Semix Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 Witam ! Chciał bym poddać krytyce pare moich przedmiotów skonstruowanych własnoręcznie w 3dsmax6. Proszę oto żebyście nie krytykowali tego za mocno bo ja tylko programuje w c++,php,delphi,javaScript :) a grafiką zajmuje się jak mi się nudzi no i na dodatek mam 12 lat więc proszę o wyrozumiałość :D Pozdr dla all ! Maczuga: Miecz Samuraja: Pierścień: OK to już wszystkie . znaczy nie to że wszystkie bo jeszcze mam ich pare do zrobienia ale teraz mi się nie chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Semix Napisano 24 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2005 A oto kolejne: Apteczka +25 życia: Tarcza wojownika: Amulet: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 Z tego co widać za cięzkie toto. Z 1/10 ilości poligonów wyglądałoby tak samo a chodziło lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Semix Napisano 24 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2005 hmmmm. a jak to teraz zmniejszyć te poligony ? bo jak zawsze już coś zrobie a poźniej widze że za dużo tych poligonów to jak je zmniejszam wtedy robią sie bazzgroły :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
veri_jr Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 Uuughh ile poly... Hmm jak zmniejszyć? Jest taki modyfikator "optimize"- według mnie za bardz psuje obiekty, z resztą zależy do czego go używasz. Możesz też kasować polygony pod e. poly i ptem zaznaczać bordery a następnie cap holes. Jest też collapsowanie vertexów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Semix Napisano 24 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2005 aha spróbuje dzięki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Semix Napisano 24 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2005 A oto tarcza po optymalizacji: przed: po: proszę powiedzcie czy to jest lepsze czy nie bo wyglądu wogule nie zmieniło . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toshio Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 słabo coś widać... ale jeśli oczy mnie niemylą to chyba jest już troche lepiej:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Semix Napisano 24 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2005 heh klimat ale ilość poly zmniejszyła się 5x krotnie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 nie licz "poly", tylko "face'y" ;] Jako programista powinienes wiedziec, ze wazna jest ilosc 3katow a nie dowolnych wielobokow. A modele cieniutkie:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toshio Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 Ale kozioo on ma tylko 12 lat (może kłamie ;) jak na jego wiek to bardzo dobre! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Semix Napisano 24 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2005 fakt ;] zapomniałem je podać ale one tak samo 5x czy 6x razy mniej ich :D sry za pomylke ;] heh modele cienkie wiem :) nie zajumje sie 3d :D jak bys mogl mi zrobic takie modele byl bym wdzieczny a zeby ci sie odwdzieczyc to sie dogadamy :) moj GG to 4306460 wiec napisz pogadamy o tym tylko teraz ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Semix Napisano 24 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2005 nie martw się nie kłamie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 face'ow mniej niż poly? ciekawe, ciekawe;> Z propozycji nie skorzystam, mam troche własnej roboty. PS: to czy kolega ma 12 czy 120 lat nie robi roznicy wg mnie;) Oceniam prace, nie autora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Semix Napisano 24 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2005 sluchaj nie wiezysz ze mam 12 lat bo co ze umiem programowac a ty nie ? zastanow sie . lepiej ci radze a prace sa moje nie wierzysz ? to mam cie w dupie popuscilo mnie wiem ale jesli tak bedziesz mnie ocenial to ja bede nie mily ty tez ale nie toleruje tego . Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gallanodel Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 kozioo wyrazil tylko swoja opinie. Jak nie chcesz zginac w zyciu naucz sie przyjmwac krytyke i wyciagac z niej wnioski. A zamiast gadac o d..upie poczytalbys pare tutoriali. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Semix Napisano 24 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2005 hmmm ? fajna opinia ze te prace nie sa moje a jak ja bym zobaczyljego prace a powiedzial bym o to nie twoje ? to co przyjemnie by mu bylo cooo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 Fakt. Popuściło go :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gallanodel Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 fakt ze troche nie dowidze, ale jakos nie zauwazylem w postach stwierdzenia ze te prace nie sa twoje ale co sie bede klocil 3ds max czeka :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Christian Noir Stein Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 A ja kurde czytam i czytam i nei DOCZYTAŁEM się gdzie ktoś napisał, że to nie twoje modele. Do tego bardzo słabe swoją drogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Semix Napisano 24 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2005 face'ow mniej niż poly? ciekawe, ciekawe;> Z propozycji nie skorzystam, mam troche własnej roboty. PS: to czy kolega ma 12 czy 120 lat nie robi roznicy wg mnie;) Oceniam prace, nie autora. juz widzisz :) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jander Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 Po tej wypowiedzi odrazu widac ze masz 12 lat hehe, nie przejmuj sie tą kryryką, na tym forum są ostre zasady. Oni nie są przyzwyczajeni do oglądania prac początkujących choć sami robili takie kiedyś. Moim zdaniem jak na początek to całkiem, całkiem choc troszke za duzo faceów jak na LP. Mam nadzieje że ta odrobina krytyki nie zniechęci cie do dalszej pracy z 3ds'em a wręcz przeciwnie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 eeeee... WTF? Ja napisalem ze te prace nie sa twoje? Stwierdzilem ze nie obchodzi mnie ile masz wiosen na liczniku - rownie dobrze mozesz łykac bilobil i byc podpiety do aparatu tlenowego, a te modele dalej beda słabe. Brak umiejetnosci czytania ze zrozumieniem takze nie zwalaj na młody wiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gallanodel Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 HAHAHAHAHAHAHAHA!!! To zes mnie rozbawil Semix. Popros mame to ci wytlumaczy o co w tym zdaniu chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Semix Napisano 24 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2005 1.Nie zwalam na mlody wiek :) 2.Mówie że nie ucze się 3dmaxa tylko C++ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 no ladnie ... wszycy sie posmiali ... wszyscy sie po sprzeczali ... padlo tu troche nieporozumień wiec czas włączyc Pice and Love panowie i przestac pieprzyc ... Semix - zrob cos pozadnego i pokaz na forum http://www.3dtotal.com tam masz w dziale Tutoriale artykul na temat modelowania postaci lowpoly ... doskonale pokazuje narzedzia maxa potrzebne przy tegotypu modelowaniu powodzenia ;] a szczegolnei przejzyj tego tutka http://67.15.36.49/team/Tutorials/discmage/discmage1.asp i tego http://67.15.36.49/team/Tutorials/benmathis/benmathis_1.asp http://67.15.36.49/team/tutorials/knut1/knut_pilot_01.asp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się