Skocz do zawartości

Mapowanie Poligonków


DraB

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Mozesz na przyklad uzyc roznych material id dla ekranu i reszty monitora, a potem walnac na to odpowiedni multimaterial (czy jak to sie tam nazywalo).

Mozesz tez jak chce Ci sie bawic pocwiczyc z unwrapem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz uzyc materialu Multi/Sub-Object i przypisac odpowiednie ID polygonom,

albo mozesz tez po prostu zaznaczyc ten polygon ktory Cie interesuje i nalozyc na niego material standardowy, a nastepnie zaznaczyc pozostale i nalozyc na nie inny material (ID automatycznie sie przypisze do odpowieniej grupy polygonow)

 

----

edit: Chalek, pisalem i nie zauwazylem ze tez dodales posta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde

 

zaznacz caly monitor, a nastepnie odznacz polygon wyswietlacz i w palecie EditablePoly zjedz na dol gdzie beda takie kwadraciki z numerkami. nad nimi masz pole Material ID. no i wpisz tam '1'. teraz zaznacz sam polygon wyswietlacza i wpisz tam '2'. teraz w material editorze wez material 'multi/sub object i tam gdzie masz Set Numbers daj '2' teraz do odpowiednioego slotu wrzuc żądany material

 

ehh ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności