Jump to content
Polik

zapomniane miejsca: "Stary kosciółek"

Recommended Posts

Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczow:) Widze ze sporo debiutantow w tym wydaniu wiec tez nie omieszkam wziac udzialu w tej bitwie. moj temat to "stary kosciolek". Sam nie wiem kiedy mi wpadl taki obraz do glowy. Obrazek ma przedstawiac tytulowy rozpadajacy sie kosciol gdzies na jakims urwiskiem albo klifem nad morzem. Tak to sobie wyobrazam a jak bedzie z wykonaniem.... to juz inna sprawa.

To tyle, zycze powodzenia innym uczestnikom!

Powodzenia!!!

 

Forgotten Places : Old Church

 

Hello! The subject of my work i an old deserted church somewhere in mountains. I did it in one month and I learned a lot during that time. I think that this is my best work ever. I used one photo as a background (mountains in the distance). That's all, thanks!

I used:

3d max 5

Terragen

 

Hires version:

www.debet.k9.pl/25.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest eax

ehh... musze ja teraz poszukac czegos innego ;) moj pomysl na zapomniane miejsca jest bardzo podobny, tyle ze jeszcze w tle chcialem machnac miasto z 2050 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm przypomne więc sytuację z bitwy z zapomnianymi zwierzętami. Wielkiego T-Rex`a robiły bodajże 4 osoby. Dwa z nich zostały wyróznione. To, że ktoś ma podobny pomysł nie znaczy, że musisz ze swojego rezygnować.

 

Jeśli jednak zdecydujesz się na zmianę - zmień i temat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak obiecalem wrzucam teraz moj "szkic" (jezeli tak to mozna nazwac :). troche mi nie wyszlo. ujecie bedzie calkiem inne ale tak mniej wiecej bedzie wygladal kosciol. prawdopodobnie bedzie jeszcze bardziej zrujnowany bo ten jest w zbyt dobrym stanie.

 

PS: dzisiaj oblalem pierwsze kolo, trzeba zaczac sie uczyc a nie w maxie siedziec i jakies bitwy wygrywac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a zreszta co tam sesja!!! :) oto pierwszy etap budowania wiezy

 

PS: jak sie dodaje te miniaturki o na glownej stronie bitwy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

musisz wyedytowac pierwszego posta i tam wstawic zalacznik.

 

na tym szkicu perspektywa prawie jak u van Gogha :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

normalnie, tak jak sie dziury robi :) zaznaczam sobie polygony w ktorych ma byc dziura, potem je wycinam. zawijam krawedzie do srodka, nastepnie "cut'em" rozcinam na mniejsze bardzjej chaotyczne az na koncu traktuje je Extrude. to wszystko :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolejny update mojej wiezy. dodalem troszke uszkodzen i jeszcze raz uszkodzen :) Seek & Destroy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naprawde fajnie to ci wychodzi :) Nawet cegielki widac. Z nastepnych pytan ciekawskiego kota: uzywasz mesh smooth ? I ile poly ma scenka ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie uzywam mesh smootha ale samego smootha. a poly ma sie w granicach chyba 9000 jesli na dobre patrze (bo ja patrze na faces) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastanawiam sie czy troche nie "poodgapiac" od ciebie, bo w sumie potrzebuje podobnych pęknięć na skale. Ale to bedzie dopiero w fazie dodawania detali :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dewastacji kosciola ciag dalszy. dobudowalem tyl i zrujnowalem go. to jeszcze nie koniec demolki. :) ale ze mnie satanista :P

 

czekam na opinie!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pęknięcie na wierzy ? Rozważ, co Ci się bardziej opłaci: robienie skomplikowanej siatki czy zrobienie tego samego na poziomie tekstury ? Szczególnie w tym przypadku, gdzie wychodzą jakieś buble przy pęknięciach :/ (albo to taki render ?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, w koncy jakies slowa krytyki, bo juz myslalem ze taki dobry jestem :)

 

Leru, drogi kolego, w texturowaniu jestem jeszcze gorszy niz w modelowaniu, wiec wolalem pekniecia zrobic na obiekcie. a jezeli okaze sie ze psuja one efekt wizualny to trzeba bedzie sie ich po prostu pozbyc :)

 

dzieki za opinie, czekam na wiecej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pewnym czasie modelowania mnogość vertex'ów może mocno spowalniać maszynę... jestem ciekaw ile vertex'ów ma teraz projekt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juz spiesze z odpowiedzia :) aktualnie wyglada to tak:

Vertices: 8253

Faces: 15600

Jak na razie nie grozi mi zmulenie kompa, wiem na ile stac mojego Duronka wiec nie obawiam sie o ilosc vertex'ow. Ostatnio mialem duzo nauki co spowodowalo spowolnienie tempa robienia mojej pracy ale mysle ze na weekend wrzuce juz cos nowego.

 

PS. mam pytanie. moze troche prymitywne ale mnie to bardzo nurtuje. ludzie czesto pytaja sie "ile twoj projekt ma poly?" i tu mam zawsze problem :) bo nie wim czy chodzi im o wyzej wymienione "Vertices" czy rzeczywiscie o poly? tylko ze nie wiem jak sprawdzic ile ma poly. Czy ktos zna odp. na moje pytanie

 

pozdrawiam wszystkich Bitwiczow :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam! Ostatnio cos czasu nie mam i weny do tworzenia... Powiedzcie co jeszcze moge poprawic w moim kolciele, bo juz mi pomuslow brakuje

 

Chyba powoli bede sie zabieral na textury

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty, te deski na wieży (te na samym przodzie) coś dziwnie wyglądają. Jakby w powietrzu wisiały. I dach wygląda jak płachta narzucona na deski (jeśli to miała być płachta, to gratulacje, wyszła ci bardzo realistycznie :] ). Cegły ci wyszły prima sort za to, chociaż ja bym się tego bała teksturować chyba :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy