yaras Napisano 23 Luty 2005 Share Napisano 23 Luty 2005 Witam. To moja pierwsza praca zamieszczona tutaj. Jestem poczatkujacy w maxie, wiec praca nie jest na wysokim poziomie;). na zrobienie szachow poswiecilem dwa wieczory. Renderowalem na Sempronie 2800, 512mb ram; 3ds max 7 + brazil Czasz renderowania: razem okolo 3h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 23 Luty 2005 Share Napisano 23 Luty 2005 warto zrobic jakies otoczenie, albo przynajmniej dac jakis obrazek dla odbic. bo jak tak jak tu odbija sie bialy background, to najczesciej efekt nie jest najlepszy. takie cos jak w prawym gornym rogu (to jest opracowane photoshopem?) osobiscie mi sie nie podoba, ale to sprawa gustu. a co do reszty, popracuj nad materialami i oswietleniem. niektore szklane figurki (konik szczegolnie) sa prawie niewidoczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yamakasi Napisano 23 Luty 2005 Share Napisano 23 Luty 2005 moze zrob szachy w stylu harego potera (nie nawidze tej bajki ale ten motyw znam) co ty na to ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaras Napisano 23 Luty 2005 Autor Share Napisano 23 Luty 2005 Ania C: tak, to jest efekt photoshopa. Lepiej wyglada z takim podlozem? Wersja nie-szklana nie wyglada najlepiej;), to chyba ten material drewna (ciemnego prawie nie widac). Yamakasi: tzn? figurki a'la potter? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yamakasi Napisano 23 Luty 2005 Share Napisano 23 Luty 2005 nie weim czy dobrze mowie ale tam bylo cos takiego jak szachy czarodzieiji .. i mogl bys dac taka scene jak jedan figurka niszczy druga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 23 Luty 2005 Share Napisano 23 Luty 2005 jeszcze sie pochwal jaki IOR ma to szklo, bo troche dziwne wrazenie sprawia. i lepjej oswietl od boku, bo jak masz swiatlo z naprzeciwka to jest oczywiste ze czesc ciemnego pionka zwrocona do ciebie bedzie niewidoczna, bo w cieniu. dales tam teksture podlogi, takie deski maja na pewno z dziesiec centymetrow minimum, szachy sa mniejsze. przenioslabym to do wipa i dopracowalabym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asfalton Napisano 23 Luty 2005 Share Napisano 23 Luty 2005 wydaje mi sie ze IOR(index of refraction) bliskie zeru, scena jest ok jak na cwiczenie. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaras Napisano 23 Luty 2005 Autor Share Napisano 23 Luty 2005 heh, ior mialo 1,6. zrenderuje obraz z wiekszym ior'em, zobaczymy jak wyjdzie. porozstawiam wiecej swiatel, zamiast jednego, centralnego. thx za porady. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 23 Luty 2005 Share Napisano 23 Luty 2005 Ja bym dorobił jakąś superprostą scenę: stolik, w tle jakiś domek (mało detali, rozmyty) i całość postawił na dworzu i wyrenderował Maxwellem. Mogłoby na prawde fajnie wyglądać przy dobrym ustawieniu kadru, użyciu dofa itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Im@ginner Napisano 23 Luty 2005 Share Napisano 23 Luty 2005 wydaje mi się, że całość jest trochę prześwietlona, ale może to mój monitor... Przydałoby się jakieś HDRI do odbić. I Depth Of Field. A tak poza tym: fajne, estetyczne, ale czy nie troche za nudne? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamillM Napisano 24 Luty 2005 Share Napisano 24 Luty 2005 Bardzo fajny projekt ;D Może się pokusisz o zrobienie gry? ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 24 Luty 2005 Share Napisano 24 Luty 2005 a, skoro ior mialo 1,6 to zostaw (szklo ma miedzy 1,5 a 1,7). tylko ze cos to szklo jednak dziwne jest, nie wiem czemu. czy szklo ma jakies odbicia? co do swiatel, sproboj dac jedne glowne swiatlo, mniej wiecej od boku, bardziej od ciebie, i potem ewentualnie mozesz dodawac nastepne, z mniejsza intensywnoscia i z wylaczonymi cieniami, zeby doswietlic cienie wywolane glownym swiatlem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 24 Luty 2005 Share Napisano 24 Luty 2005 tesz mialem kiedys zajawke na takie szachy i fajnie wyglada jak jedne pionki sa z przezroczystego szkla a drogie z matowego sniezonego ;> pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zipper Napisano 24 Luty 2005 Share Napisano 24 Luty 2005 mi sie osobiscie bardzo podoba na pierwszym zlepku renderow ten po prawej na dole ... jest czysty i przejzysty ... tak jakby wizka :) pozdrawiam i witam nowego forum member'a ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kosiorek Napisano 24 Luty 2005 Share Napisano 24 Luty 2005 no na szklo mozna dac lekki reflect-ladniej jest sprobuj:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaras Napisano 25 Luty 2005 Autor Share Napisano 25 Luty 2005 w powyzszych szachach materialem szkla bylo brazilowskie szklo bez zadnych zmian itp. ponizsze szklo dostalo bump'a i mysle, ze troche wyrazniej pionki widac;). "...fajnie wyglada jak jedne pionki sa z przezroczystego szkla a drogie z matowego sniezonego ;>" taa;D, tez mialem w planach cos takiego zrobic;) (na x-men byly te szachy pokazane i bardzo ladnie sie prezentuja). "Bardzo fajny projekt ;D Może się pokusisz o zrobienie gry? ;P" choc umiem robic cos w 3ds maxie, choc umiem programowac, to jednak nie potrafie tych dwoch dobrodzejstw laczyc;). ale moze kiedys... "Ja bym dorobił jakąś superprostą scenę: stolik, w tle jakiś domek (mało detali, rozmyty) i całość postawił na dworzu i wyrenderował Maxwellem. Mogłoby na prawde fajnie wyglądać przy dobrym ustawieniu kadru, użyciu dofa itd." tez o tym myslalem, jednak tylko o samym, drewnianym stoliku. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 25 Luty 2005 Share Napisano 25 Luty 2005 teraz troche jak takie galaretki. ale lepiej, przynajmniej widac co jest co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zipper Napisano 25 Luty 2005 Share Napisano 25 Luty 2005 hmmm ... tak jak wczesniej ... biale paskudne odbicia w tym szkle ... wrzuc jakas mape envy ... najlepiej HDRI i zobacz co z tego wyjdzie ... mysle ze na 99% bedzie znacznie lepiej... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
v1ck Napisano 25 Luty 2005 Share Napisano 25 Luty 2005 na moje, to ladne drewno zalatwilo by sprawe ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się