DaveBorck Napisano 16 Luty 2005 Share Napisano 16 Luty 2005 Hai wszystkim! Tak se wydłubałem wczoraj taką se kobitkę w parę godzin w miarę low poly jest -1501 fejsóf:). Chcę ją oteksturować a może kiedyś nawet zanimować. Na razie tylko zamieszczam takie szkice. Wszelkie uwagi bardzo mile widziane 1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 16 Luty 2005 Share Napisano 16 Luty 2005 bosko. zrob sm groops i teksture, bo nad modelem to sobie mozna gdybac :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 16 Luty 2005 Share Napisano 16 Luty 2005 Masywna kobietka ale ma charakter. Kciuki w górę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 16 Luty 2005 Share Napisano 16 Luty 2005 Faniutko jest. Pokaż wygładzony model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giorgione Napisano 17 Luty 2005 Share Napisano 17 Luty 2005 wow superancko wygląda - tylko daj smootha na ścianki no i pikną teksturkę - :D pozdr giorgione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prabab Napisano 17 Luty 2005 Share Napisano 17 Luty 2005 Klimatyczna i z charakterkiem... Głowe ma lekko za małą i trochę zbyt kanciasta. Ale jak to się zmieni, to będzie model 1 klasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baldack Napisano 17 Luty 2005 Share Napisano 17 Luty 2005 wypas z duzymi dydami:) teraz texturka Ink'n Paint i bedzie jak z bajki wyjeta:P tylko tak dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaveBorck Napisano 17 Luty 2005 Autor Share Napisano 17 Luty 2005 Dzieki za komentarze. Czy ktoś wie jaki jest obecnie stopień skomplikowania postaci w grach? Tzn powyżej ilu trójkątów nie powinienem wychodzić dla zwyczajnej postaci, nie mówię o jakichś bosach gigantach jak w painkillerze. I jeszcze jedno pytanie. Co zrobić żeby mi się tekstura nie porozjeżdżała jak po oteksturowaniu kobietki -unwrap UVW będę chciał np dodać parę podziałów czy cóś? dorzucam jeszcze dwa obrazki z sg 5.jpg 6.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 17 Luty 2005 Share Napisano 17 Luty 2005 modelik b fajny :) czekam (jak wszyscy) na texturke (nie znam sie na tyle ale wydaje mi sie ze ten 2 miecz jakos za nisko jest bo trudno bylo by go wyciagnac... ale nie dam za to glowy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cywil Napisano 17 Luty 2005 Share Napisano 17 Luty 2005 I jeszcze jedno pytanie. Co zrobić żeby mi się tekstura nie porozjeżdżała jak po oteksturowaniu kobietki -unwrap UVW będę chciał np dodać parę podziałów czy cóś? czesc dave jak dobrze zrozumialem twoj problem, to chyba mam sposob. z pomoca przyjdzie modyfikator edit poly swiezo dodany w max7. musisz ulozyc stosik. znaczy masz edit poly, potem unwarpUVW, potem jezeli chcesz cos zmieniac to znowu wstawiasz edit poly, zmieniasz polygony i znowu daje unwarp`a (ten nowy ma parametry i ustawienia poprzdniego i dorzuca nowe scianki, trza tylko poprzerstawiac). jak zwykle do uslug:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 17 Luty 2005 Share Napisano 17 Luty 2005 Tylko to strasznie zaslimaczy Maxa. Nie trzeba trzymac modyfikatora UnwrapUVW, zeby zachowala sie 'ufałka'. Mozesz spokojnie zrobic Colapse To Editable Poly i wszystko nadal bedzie tak samo. Gdy zamieszasz cos w siatce UV oczywiscie tez Ci sie pozmienia, ale uklad pozostanie ten sam. Mozesz przetestowac:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 17 Luty 2005 Share Napisano 17 Luty 2005 Bardzo ładna lala. Na mój gust ma za duże stopy i biust trochę... Ale uda mi się podobają ;) gimme textures Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 17 Luty 2005 Share Napisano 17 Luty 2005 a mi biust... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 18 Luty 2005 Share Napisano 18 Luty 2005 Ilość trójkątów dla postaci , najwięcej chyba było w Unreal Tournament 2005 - do 3500 , w grach gdzie masz normal mapping (np doom 3) było koło 1500 ( zależnie od potworka). A u Ciebie jest w sam raz . Teraz tylko teksturka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 18 Luty 2005 Share Napisano 18 Luty 2005 wlasnie sobie przeczytalem ze 1,5k facow ma i niemoge w to uwierzyc O_o patrzac na skaplikowanie siatki na twazy i ilosci facow na samej nodze, jak dla mnie to wyglada na ponad 3k, przypadkiem nie podales polycounta n-gonow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaveBorck Napisano 18 Luty 2005 Autor Share Napisano 18 Luty 2005 chol-ra masz rację trójkątów jest 2500 :( a vertexów 1700. No a z textórą trzeba będzie poczekać, najpierw praca potem przyjemności:(( Szit! Przez robotę na nic czasu nie mam. Hm może się zwolnię:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 18 Luty 2005 Share Napisano 18 Luty 2005 tak czy inaczej modelik jest bardzo ksztaltny... :))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 18 Luty 2005 Share Napisano 18 Luty 2005 Ilość trójkątów dla postaci , najwięcej chyba było w Unreal Tournament 2005 - do 3500 , w grach gdzie masz normal mapping (np doom 3) było koło 1500 ( zależnie od potworka). A u Ciebie jest w sam raz . To nie do końca tak jest. UT2k istotnie ma około 3k, HL2 już sięga 7 - 8k dla głównych postaci, jakieś bijatyki konsolowe sięgają nawet 12k dla jednej postaci. I pomimo bumpmap, normali i innych wynalazków już niedługo (nowe enginy typu Source, D3, FarCry i inne) 10k+normalmapy dla głównych postaci to wcale nie będzie dużo. Jakoś trzeba te nowe dźiforse wykorzystać nie? Tym bardziej że zza rogu już wyglądają Xbox2 i PS3. Z drugiej strony też zależy co to za gra jest. oczywiste że w rtsa w którym masz kilkaset postaci na ekranie będzie trzeba bardziej oszczędzać na postaciach niż w fpp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baldack Napisano 18 Luty 2005 Share Napisano 18 Luty 2005 a co do tego nizszego miecza to mozna by go wyciagac przeciwlegla reka;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się