Death Metal Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 Witam wszystkich, którzy zechcięli poświęcić chwilke czasu na obejrzenie moich wypocin. Jestem novy, tak samo jak pracka, render z maxa6 i poprawki w photoshopie7. Z góry dziękuje wszystkim za konstruktywną krytykę, bede wdzięczny za każde pouczenie. POZDRAWIAM
DraB Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 Nawet fajna praca. Tylko jakos nie pasuje mi to niebo w tle :/ Pozdrawiam
Luke3D Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 tekstura na ziemi wydaje sie troche za bardzo rozciągnięta, a wszystko inne spox
Piotr Dobosz Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 witam Lubelaka:) Pracka mi sie podoba, fajnie zrobione swiatlo, oraz ciekawa architektura budynku. pozdrawiam
Hindus Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 podkręc rozdziałke i zmien textre na niebie i bedzie na 5+ ;) mam nadzieje ze ukonczysz sesje ;) good luck.
AravaL Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 Praca jak najbardziej wporzadku. Sprobuj moze lepiej skadrowac glowny motyw... bo z prawej jest za wiele "pustego" i niepotrzebnego miejsca. Za to z gory tak jakby przyciete.
thud Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 pomysl i wykonanie swietne w/g mnie, choc drazni mnie troche to rozmycie u gory
Chalek Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 Praca jest ok, ale jak na nia patrze, to czuje niedosyt. Pomysl jest fajny, modele wygladaja dobrze. Nie bardzo jednak podoba mi się render światło i kadr. Moim zdaniem niepotrzebny jest tu DOF (chyba, ze wydaje mi sie tylko , ze on tu jest). Czuc, ze mozna z tej sceny wyciagnac wiecej. Jak wspominalem ogolnie podooba mi sie.
MareG Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 1/3 kadru z prawej do ucięcia - mniej więcej w miejscu, gdzie ponad obrazkiem występuje tekst "...render z maxa". Wytłumienie przepaleń górnego oświetlenia dało dość kiepski efekt - już lepiej gdyby pozostały "przepalone" w swoim oryginalnym nasyceniu / natężeniu. W efekcie mamy dolną część akcji świeżą i dynamiczną - zaś góra jest blada i martwa - dziwnie się to interpretuje. W ogóle skadrować to w kwadrat - ucinając jeszcze ciut lewą stronę i mamy całkiem przyzwoitą pracę nowego forumowicza!:) Pozdrawiam
MareG Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 1/3 kadru z prawej do ucięcia - mniej więcej w miejscu, gdzie ponad obrazkiem występuje tekst "...render z maxa". Wytłumienie przepaleń górnego oświetlenia dało dość kiepski efekt - już lepiej gdyby pozostały "przepalone" w swoim oryginalnym nasyceniu / natężeniu. W efekcie mamy dolną część akcji świeżą i dynamiczną - zaś góra jest blada i martwa - dziwnie się to interpretuje. W ogóle skadrować to w kwadrat - ucinając jeszcze ciut lewą stronę i mamy całkiem przyzwoitą pracę nowego forumowicza!:) Pozdrawiam
Ania Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 praca fajna, wykonanie mogloby byc lepsze (zle nie jest, ale mozna by poprawic) czemu wszystko oprocz postaci jest takie rozmazane? postac dziwnie oswietlona, byc moze mi sie tylko wydaje, ale zdaje sie nie byc oswietlona w ten sposob jak schody pod nia.
Ania Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 praca fajna, wykonanie mogloby byc lepsze (zle nie jest, ale mozna by poprawic) czemu wszystko oprocz postaci jest takie rozmazane? postac dziwnie oswietlona, byc moze mi sie tylko wydaje, ale zdaje sie nie byc oswietlona w ten sposob jak schody pod nia.
sartr Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 mozna by ten render podzielić na dwa - górny i dolny:)jako całość coś mi sie to wszystko gryzie i na dodatek jeszcze multum czarnego...ale możliwe jest też że ja mam strasznie ciemny monitor:p
sartr Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 mozna by ten render podzielić na dwa - górny i dolny:)jako całość coś mi sie to wszystko gryzie i na dodatek jeszcze multum czarnego...ale możliwe jest też że ja mam strasznie ciemny monitor:p
dirty Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 praca jest mila ale kadr mega tragiczny... w sumie Marek juz wszystko powiedzial wiec nie bede sie powtarzac. wyrenderuj w jakims normalnym ujeciu albo chociaz scropuj w szopie :) pzdr
dirty Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 praca jest mila ale kadr mega tragiczny... w sumie Marek juz wszystko powiedzial wiec nie bede sie powtarzac. wyrenderuj w jakims normalnym ujeciu albo chociaz scropuj w szopie :) pzdr
Archangel Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 nie czytam co wyzej zeby sie nie sugerowac :) -Po pierwsze fatalny kadr nie do przyjecia. POlowe obraska mozna spokojnie usunac ( po prawej i lewej stronie) - po drugie dziwaczna i nierealna glebia ostrosci (przy tak szeroko katnym ujeciu raczej wszystko bedzie ostre) - po trzecie troche takie "odpustowe" kolrki tu zolciutko tam znowu blekitnie... - po czwarte sam pomysl mi sie podoba :) niestety lezy troszke ralizacja...
Archangel Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 nie czytam co wyzej zeby sie nie sugerowac :) -Po pierwsze fatalny kadr nie do przyjecia. POlowe obraska mozna spokojnie usunac ( po prawej i lewej stronie) - po drugie dziwaczna i nierealna glebia ostrosci (przy tak szeroko katnym ujeciu raczej wszystko bedzie ostre) - po trzecie troche takie "odpustowe" kolrki tu zolciutko tam znowu blekitnie... - po czwarte sam pomysl mi sie podoba :) niestety lezy troszke ralizacja...
arcade Napisano 10 Luty 2005 Napisano 10 Luty 2005 Praca wg. mnie bardzo dobra, na maksapodobaja mi się modele, jednak jest tu też trochę niedopracowania: czyli to co było mówione przedemną i takie głupie szczególiki jak np. to prostokątne okienko z prawej na dole - to zwykła tekstura??? śmiesznie bardzo to wygląda przy takiej szczegółowości portalu :) No ale nie zmienia to faktu że praca jest spoko, a debiut na maxa udany :)
Death Metal Napisano 12 Luty 2005 Autor Napisano 12 Luty 2005 Dzięki wszystkim za komenatarze Wszystkie uwagi są cenne i zwracają mi uwage na błędy, z przyjemnością je kiedyś poprawie ( pewnie jak bede duży :-) bo na razie nawet nie mam własnego kompa ) Dzięki dla Sheetq za pomoc w renderingu THX
Rekomendowane odpowiedzi