Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

To chyba będzie pierwszy zamieszczony przeze mnie wip. Głównie dlatego, że lubię modelować, ale jak dochodzi do teksturowania, oświetlenia, zazwyczaj wymiękam i scenka leci do archiwum nieukończona.

Ale chcę wreszcie skończyć kilka scenek, więc oto pierwsza z nich:

 

Z głupszych błędów - w jadącym samochodzie brakuje kierowcy, więc w następnym renderze dodam jakiś kask i rękawice na kierownicy.

Co jeszcze jest tragiczne i wymaga poprawy... chętnie wysłucham :)

 

Update'y zgodnie z Waszymi uwagami pewnie w przyszłym tygodniu bo teraz sesja.

 

PS. Nie mścić się teraz za te wszystkie skasowane posty ;)

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

oo

 

super to wyglada mi sie bardzo podoba

ile juz to robisz (modeling tex itp)

extra:D:D

wkoncu jakis moderator zamiescil wipa (3d)

ps. pierwszy raz widze jak modelujesz;):)

Napisano

M'a ticzer ;] no wqoncu dokonczyles samochod i cos konkretnego zaczeles robic :) , z tego co mi nie odpowiada to oswietlenie niepasuje troche env. Pozatym tor mi sie bardzo podoba !! :) Wkoncu cos zamiesciles !! :)

Napisano

fajne fajne...ale ja sie czepne do samego driftu...wydaje mi sie ze kola powinny byc w pozycji rownoleglej do toru jazdy u Ciebie troche sa maly skret jest ;) ale moge sie mylic...pozatym nie wiem jaka to fura jest...czy tylnio napedowa czy 4wd...wkazdym razie przednio napedowcem czegos takiego nie zrobish (tak latwo ;P) ogolnie fajna scenka ;) ale z fizyka to troche zabawy bedziesz miec ;P

 

cheers...

Napisano

rozumiem, że autko jest z tych "nie komentuj mnie" ;) ale scenka mi się bardzo podoba, czuć dynamikę, jednak samochód trochę odcina się od otoczenia i brakuje mu chyba lekkiego blura

 

pozdrawiam

Napisano

hej ;)

 

hmm nie wiem co sprawia takie wrazenie moze zle przekrecona kamera moze zle ustawione auto ale malo wskazuje na to ze slizga sie wzdluz toru - powiedzialbym raczej ze spokojnie przekracza tor wjezdzajac nań z piasku po prawej stronie obrazka ;)

 

powodzenia i pozdr ;>

Napisano

Bardzo Ladne!!! Mam 2 pytanka

 

1. Jak sie zaczyna robic samochd?? :O

2. Trudno jest taki pyl zrobic??

Napisano
  • Autor

Dzięki za wszystkie komentarze i uwagi

 

nielot007 -> Trudno stwierdzić, ile czasu. Model swoje początki ma gdzieś rok temu, modelowanie ukończone gdzieś z pół roku temu. Jedynie materiały to rzecz świeża. Scenka (modeling & texturowanie) robiona kilka miesięcy temu przez około tydzień.

 

Phantom -> Wiedziałem, że jeśli zamieszczę tu prackę motoryzacyjną, to będą rozważania o takie drobiazgi, jakie by mi do głowy nie przyszły. :) Więc nigdy się nie zastanawiałem, czy ten samochód ma napęd na przednią oś, czy 4wd. Po prostu tak tę scenkę widziałem i aktualnie próbuję to przedstawić. Ale przyjmijmy, że ma napęd na 4 koła, skoro wtedy są większe szanse na taki drift ;)

 

Loozack -> Jeśli chodzi o jego podobieństwo (lub brak) do czegoś co jeździ po ulicach to już się tłumaczę :) Gdy rozpoczynałem modelowanie, założenia były takie, że chcę zrobić własny concept. Blueprinty jakiejś bm'ki wziąłem tylko po to, żeby trzymać proporcje. Niestety z referek ściągnąłem za dużo, żeby to był mój concept, a za mało, żeby to był bmw, więc wyszedł taki "nie wiadomo co" :)

 

kome -> faktycznie coś w tym jest :) może większy blur zalecony przez Loozack'a w aktualnej wersji zmniejsza te odczucia?

 

DraB -> 1. Od box'a, plane'a ;) dalsze etapy w tutorialach. 2. w moim przypadku cząsteczki + odpowiedni materiał. I tak można to zrobić dużo lepiej...

 

hindus -> nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym ustawianiem samochodu.

 

Poniżej aktualna wersja pracki. Myślę, że podłubię jeszcze przy paru drobiazgach, ponownie wysłucham uwag i następny render już powinien być końcowym.

Tak więc co poprawić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności