Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hai wszystkim!

Tak se wydłubałem wczoraj taką se kobitkę w parę godzin w miarę low poly jest -1501 fejsóf:). Chcę ją oteksturować a może kiedyś nawet zanimować. Na razie tylko zamieszczam takie szkice.

 

Wszelkie uwagi bardzo mile widziane

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Klimatyczna i z charakterkiem... Głowe ma lekko za małą i trochę zbyt kanciasta. Ale jak to się zmieni, to będzie model 1 klasa.

Napisano

wypas z duzymi dydami:)

teraz texturka Ink'n Paint i bedzie jak z bajki wyjeta:P

tylko tak dalej

Napisano
  • Autor

Dzieki za komentarze.

Czy ktoś wie jaki jest obecnie stopień skomplikowania postaci w grach? Tzn powyżej ilu trójkątów nie powinienem wychodzić dla zwyczajnej postaci, nie mówię o jakichś bosach gigantach jak w painkillerze.

I jeszcze jedno pytanie. Co zrobić żeby mi się tekstura nie porozjeżdżała jak po oteksturowaniu kobietki -unwrap UVW będę chciał np dodać parę podziałów czy cóś?

 

dorzucam jeszcze dwa obrazki z sg

 

5.jpg

6.jpg

Napisano

modelik b fajny :) czekam (jak wszyscy) na texturke

 

(nie znam sie na tyle ale wydaje mi sie ze ten 2 miecz jakos za nisko jest bo trudno bylo by go wyciagnac... ale nie dam za to glowy)

Napisano

I jeszcze jedno pytanie. Co zrobić żeby mi się tekstura nie porozjeżdżała jak po oteksturowaniu kobietki -unwrap UVW będę chciał np dodać parę podziałów czy cóś?

czesc dave

jak dobrze zrozumialem twoj problem, to chyba mam sposob. z pomoca przyjdzie modyfikator edit poly swiezo dodany w max7. musisz ulozyc stosik. znaczy masz edit poly, potem unwarpUVW, potem jezeli chcesz cos zmieniac to znowu wstawiasz edit poly, zmieniasz polygony i znowu daje unwarp`a (ten nowy ma parametry i ustawienia poprzdniego i dorzuca nowe scianki, trza tylko poprzerstawiac).

jak zwykle do uslug:)

Napisano

Tylko to strasznie zaslimaczy Maxa. Nie trzeba trzymac modyfikatora UnwrapUVW, zeby zachowala sie 'ufałka'. Mozesz spokojnie zrobic Colapse To Editable Poly i wszystko nadal bedzie tak samo.

Gdy zamieszasz cos w siatce UV oczywiscie tez Ci sie pozmienia, ale uklad pozostanie ten sam.

 

Mozesz przetestowac:)

Napisano

Bardzo ładna lala. Na mój gust ma za duże stopy i biust trochę... Ale uda mi się podobają ;) gimme textures

Napisano

Ilość trójkątów dla postaci , najwięcej chyba było w Unreal Tournament 2005 - do 3500 ,

w grach gdzie masz normal mapping (np doom 3) było koło 1500 ( zależnie od potworka).

A u Ciebie jest w sam raz .

Teraz tylko teksturka :)

Napisano

wlasnie sobie przeczytalem ze 1,5k facow ma i niemoge w to uwierzyc O_o patrzac na skaplikowanie siatki na twazy i ilosci facow na samej nodze, jak dla mnie to wyglada na ponad 3k, przypadkiem nie podales polycounta n-gonow?

Napisano
  • Autor

chol-ra masz rację trójkątów jest 2500 :( a vertexów 1700.

No a z textórą trzeba będzie poczekać, najpierw praca potem przyjemności:((

Szit! Przez robotę na nic czasu nie mam. Hm może się zwolnię:)

Napisano
Ilość trójkątów dla postaci , najwięcej chyba było w Unreal Tournament 2005 - do 3500 ,

w grach gdzie masz normal mapping (np doom 3) było koło 1500 ( zależnie od potworka).

A u Ciebie jest w sam raz .

 

To nie do końca tak jest. UT2k istotnie ma około 3k, HL2 już sięga 7 - 8k dla głównych postaci, jakieś bijatyki konsolowe sięgają nawet 12k dla jednej postaci. I pomimo bumpmap, normali i innych wynalazków już niedługo (nowe enginy typu Source, D3, FarCry i inne) 10k+normalmapy dla głównych postaci to wcale nie będzie dużo. Jakoś trzeba te nowe dźiforse wykorzystać nie? Tym bardziej że zza rogu już wyglądają Xbox2 i PS3.

Z drugiej strony też zależy co to za gra jest. oczywiste że w rtsa w którym masz kilkaset postaci na ekranie będzie trzeba bardziej oszczędzać na postaciach niż w fpp...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności