Fargate Napisano 27 Luty 2005 Share Napisano 27 Luty 2005 takie proste pytanie z czego najlepiej modeluje sie np. samochodziki??? (z czego zrobic siatkę) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
acre117 Napisano 27 Luty 2005 Share Napisano 27 Luty 2005 Sam musisz sprawdzić czym Ci się najlepiej modeluje, ale wg mnie na początek najlepszy jest polymodeling pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 27 Luty 2005 Share Napisano 27 Luty 2005 polymodeling owszem jak na początek najlepszy ale to zależy tylko od ciebie no i w małej mierze od tego co chcesz robić np do low detal niewarto babrac się w splainy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 27 Luty 2005 Share Napisano 27 Luty 2005 poly najlepsze do wszystkiego;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
acre117 Napisano 28 Luty 2005 Share Napisano 28 Luty 2005 poly rlz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zipper Napisano 28 Luty 2005 Share Napisano 28 Luty 2005 tu bym sie poklucil ... nie ma tak dokladnej techniki modelowania jak NURBS. tylko przy uzyciu tej techniki jestes w stanie zrobic model z dokladnoscia do 0.01 mm ;] w poly jest to praktycznie nie mozliwe. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fargate Napisano 1 Marzec 2005 Autor Share Napisano 1 Marzec 2005 dzieki zabieram sie za polymodeling. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mega Napisano 1 Marzec 2005 Share Napisano 1 Marzec 2005 skoro mowicie o modelowaniu auta, to powiedzcie mi jak porawic jakosc bitmapy nalorzonej na boxa, gdyz mimo tego ze sama bitmapa w sobie jest dobrej jakosci (duzej rozdzielczosci) nalozona na boxa slabo trasznie wyglada, linie sie zlewaja i nie widac dokladnie krawedzi do obrysu - gdy renderuje to wszystko jest piekne i wyrazne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eco Napisano 1 Marzec 2005 Share Napisano 1 Marzec 2005 jasne zipper - tylko nieczesto takie dokladne blueprinty sie trafiaja - chyba ze masz jakies resources :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eco Napisano 1 Marzec 2005 Share Napisano 1 Marzec 2005 mega to po prostu wielka wada walenia bitmap na viewporty -mozesz zwiekszyc jakosc bitmapy wyswietlanej w oknach (Customize-->Preff.-->Viewports-->Configure drivers-->Download texture size - zwiekszasz z 256 do 512 ) lub ladujesz bitmape jako tlo calego viewporta a nie jako widoczna w oknie texture (Zakladka Vews-->Viewport Background[skroot Alt-B]- ustaw sobie jak potrzebujesz np tak zeby bitmapa skalowala sie razem ze skalowaniem widoku okna ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mega Napisano 1 Marzec 2005 Share Napisano 1 Marzec 2005 zwiekszenie z 256 na 512 praktycznie nic nie pomoglo, ale to z tym backgroundem zaznaczajac opcje skalowania jest zdecydowanie lepsze , z tym ze musze troche dopasowac pozycje tla w poszczegolnych oknach aby pasowalo mi to wszystko jak nalezy. defaultowo tlo jest wyposrodkowane w jaki sposob przesunac tlo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 2 Marzec 2005 Share Napisano 2 Marzec 2005 żeby tekstura sie lepsza załadowała w konfiguracji viewportu zaznacz match bitmap size az closely as possible Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SAIRAM Napisano 2 Marzec 2005 Share Napisano 2 Marzec 2005 albo wal z pamieci bez referek:DDD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi