Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy ktos zna jakis dobry tutorial do nauki modelowania splajnami?

chodzi o to że nie wiem jak poslugiwac sie dobrze liniami ktore zrobie, jak polaczyc te z widoku z gory z tymi z widoku z boku i takie tam. Chcialbym zrobic obiekt 3d na podstawie rysunku tribala a wyglada on jak znak quake3 i ma ramiona zaokraglone do tylu i nie wiem jak to zrobic wszystko w jednym.

Jakis tutorialik jak to wymodelowac. Prosze.

Jesli sie komus chce to moglby mi pomoc na GG: czy cos takiego, zamieszczam tutaj przyklad jaki bym chcial zrobic, choc to nie jest to ale na podstawie tego zrobie to co chce.

Moje GG: 4011246

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to jest w sumie prosty model

 

zacznij od narysowania kształtu od przodu niech on bedzi etak jakby "rozwinięty" płaski czy jak to tam nazwiesz a potem poprzesówaj wertexy badz machnij na nie bend to ci samo wygnie

 

na to wszystko modyfikator sheel pare chamferów i gotowe ;)

Napisano

ja mam pytanie OT do sikhama. Jakiej wersji maxa uzywasz bo ja 5 i nie mam tam takiego modyfikatora jak sheel. Mozesz mi napisac co on robi ?

 

blade jesli ci przeszkadza moj post to napisz to go skasuje

 

pozdro

Napisano

shell nie sheel jak co ;]

 

nadaje tak jak by grubosci polygonom ... np. z pojedynczego plane extruduje poweiszchnie do weewnątrz lub na zewnątrz tworząc skorupę tak jak mowi jego nazwa ..

Napisano

Dzieki za szybka odpowiedz

 

kazio chyba jednak nie, szukalem tego solidify lub czegos podobnego z nazwy i nie znalazlem

 

skoro to taka dobra rzecz ten shell to moze ktos mi napisze od ktorej wersji on wystepuje to moze sie przesiade




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności