl tylko uzyty przy tower u gory... ale jak zrobic siatke dobra ??
Napisano 9 Styczeń 200520 l zeby znalezc blad, niekiedy przydatny jest SLT check modifier (pokaze ci gdzie masz blad i jaki rodzaj bleda). warto jest modelowac tylko jedna polowe konia, mniej pracy i mniejsza szansa zrobic blad. to szare tlo to chyba skylight z tego co wiem, ale poki ty robisz tylko probne rendery, to nie warto bo to sie dluzej renderoje. szachownica jest dosc ciasna (bedzie sie przewracalo inne figury jak sie chce przesunac jedna).
Napisano 9 Styczeń 200520 l Autor szachownica to dopiero taki prymitywek pisalem juz... Ania Czytaj wyzej :P
Napisano 9 Styczeń 200520 l Autor a mozesz pokazac siatke? staraj sie tak laczyc vertexy zeby polygon mial 4 katy, sproboj dac tym poly po bokach konika osobna grupe w rolecie smoothgroups, powinno pomoc, i napsiz jakiego masz maxa, pozdro Mam maxa 7
Napisano 9 Styczeń 200520 l wybierz jako renderer mental raya, wstaw do sceny swiatlo typu skylight, w ustawieniach mentala wlacz GI i final gather i sproboj wyrenderowac
Napisano 9 Styczeń 200520 l narazie zeby czasu nie tracil to niech lepiej renderuje scaline da skylighte zaznaczyc cos(nie wiem jak sie to nazywa) chyba cast shadow??:D:D (tam jest nie zaznaczony kwadracik z liczba 20):) zaoszczedzi kilka minut da jeszcze arena omni i bedzie super:P:P pozdro
Napisano 9 Styczeń 200520 l Autor Tutaj daje siatke konika samego elementu gornego... wiem ze kijowa ale ja sie dopiero ucze... Tu jest render Twoim sposobem AcidBoy.. ale nie jest taki zabojczy :]... Nielot007 jest tam taka opcja ale nie moge jej uzyc jest na szarym tle
Napisano 9 Styczeń 200520 l niewidoczne kreski na powieszchni bocznej sa zle. max sam te kreski daje, a ze nie wie jak to laczy ucho z brzuchem i tak to wyglada. czy to mesh? to kliknij prawa myszka na zaznaczony objekt => propierties => odkliknij "edges only", i wtedy zobaczysz gdzie on ci te kreski porobil. mozesz je tez poprawic opcja turn. i mozesz niektore z nich zrobic visible (gdzies na dole w opcjach mesha)
Napisano 9 Styczeń 200520 l wyglada na to ze wogole nie masz siatki po bokach, zaznacz te vertexy ktore pomiedzy ktorymi ma byc linia i daj connect i wio ;] wystarczy ze tam postawisz 2 kreski i juz max sam to polaczy, teraz to tak jak mowi Ania C, wolna amerykanka, co do rendera to wszystko w twoich rekach ;]
Napisano 9 Styczeń 200520 l Autor tutaj daje siatke lepiej widoczna i nie ma tu zadnych dziur chyba ze Wam nie o to chodzilo... a ten konik jest w editable poly
Napisano 9 Styczeń 200520 l Autor No i dzieki za porady konik jakos wyszedl po zrobieniu tego co mi napisal AcidBoy no i jeszcze paru modyfikacjach, mowcie co myslicie :]
Napisano 10 Styczeń 200520 l Autor a w jaki sposob zrobiles konika ?? i jak mozesz to pokaz siatke... a pozatym wydaje mi sie ze moj ma lepsze ksztalty nie kanciaste i ladniejsze
Napisano 10 Styczeń 200520 l Ja go nie zrobiłem, ale jest opisane jak go zrobić w tutorialach w maxie:P
Napisano 10 Styczeń 200520 l Autor zrobilem update... jeszcze nie umiem dobrze renderowac, wiec sie nie smiac tylko wspomagac poradami :]
Napisano 10 Styczeń 200520 l Oj rama szachownicy wyglada jak nbiale pola w niekj :/ w kazdym raz nie wyglada to jak rama :D
Napisano 10 Styczeń 200520 l Autor szachownica to taki prymitywek a to ze tak wyglada to wina mojego amatorskiego renderowania :/
Napisano 10 Styczeń 200520 l Autor Nastepny Pionek i przedostatni zarazem... pozostala mi tylko krolowa co sadzicie i radzicie aby zrobic... albo mnie pochwalicie amatora (jak narazie) sztuki 3d :) ..... Pozdro
Napisano 11 Styczeń 200520 l Krolowa fajna ale zrobil bym taka niby korone z tego na czym stoi crucyfiks i wtdy bybloby spoko :D A tak pozatym to uzywasza Lathe do pionkow??
Napisano 11 Styczeń 200520 l Zgadzam się z DraB królowa fajna... :] Tylko jak skończysz to wszystko modelować nie zapomnij ich pokolorować (bo trudno było by nimi grać ) ;) ;) ;)
Napisano 11 Styczeń 200520 l Autor tak pionki robie lathe bo najlatwiej :) potem najwyzej jakies modyfikacje... drab.. idziekowa wszystkim... z ta korona to ona bedzie przy krolowej bo to jest krol jak patrzylem na stronki www to tam sa krole z krzyzami a krolowa z korona :/ dziwne ale robie podobnie :) ... pozdro
Napisano 11 Styczeń 200520 l Autor Siema nie wiem dlaczego ale jak dalem material na plane tak jak wczesniej cos w stylu blueprints to obrazek mi sie nie wyswietla... :/ dlaczego dalem tak jak przy poprzednich i nic kostak niebieko biala wlaczana ??? co jest ???
Napisano 12 Styczeń 200520 l Autor No to juz mam koncowa wersje szachow bez teksturek... bo nie umiem ich tworzyc :/ ... To chyba moja pierwsza najlepsza praca dotychczas.. Wiec pochwalcie mnie .. :] ehh.. Pozdro... PS jak wiecie jak dobrze teksturowac piszcie :)
Napisano 12 Styczeń 200520 l za ciemno nacisnij w maxie 'M' i porob im chociaz jakies kolory pozdro ;)
Napisano 12 Styczeń 200520 l nie ladnie usuwac swoje stare wersje pracy:D:D przeciez to jest wip wiec niech kazdy zobaczy jaki zrobiles posteap....a postep ogromny i posluchaj kome wcisnij "m":D:D
Napisano 12 Styczeń 200520 l Autor macie update jak chcieliscie ale z moimi texturami to posranie wyglada... :[
Napisano 12 Styczeń 200520 l Autor czarno biale bardzo cienko wychodza... malo co widac bo sie zlewaja wszystkie czarne pionki ze soba... moze to dlatego ze nie umiem texturowac... bo nie umiem :].... a czerwono biale to jakas kiczka... najlepiej jakbym umial zrobic teksture czarnego i bialego(kremowego) drewna
Napisano 12 Styczeń 200520 l Autor tutoriale sa z dupy.. przynajmniej do tekstur... wole posluchac ludzi ktorzy robili je i sie znaja :)
Napisano 13 Styczeń 200520 l najlepsze tex do szachow to zolte(wpadajace w pomarancz:)) drewno i czarne drewno niestety tutkow nie znam ale chyba szachy nie jest trudno otexturowac poszukaj na necie jakis textur drewna napewno cos znajdziesz :D:D
Napisano 13 Styczeń 200520 l Autor OK dalem jakies teksturki ale musze pomyslec nad druga strone bo niby sa ciemniejsze ale raczej tego nie widac... ale to sa moje pierwsze teksturki samemu zrobione wiec prosze o wyrozumialosc :) i napiszcie co myslicie .... Pozdro
Napisano 13 Styczeń 200520 l coraz lepiej to wyglada:D tylko ja bym niemogl na tym grac bo by mi sie wszystko zlewalo ja musze miec wieksza szachownice:D:D
Napisano 13 Styczeń 200520 l no ladnie ;) moze jedne z przezroczystego szkla a drogie ze szronionego ;)
Napisano 13 Styczeń 200520 l Autor no jak sie szkla naucze robic widzialem to gdzies juz ale nie pamietam gdzie
Napisano 13 Styczeń 200520 l Autor no ja uzywam mental raya albo v ray... jak narazie czesciej mentalem
Napisano 13 Styczeń 200520 l http://www.3d-palace.com/video.php?vid=6 Może ci się przydać jak chcesz robićte szachy. Trochę nie w porę ale na tej stronce http://www.3d-palace.com jest sporo ciekawych video-tutoriali. 3maj się !! P.S Podziękowania dla El Wieczor !!!
Napisano 13 Styczeń 200520 l tekstura na obramowaniu szachownicy za bardzo rozmazuje sie no i na kazdym pionku kolory drewna sa pod tym samym katem, pobaw sie uwv maping albo zrob unwrapa
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto