Skocz do zawartości

Scena 3D: Moj pokoik


Georgas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jest to mój pierwszy poważny projekcik w maxie, jestem początkującym użytkownikiem maxa bo od niecałego miesiąca więc prosze o dużo rad jak coś w złym kierunku idzie z modelowaniem.Mam nadzieje że coś z tego mojego pokoiku wyjdzie, piszcie jak wam sie będzie podobał i niepodobał ale najbardziej mile widziane rady :]

 

Więc zaczynamy, na pierwszy ogień idzie szafa i regał

 

Aha użytam maxa 6 a renderuje w Vrayu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 263
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Szafa jak szafa (ktoś właśnie tak wstrętnie napisał na moim wątku posta...nevermind), ale przydałyby się jakieś "gałki" którymi się otwiera szafki i szyflady...ogólnie spox i powodzenia w dalszej nauce takiej wielkiej sztuki jaką jest 3d studio max...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień te czarne tło w enviroment albo chociaż odpal skylighta w vray. Wtedy będzie to owiele lepiej wyglądac(i dłużej się renderować ale to szczegół:]).

Pozatym całkie całkiem. Czekam na updat'a.

PS. JA też dopiero sie ucze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaktualizuj załącznik w pierwszym poście. Pozatym jeśli chesz budować cały pokój to możę najpierw postaw ściany, będzie ci potem łatwiej porozmieszcać meble(przynajmniej tak myśle). Czekam na coś nowego i powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie ma c oceniac!? To jest szafa. Jest bardzo oryginalna (serio) taką masz w pokoju? Jak tak to gratuluje oryginalnego wyboru :D ;]. Bardzo ładnie. I serio jezeli od miecha zajmujesz sie maxiem to jest ... - bardzo dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe , ja naprawde nieumie dużo a tego wszystkiego nauczyłem sie dzięki Lordowi Saskybody'emu który mnie nauczył podstaw maxa i wielkie dzięki mu za to :]