Napisano 16 Luty 200520 l Hai wszystkim! Tak se wydłubałem wczoraj taką se kobitkę w parę godzin w miarę low poly jest -1501 fejsóf:). Chcę ją oteksturować a może kiedyś nawet zanimować. Na razie tylko zamieszczam takie szkice. Wszelkie uwagi bardzo mile widziane 1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg
Napisano 17 Luty 200520 l wow superancko wygląda - tylko daj smootha na ścianki no i pikną teksturkę - :D pozdr giorgione
Napisano 17 Luty 200520 l Klimatyczna i z charakterkiem... Głowe ma lekko za małą i trochę zbyt kanciasta. Ale jak to się zmieni, to będzie model 1 klasa.
Napisano 17 Luty 200520 l wypas z duzymi dydami:) teraz texturka Ink'n Paint i bedzie jak z bajki wyjeta:P tylko tak dalej
Napisano 17 Luty 200520 l Autor Dzieki za komentarze. Czy ktoś wie jaki jest obecnie stopień skomplikowania postaci w grach? Tzn powyżej ilu trójkątów nie powinienem wychodzić dla zwyczajnej postaci, nie mówię o jakichś bosach gigantach jak w painkillerze. I jeszcze jedno pytanie. Co zrobić żeby mi się tekstura nie porozjeżdżała jak po oteksturowaniu kobietki -unwrap UVW będę chciał np dodać parę podziałów czy cóś? dorzucam jeszcze dwa obrazki z sg 5.jpg 6.jpg
Napisano 17 Luty 200520 l modelik b fajny :) czekam (jak wszyscy) na texturke (nie znam sie na tyle ale wydaje mi sie ze ten 2 miecz jakos za nisko jest bo trudno bylo by go wyciagnac... ale nie dam za to glowy)
Napisano 17 Luty 200520 l I jeszcze jedno pytanie. Co zrobić żeby mi się tekstura nie porozjeżdżała jak po oteksturowaniu kobietki -unwrap UVW będę chciał np dodać parę podziałów czy cóś? czesc dave jak dobrze zrozumialem twoj problem, to chyba mam sposob. z pomoca przyjdzie modyfikator edit poly swiezo dodany w max7. musisz ulozyc stosik. znaczy masz edit poly, potem unwarpUVW, potem jezeli chcesz cos zmieniac to znowu wstawiasz edit poly, zmieniasz polygony i znowu daje unwarp`a (ten nowy ma parametry i ustawienia poprzdniego i dorzuca nowe scianki, trza tylko poprzerstawiac). jak zwykle do uslug:)
Napisano 17 Luty 200520 l Tylko to strasznie zaslimaczy Maxa. Nie trzeba trzymac modyfikatora UnwrapUVW, zeby zachowala sie 'ufałka'. Mozesz spokojnie zrobic Colapse To Editable Poly i wszystko nadal bedzie tak samo. Gdy zamieszasz cos w siatce UV oczywiscie tez Ci sie pozmienia, ale uklad pozostanie ten sam. Mozesz przetestowac:)
Napisano 17 Luty 200520 l Bardzo ładna lala. Na mój gust ma za duże stopy i biust trochę... Ale uda mi się podobają ;) gimme textures
Napisano 18 Luty 200520 l Ilość trójkątów dla postaci , najwięcej chyba było w Unreal Tournament 2005 - do 3500 , w grach gdzie masz normal mapping (np doom 3) było koło 1500 ( zależnie od potworka). A u Ciebie jest w sam raz . Teraz tylko teksturka :)
Napisano 18 Luty 200520 l wlasnie sobie przeczytalem ze 1,5k facow ma i niemoge w to uwierzyc O_o patrzac na skaplikowanie siatki na twazy i ilosci facow na samej nodze, jak dla mnie to wyglada na ponad 3k, przypadkiem nie podales polycounta n-gonow?
Napisano 18 Luty 200520 l Autor chol-ra masz rację trójkątów jest 2500 :( a vertexów 1700. No a z textórą trzeba będzie poczekać, najpierw praca potem przyjemności:(( Szit! Przez robotę na nic czasu nie mam. Hm może się zwolnię:)
Napisano 18 Luty 200520 l Ilość trójkątów dla postaci , najwięcej chyba było w Unreal Tournament 2005 - do 3500 , w grach gdzie masz normal mapping (np doom 3) było koło 1500 ( zależnie od potworka). A u Ciebie jest w sam raz . To nie do końca tak jest. UT2k istotnie ma około 3k, HL2 już sięga 7 - 8k dla głównych postaci, jakieś bijatyki konsolowe sięgają nawet 12k dla jednej postaci. I pomimo bumpmap, normali i innych wynalazków już niedługo (nowe enginy typu Source, D3, FarCry i inne) 10k+normalmapy dla głównych postaci to wcale nie będzie dużo. Jakoś trzeba te nowe dźiforse wykorzystać nie? Tym bardziej że zza rogu już wyglądają Xbox2 i PS3. Z drugiej strony też zależy co to za gra jest. oczywiste że w rtsa w którym masz kilkaset postaci na ekranie będzie trzeba bardziej oszczędzać na postaciach niż w fpp...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto