Georgas Napisano 7 Luty 2005 Share Napisano 7 Luty 2005 Witam jest to mój pierwszy poważny projekcik w maxie, jestem początkującym użytkownikiem maxa bo od niecałego miesiąca więc prosze o dużo rad jak coś w złym kierunku idzie z modelowaniem.Mam nadzieje że coś z tego mojego pokoiku wyjdzie, piszcie jak wam sie będzie podobał i niepodobał ale najbardziej mile widziane rady :] Więc zaczynamy, na pierwszy ogień idzie szafa i regał Aha użytam maxa 6 a renderuje w Vrayu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke3D Napisano 7 Luty 2005 Share Napisano 7 Luty 2005 Szafa jak szafa (ktoś właśnie tak wstrętnie napisał na moim wątku posta...nevermind), ale przydałyby się jakieś "gałki" którymi się otwiera szafki i szyflady...ogólnie spox i powodzenia w dalszej nauce takiej wielkiej sztuki jaką jest 3d studio max... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 7 Luty 2005 Autor Share Napisano 7 Luty 2005 hehe dzięki , szczegółami będe sie zajmował na końcu czyli klamkami narazie szafy czyli deseczki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shuyin Napisano 7 Luty 2005 Share Napisano 7 Luty 2005 Zmień te czarne tło w enviroment albo chociaż odpal skylighta w vray. Wtedy będzie to owiele lepiej wyglądac(i dłużej się renderować ale to szczegół:]). Pozatym całkie całkiem. Czekam na updat'a. PS. JA też dopiero sie ucze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 7 Luty 2005 Share Napisano 7 Luty 2005 shuyin, juz mu przekazalem podstawowe zasady pokazowych renderow ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...