Skocz do zawartości

Scena 3D: Wyścig


VGT

Rekomendowane odpowiedzi

To chyba będzie pierwszy zamieszczony przeze mnie wip. Głównie dlatego, że lubię modelować, ale jak dochodzi do teksturowania, oświetlenia, zazwyczaj wymiękam i scenka leci do archiwum nieukończona.

Ale chcę wreszcie skończyć kilka scenek, więc oto pierwsza z nich:

 

Z głupszych błędów - w jadącym samochodzie brakuje kierowcy, więc w następnym renderze dodam jakiś kask i rękawice na kierownicy.

Co jeszcze jest tragiczne i wymaga poprawy... chętnie wysłucham :)

 

Update'y zgodnie z Waszymi uwagami pewnie w przyszłym tygodniu bo teraz sesja.

 

PS. Nie mścić się teraz za te wszystkie skasowane posty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

M'a ticzer ;] no wqoncu dokonczyles samochod i cos konkretnego zaczeles robic :) , z tego co mi nie odpowiada to oswietlenie niepasuje troche env. Pozatym tor mi sie bardzo podoba !! :) Wkoncu cos zamiesciles !! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne fajne...ale ja sie czepne do samego driftu...wydaje mi sie ze kola powinny byc w pozycji rownoleglej do toru jazdy u Ciebie troche sa maly skret jest ;) ale moge sie mylic...pozatym nie wiem jaka to fura jest...czy tylnio napedowa czy 4wd...wkazdym razie przednio napedowcem czegos takiego nie zrobish (tak latwo ;P) ogolnie fajna scenka ;) ale z fizyka to troche zabawy bedziesz miec ;P

 

cheers...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, że autko jest z tych "nie komentuj mnie" ;) ale scenka mi się bardzo podoba, czuć dynamikę, jednak samochód trochę odcina się od otoczenia i brakuje mu chyba lekkiego blura

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej ;)

 

hmm nie wiem co sprawia takie wrazenie moze zle przekrecona kamera moze zle ustawione auto ale malo wskazuje na to ze slizga sie wzdluz toru - powiedzialbym raczej ze spokojnie przekracza tor wjezdzajac nań z piasku po prawej stronie obrazka ;)

 

powodzenia i pozdr ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jak sie zaczyna robic samochd?? :O

2. Trudno jest taki pyl zrobic??

hehe ćwiczyć cwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć ;) w sieci jest masa tutków na podane tematy http://www.google.com/search?q=3ds+max+modeling+car&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8 btw fajny pomysł na pracke ale mysle ze samochód to tak dla sprawdzeni ustawiania itp tak ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie komentarze i uwagi

 

nielot007 -> Trudno stwierdzić, ile czasu. Model swoje początki ma gdzieś rok temu, modelowanie ukończone gdzieś z pół roku temu. Jedynie materiały to rzecz świeża. Scenka (modeling & texturowanie) robiona kilka miesięcy temu przez około tydzień.

 

Phantom -> Wiedziałem, że jeśli zamieszczę tu prackę motoryzacyjną, to będą rozważania o takie drobiazgi, jakie by mi do głowy nie przyszły. :) Więc nigdy się nie zastanawiałem, czy ten samochód ma napęd na przednią oś, czy 4wd. Po prostu tak tę scenkę widziałem i aktualnie próbuję to przedstawić. Ale przyjmijmy, że ma napęd na 4 koła, skoro wtedy są większe szanse na taki drift ;)

 

Loozack -> Jeśli chodzi o jego podobieństwo (lub brak) do czegoś co jeździ po ulicach to już się tłumaczę :) Gdy rozpoczynałem modelowanie, założenia były takie, że chcę zrobić własny concept. Blueprinty jakiejś bm'ki wziąłem tylko po to, żeby trzymać proporcje. Niestety z referek ściągnąłem za dużo, żeby to był mój concept, a za mało, żeby to był bmw, więc wyszedł taki "nie wiadomo co" :)

 

kome -> faktycznie coś w tym jest :) może większy blur zalecony przez Loozack'a w aktualnej wersji zmniejsza te odczucia?

 

DraB -> 1. Od box'a, plane'a ;) dalsze etapy w tutorialach. 2. w moim przypadku cząsteczki + odpowiedni materiał. I tak można to zrobić dużo lepiej...

 

hindus -> nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym ustawianiem samochodu.

 

Poniżej aktualna wersja pracki. Myślę, że podłubię jeszcze przy paru drobiazgach, ponownie wysłucham uwag i następny render już powinien być końcowym.

Tak więc co poprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności