Jump to content
nielot007

odkopywanie watkow

Recommended Posts

Wtiam!!

 

mam taki pomysl(prosbe) czy dalo by rady zablokowac watkow ktore maja np.1 miesiac(do ustalenia) tak jak jest na smcars bo jak ktos chce pochwalic jakiegos membra ze zrobil fajna prace to teraz moze na priv'a albo gg albo inaczej a niezasmiecac forum troche denerwuje mnie to jak widze jakis temat ktorego nie kojaze mysle ze jakis nowy temat, nie bo to jest temat z przed kilku miesiecy:D:D szlak mnie trafia:)

taka moja prosba chyba tez niektorych to denerwuje

pozdro

peace:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
a co bedze jak ktos wroci do swojej pracki po roku?

 

albo zglosil by moderatorowi zeby odblokolal watek albo (nie wiem czy tak mozna) zakaz pisania mieli by wszyscy oprocz autora watku (czyli autor moglby pisac w swoim watku ale tylko on)

 

Master--> wydaj mi sie ze kary by nic niepomogly

facialis--> no nie wiem wydaje mi sie ze wlasnie watki problemowe nie sa odkopywane tylko wip'y , finished...

Share this post


Link to post
Share on other sites
zakaz pisania mieli by wszyscy oprocz autora watku (czyli autor moglby pisac w swoim watku ale tylko on)

 

to po co komu wtedy taki wątek (np. w wip) ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli robiąc WIPa po upływie miesiąca nie można juz dawać apdejta ? ... dobre ... to zmobilizuje autorów do kończenia swoich prac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe sikham i tomeg chyba sie niezrozumielismy jak autro odkopie watek(kontynuje prace) to inni tez moga pisac ale jak watek jest zamkniety to tylko autor moze go odkopac rozumiecie??:D

 

edit--> dalem przyklad z tym ze zamykac watek po 1miesiacu, wiem ze jest to troche zamotane:D ale wedlug mnie by to pomoglo przeciez nie zdarza sie czesto ze auto odswieza prace

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale po co to komu czasem sie archeolodzy trafiają to moze zamiast krzyczeć na nich w tych wygrzebanych wątkach poprostu je pominąć a wątekj sam spadnie na samo dno ;)

 

problem więc nielezy tylko po stronie "acheologów" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe no wlasnie gdyby tylko tak bylo ale zobacz sobie odkopane watki i co nie spadaja:) zawsze znajdzie sie ktos co dopisze cos:D i zawsze beda na gorze:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo ja wiem... ja nałogowo odkopuję swoje stare wątki bo większość moich "prywatnych" projektów ciągnie się jak obrady komisji sejmowej i inaczej miałbym ich pozakładane na tony.

 

@nielot007- IMHO pomysł jest nietrafiony nie dlatego że zły a dlatego że wymaga mnóstwo pracy od moderacji- przeglądanie, odblokowywnie i blokowanie wątków- chyba więcej zamieszania niż to warte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

RK- gdy by jakis (cos) skrypt czy kidjabel wie (nie znam sie) ktory automatycznie blokuje watki po jakims czasie na membrow ale nie autorow to moderacja nie miala by wogole pracy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racja. Nietechnicznie myślę :) Ale jeśli mam wybór wolałbym skrypt który na miniaturkę wątku wstawia ostatni obrazek zamiast pierwszego ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale jeśli mam wybór wolałbym skrypt który na miniaturkę wątku wstawia ostatni obrazek zamiast pierwszego ;)

 

hehehe

ale z tym by bylo ciezej (chyba nie znam sie) bo musalo by byc ze tylko liczy sie zalacznik autora watku:P:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nielot007 -> robienie z igły widły, pomysł z karami (master kiełbaster) jest do bani, każdy powinien mieć do każdego wątku dostęp w każdej chwili.

 

Załóżmy, że jakiś PRO chce skomentować pracę. I co ? Nie może bo jest już wątek zamknięty, a osoba która go założyła chciałaby taką opinię usłyszeć.

 

Jeśli nie chcesz - nie odkopujesz. Po to przy każdym poście jest data, żeby się zorientować w porę, że to już odgrzany kotlet. Ja mam 2 WIP`y do których z checią kiedyś powrócę, a gdyby Twój pomysł wszedł w życie to bym wolał temte usunąć.

 

Jesten na NIE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok leru masz troche racji

czyli tak jak ty mowisz (i inni) nie powinnismy sie sprzeciwiac (wyzywac itp.;)) tych co odkopuja watki tak??

wtakim razie czemu ich opierniczamy??

Share this post


Link to post
Share on other sites

czemu opierniczAMY, a nie opierniczAM ? Są osoby które od razu mięsem rzucają w takich przypadkach, ale też są takie które to po prostu zlewają. Ktoś odkopał, ok niech będzie. Robisz jeszcze większe zamieszanie opierniczając w odkopanym wątku odkopywacza. Robisz niepotrzebny OT i podtrzymujesz wykopany wątek na wierzchu.

 

A czemu opiernicz takie osoby zbierają ? No właśnie nie mam pojęcia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe Leru niech ci bedzie zgodze sie z toba:D(wygrales;);))

ja rzadko opierniczam bo to nie moje zadanie:D:D ale troche mnie to denerwuje jak ktos odkoie watek z przed kilku(nastu) miesiecy

ehhhhh

ale pojde na jakas terapie i bede spokojny i nie bede sie denerwowal;)

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

a nie lepiej wprowadzić ranking archeologów? :>

a perełki by się znalazły, nawet w zeszłym roku.

wątek do wolnych dyskusji i na bieżąco wpisywać najświeższe osiągnięcia użytkowników. Na koniec podliczenie punkcików, miejsce w galerii sław dla podium i uścisk ręki prezesa dla najlepszego.

a tak na serio, to póki archeologii nie za wiele to uatrakcyjnia przeglądanie forum ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam kolejna propozyjce:D:D(cos mnie dzisiaj wzielo na propozycje)

a zeby niezakladac kolejnego watku porusze go tutaj (na chwile)

przed sekunda widzialem jak jakis szanowny member zle napisal temat:(.....:D

przypomnialem sobie ze ktos kiedys powiedzial ze mozna by zrobic ze wtrakcie zakladania teamtu trzeba by zaznaczyc czy to jest pojazd czy postac itp.

nie bylo by nabijania sobie postow tego typu popraw temat:D:D (co mnie tez denerwuje)

ale mam faze propozycjowania:D:D(co za slowo)

 

ps. salvator ranking byl by super:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nielot007 w tym ostatnim to sie zgodze z tobą

 

dlamnie to że ktoś bawi sie w moderatora nim niebedąc powinno być "karalne" ;) pseudomoderatorzy sie znaleźli niewiadomo skąd :| i dotejpory nikt z tym jeszcze nic niezrobił gdyby takich postów niebyło lub byłoby mniej forum byłoby dużo czytelniejsze

 

niewiem czy zauważyliście ale wypowiedzi w stylu "popraw temat" pojawiają sie tylko w tematach memberów którzy mają mało postów lub pokazują niezbyt ciekawe prace - to też jest zastanawiające

Share this post


Link to post
Share on other sites

o tym zaznaczaniu przy tworzeniu watku czy to postac czy to scena pisalem juz dawno ... i nie wiem czemu wtedy nei przeszlo ... a rozwialo by to wszelkie watpliwosci ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do pierwszej propozycji, to uważam, że to robienie igły z widły:D Czasami poprostu trzeba odkopać czyjś temat, a i tak to tak bardzo nie przeszkadza, co drugiej propozycji to się zgadzam w 100%

niewiem czy zauważyliście ale wypowiedzi w stylu "popraw temat" pojawiają sie tylko w tematach memberów którzy mają mało postów lub pokazują niezbyt ciekawe prace - to też jest zastanawiające

 

__________________

Wip Nissan Skyline R34

Ano fakt, pamiętam pracą 2d Kalena, która była tak dobra, że nikt nawet nie zauważył, że była w dziale 3d:D

 

To pr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marcin: Moze pisales gdy byl jeszcze stary silnik forum i wtedy bylo to nie mozliwe. A moze po prostu to jest nie mozliwe. Nalezaloby z tym bezposrednio do Adka uderzyc:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy