Szczupal Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 wiem ze dla Was to troche proste ale dla mnie nie wiec komentujcie i mowcie do rzeczy :) Aha szachownica to dopiero taki prymityw, bo narazie przykladam sie do szachow :] i mam juz pare pytan na poczatek.Co sie dzieje z konikiem z jednej i z drugiej(tym bardziej) strony. Patrzac to nie ma zadnych bledow w siatce... a Wogole jak sie robi siatke ?? I ostatnie jak dobrze renderowac jak robia to inni na szarym tle ja tak nie potrafie :/ Dzieki z gory
nielot007 Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 konik ma duuzo (troche??) bledow:D:D pokaz siatke konika:D:D dajesz modyfikator smooth na konika?
Gość AcidBoyXL Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 a mozesz pokazac siatke? staraj sie tak laczyc vertexy zeby polygon mial 4 katy, sproboj dac tym poly po bokach konika osobna grupe w rolecie smoothgroups, powinno pomoc, i napsiz jakiego masz maxa, pozdro
wesoledi Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 takie bledy sa glownie dlatego ze jakis vertex jest wlozony wew konika a nie powinien. face sie plata... tzn wchodzi w glab podczas gdy jednoczesnie jest przeslaniany przez inne fac'y.... sprobuj wyciagnac vertex'a z wnetrza konika :) ja tez nie umiem tak na szarym tle robic :D siatke mozesz dac roznie.. od force wire ... do print scrrena :) ciekaw jestem jak to wyjdzie :)
illy Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 a mi sie wydaje ze tutaj za duzo boolean wystepuje ;>
Szczupal Napisano 9 Styczeń 2005 Autor Napisano 9 Styczeń 2005 boolean byl tylko uzyty przy tower u gory... ale jak zrobic siatke dobra ??
Ania Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 zeby znalezc blad, niekiedy przydatny jest SLT check modifier (pokaze ci gdzie masz blad i jaki rodzaj bleda). warto jest modelowac tylko jedna polowe konia, mniej pracy i mniejsza szansa zrobic blad. to szare tlo to chyba skylight z tego co wiem, ale poki ty robisz tylko probne rendery, to nie warto bo to sie dluzej renderoje. szachownica jest dosc ciasna (bedzie sie przewracalo inne figury jak sie chce przesunac jedna).
Szczupal Napisano 9 Styczeń 2005 Autor Napisano 9 Styczeń 2005 szachownica to dopiero taki prymitywek pisalem juz... Ania Czytaj wyzej :P
Szczupal Napisano 9 Styczeń 2005 Autor Napisano 9 Styczeń 2005 a mozesz pokazac siatke? staraj sie tak laczyc vertexy zeby polygon mial 4 katy, sproboj dac tym poly po bokach konika osobna grupe w rolecie smoothgroups, powinno pomoc, i napsiz jakiego masz maxa, pozdro Mam maxa 7
Gość AcidBoyXL Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 wybierz jako renderer mental raya, wstaw do sceny swiatlo typu skylight, w ustawieniach mentala wlacz GI i final gather i sproboj wyrenderowac
nielot007 Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 narazie zeby czasu nie tracil to niech lepiej renderuje scaline da skylighte zaznaczyc cos(nie wiem jak sie to nazywa) chyba cast shadow??:D:D (tam jest nie zaznaczony kwadracik z liczba 20):) zaoszczedzi kilka minut da jeszcze arena omni i bedzie super:P:P pozdro
Szczupal Napisano 9 Styczeń 2005 Autor Napisano 9 Styczeń 2005 Tutaj daje siatke konika samego elementu gornego... wiem ze kijowa ale ja sie dopiero ucze... Tu jest render Twoim sposobem AcidBoy.. ale nie jest taki zabojczy :]... Nielot007 jest tam taka opcja ale nie moge jej uzyc jest na szarym tle
Ania Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 niewidoczne kreski na powieszchni bocznej sa zle. max sam te kreski daje, a ze nie wie jak to laczy ucho z brzuchem i tak to wyglada. czy to mesh? to kliknij prawa myszka na zaznaczony objekt => propierties => odkliknij "edges only", i wtedy zobaczysz gdzie on ci te kreski porobil. mozesz je tez poprawic opcja turn. i mozesz niektore z nich zrobic visible (gdzies na dole w opcjach mesha)
Gość AcidBoyXL Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 wyglada na to ze wogole nie masz siatki po bokach, zaznacz te vertexy ktore pomiedzy ktorymi ma byc linia i daj connect i wio ;] wystarczy ze tam postawisz 2 kreski i juz max sam to polaczy, teraz to tak jak mowi Ania C, wolna amerykanka, co do rendera to wszystko w twoich rekach ;]
Szczupal Napisano 9 Styczeń 2005 Autor Napisano 9 Styczeń 2005 tutaj daje siatke lepiej widoczna i nie ma tu zadnych dziur chyba ze Wam nie o to chodzilo... a ten konik jest w editable poly
Szczupal Napisano 9 Styczeń 2005 Autor Napisano 9 Styczeń 2005 No i dzieki za porady konik jakos wyszedl po zrobieniu tego co mi napisal AcidBoy no i jeszcze paru modyfikacjach, mowcie co myslicie :]
Szczupal Napisano 10 Styczeń 2005 Autor Napisano 10 Styczeń 2005 a w jaki sposob zrobiles konika ?? i jak mozesz to pokaz siatke... a pozatym wydaje mi sie ze moj ma lepsze ksztalty nie kanciaste i ladniejsze
acre117 Napisano 10 Styczeń 2005 Napisano 10 Styczeń 2005 Ja go nie zrobiłem, ale jest opisane jak go zrobić w tutorialach w maxie:P
Szczupal Napisano 10 Styczeń 2005 Autor Napisano 10 Styczeń 2005 zrobilem update... jeszcze nie umiem dobrze renderowac, wiec sie nie smiac tylko wspomagac poradami :]
Gość AcidBoyXL Napisano 10 Styczeń 2005 Napisano 10 Styczeń 2005 masz jakies dodatkowe swiatla w scenie ze tak spytam?
DraB Napisano 10 Styczeń 2005 Napisano 10 Styczeń 2005 Oj rama szachownicy wyglada jak nbiale pola w niekj :/ w kazdym raz nie wyglada to jak rama :D
Szczupal Napisano 10 Styczeń 2005 Autor Napisano 10 Styczeń 2005 szachownica to taki prymitywek a to ze tak wyglada to wina mojego amatorskiego renderowania :/
Szczupal Napisano 10 Styczeń 2005 Autor Napisano 10 Styczeń 2005 Nastepny Pionek i przedostatni zarazem... pozostala mi tylko krolowa co sadzicie i radzicie aby zrobic... albo mnie pochwalicie amatora (jak narazie) sztuki 3d :) ..... Pozdro
DraB Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 Krolowa fajna ale zrobil bym taka niby korone z tego na czym stoi crucyfiks i wtdy bybloby spoko :D A tak pozatym to uzywasza Lathe do pionkow??
Webmaster Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 Zgadzam się z DraB królowa fajna... :] Tylko jak skończysz to wszystko modelować nie zapomnij ich pokolorować (bo trudno było by nimi grać ) ;) ;) ;)
Gość AcidBoyXL Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 ano widac duze postepy, tak trzymaj ;]
Szczupal Napisano 11 Styczeń 2005 Autor Napisano 11 Styczeń 2005 tak pionki robie lathe bo najlatwiej :) potem najwyzej jakies modyfikacje... drab.. idziekowa wszystkim... z ta korona to ona bedzie przy krolowej bo to jest krol jak patrzylem na stronki www to tam sa krole z krzyzami a krolowa z korona :/ dziwne ale robie podobnie :) ... pozdro
Szczupal Napisano 11 Styczeń 2005 Autor Napisano 11 Styczeń 2005 Siema nie wiem dlaczego ale jak dalem material na plane tak jak wczesniej cos w stylu blueprints to obrazek mi sie nie wyswietla... :/ dlaczego dalem tak jak przy poprzednich i nic kostak niebieko biala wlaczana ??? co jest ???
Szczupal Napisano 12 Styczeń 2005 Autor Napisano 12 Styczeń 2005 No to juz mam koncowa wersje szachow bez teksturek... bo nie umiem ich tworzyc :/ ... To chyba moja pierwsza najlepsza praca dotychczas.. Wiec pochwalcie mnie .. :] ehh.. Pozdro... PS jak wiecie jak dobrze teksturowac piszcie :)
polka dot Napisano 12 Styczeń 2005 Napisano 12 Styczeń 2005 za ciemno nacisnij w maxie 'M' i porob im chociaz jakies kolory pozdro ;)
nielot007 Napisano 12 Styczeń 2005 Napisano 12 Styczeń 2005 nie ladnie usuwac swoje stare wersje pracy:D:D przeciez to jest wip wiec niech kazdy zobaczy jaki zrobiles posteap....a postep ogromny i posluchaj kome wcisnij "m":D:D
Szczupal Napisano 12 Styczeń 2005 Autor Napisano 12 Styczeń 2005 macie update jak chcieliscie ale z moimi texturami to posranie wyglada... :[
Plyntex Napisano 12 Styczeń 2005 Napisano 12 Styczeń 2005 moze jednak czarne i białe :) albo choć czerwone i białe :D
Szczupal Napisano 12 Styczeń 2005 Autor Napisano 12 Styczeń 2005 czarno biale bardzo cienko wychodza... malo co widac bo sie zlewaja wszystkie czarne pionki ze soba... moze to dlatego ze nie umiem texturowac... bo nie umiem :].... a czerwono biale to jakas kiczka... najlepiej jakbym umial zrobic teksture czarnego i bialego(kremowego) drewna
DraB Napisano 12 Styczeń 2005 Napisano 12 Styczeń 2005 Looknij na tutki w max3d.pl i 3dtotal.com szczupal :D
Szczupal Napisano 12 Styczeń 2005 Autor Napisano 12 Styczeń 2005 tutoriale sa z dupy.. przynajmniej do tekstur... wole posluchac ludzi ktorzy robili je i sie znaja :)
Szczupal Napisano 13 Styczeń 2005 Autor Napisano 13 Styczeń 2005 dajcie jakis tutek gdzie sobrze mozna sie nauczyc texturowac
nielot007 Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 najlepsze tex do szachow to zolte(wpadajace w pomarancz:)) drewno i czarne drewno niestety tutkow nie znam ale chyba szachy nie jest trudno otexturowac poszukaj na necie jakis textur drewna napewno cos znajdziesz :D:D
Szczupal Napisano 13 Styczeń 2005 Autor Napisano 13 Styczeń 2005 OK dalem jakies teksturki ale musze pomyslec nad druga strone bo niby sa ciemniejsze ale raczej tego nie widac... ale to sa moje pierwsze teksturki samemu zrobione wiec prosze o wyrozumialosc :) i napiszcie co myslicie .... Pozdro
nielot007 Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 coraz lepiej to wyglada:D tylko ja bym niemogl na tym grac bo by mi sie wszystko zlewalo ja musze miec wieksza szachownice:D:D
polka dot Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 no ladnie ;) moze jedne z przezroczystego szkla a drogie ze szronionego ;)
Szczupal Napisano 13 Styczeń 2005 Autor Napisano 13 Styczeń 2005 no jak sie szkla naucze robic widzialem to gdzies juz ale nie pamietam gdzie
Szczupal Napisano 13 Styczeń 2005 Autor Napisano 13 Styczeń 2005 no ja uzywam mental raya albo v ray... jak narazie czesciej mentalem
vellkan Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 http://www.3d-palace.com/video.php?vid=6 Może ci się przydać jak chcesz robićte szachy. Trochę nie w porę ale na tej stronce http://www.3d-palace.com jest sporo ciekawych video-tutoriali. 3maj się !! P.S Podziękowania dla El Wieczor !!!
Gość AcidBoyXL Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 tekstura na obramowaniu szachownicy za bardzo rozmazuje sie no i na kazdym pionku kolory drewna sa pod tym samym katem, pobaw sie uwv maping albo zrob unwrapa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się