Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. To moja pierwsza praca zamieszczona tutaj. Jestem poczatkujacy w maxie, wiec praca nie jest na wysokim poziomie;).

 

na zrobienie szachow poswiecilem dwa wieczory.

 

Renderowalem na Sempronie 2800, 512mb ram; 3ds max 7 + brazil

Czasz renderowania: razem okolo 3h.

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

warto zrobic jakies otoczenie, albo przynajmniej dac jakis obrazek dla odbic. bo jak tak jak tu odbija sie bialy background, to najczesciej efekt nie jest najlepszy.

takie cos jak w prawym gornym rogu (to jest opracowane photoshopem?) osobiscie mi sie nie podoba, ale to sprawa gustu.

a co do reszty, popracuj nad materialami i oswietleniem.

niektore szklane figurki (konik szczegolnie) sa prawie niewidoczne.

Napisano

Ania C: tak, to jest efekt photoshopa. Lepiej wyglada z takim podlozem?

Wersja nie-szklana nie wyglada najlepiej;), to chyba ten material drewna (ciemnego prawie nie widac).

 

Yamakasi: tzn? figurki a'la potter?

Napisano

jeszcze sie pochwal jaki IOR ma to szklo, bo troche dziwne wrazenie sprawia.

i lepjej oswietl od boku, bo jak masz swiatlo z naprzeciwka to jest oczywiste ze czesc ciemnego pionka zwrocona do ciebie bedzie niewidoczna, bo w cieniu.

dales tam teksture podlogi, takie deski maja na pewno z dziesiec centymetrow minimum, szachy sa mniejsze.

przenioslabym to do wipa i dopracowalabym.

Napisano

heh, ior mialo 1,6. zrenderuje obraz z wiekszym ior'em, zobaczymy jak wyjdzie.

porozstawiam wiecej swiatel, zamiast jednego, centralnego.

 

thx za porady.

 

pozdr.

Napisano

Ja bym dorobił jakąś superprostą scenę: stolik, w tle jakiś domek (mało detali, rozmyty) i całość postawił na dworzu i wyrenderował Maxwellem. Mogłoby na prawde fajnie wyglądać przy dobrym ustawieniu kadru, użyciu dofa itd.

Napisano

wydaje mi się, że całość jest trochę prześwietlona, ale może to mój monitor...

Przydałoby się jakieś HDRI do odbić. I Depth Of Field.

A tak poza tym: fajne, estetyczne, ale czy nie troche za nudne? :)

Napisano

a, skoro ior mialo 1,6 to zostaw (szklo ma miedzy 1,5 a 1,7). tylko ze cos to szklo jednak dziwne jest, nie wiem czemu. czy szklo ma jakies odbicia?

co do swiatel, sproboj dac jedne glowne swiatlo, mniej wiecej od boku, bardziej od ciebie, i potem ewentualnie mozesz dodawac nastepne, z mniejsza intensywnoscia i z wylaczonymi cieniami, zeby doswietlic cienie wywolane glownym swiatlem.

Napisano

mi sie osobiscie bardzo podoba na pierwszym zlepku renderow ten po prawej na dole ... jest czysty i przejzysty ... tak jakby wizka :)

 

pozdrawiam i witam nowego forum member'a ;]

Napisano

w powyzszych szachach materialem szkla bylo brazilowskie szklo bez zadnych zmian itp.

 

ponizsze szklo dostalo bump'a i mysle, ze troche wyrazniej pionki widac;).

 

"...fajnie wyglada jak jedne pionki sa z przezroczystego szkla a drogie z matowego sniezonego ;>"

 

taa;D, tez mialem w planach cos takiego zrobic;) (na x-men byly te szachy pokazane i bardzo ladnie sie prezentuja).

 

"Bardzo fajny projekt ;D

Może się pokusisz o zrobienie gry? ;P"

 

choc umiem robic cos w 3ds maxie, choc umiem programowac, to jednak nie potrafie tych dwoch dobrodzejstw laczyc;). ale moze kiedys...

 

"Ja bym dorobił jakąś superprostą scenę: stolik, w tle jakiś domek (mało detali, rozmyty) i całość postawił na dworzu i wyrenderował Maxwellem. Mogłoby na prawde fajnie wyglądać przy dobrym ustawieniu kadru, użyciu dofa itd."

 

tez o tym myslalem, jednak tylko o samym, drewnianym stoliku.

 

pozdr.

Napisano

hmmm ... tak jak wczesniej ... biale paskudne odbicia w tym szkle ... wrzuc jakas mape envy ... najlepiej HDRI i zobacz co z tego wyjdzie ... mysle ze na 99% bedzie znacznie lepiej...

 

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności