Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

polymodeling owszem jak na początek najlepszy ale to zależy tylko od ciebie no i w małej mierze od tego co chcesz robić np do low detal niewarto babrac się w splainy

Napisano

tu bym sie poklucil ... nie ma tak dokladnej techniki modelowania jak NURBS. tylko przy uzyciu tej techniki jestes w stanie zrobic model z dokladnoscia do 0.01 mm ;] w poly jest to praktycznie nie mozliwe.

 

pozdrawiam

Napisano

skoro mowicie o modelowaniu auta, to powiedzcie mi jak porawic jakosc bitmapy nalorzonej na boxa, gdyz mimo tego ze sama bitmapa w sobie jest dobrej jakosci (duzej rozdzielczosci) nalozona na boxa slabo trasznie wyglada, linie sie zlewaja i nie widac dokladnie krawedzi do obrysu - gdy renderuje to wszystko jest piekne i wyrazne.

Napisano

mega to po prostu wielka wada walenia bitmap na viewporty -mozesz zwiekszyc jakosc bitmapy wyswietlanej w oknach (Customize-->Preff.-->Viewports-->Configure drivers-->Download texture size - zwiekszasz z 256 do 512 ) lub ladujesz bitmape jako tlo calego viewporta a nie jako widoczna w oknie texture (Zakladka Vews-->Viewport Background[skroot Alt-B]- ustaw sobie jak potrzebujesz np tak zeby bitmapa skalowala sie razem ze skalowaniem widoku okna )

Napisano

zwiekszenie z 256 na 512 praktycznie nic nie pomoglo, ale to z tym backgroundem zaznaczajac opcje skalowania jest zdecydowanie lepsze , z tym ze musze troche dopasowac pozycje tla w poszczegolnych oknach aby pasowalo mi to wszystko jak nalezy. defaultowo tlo jest wyposrodkowane w jaki sposob przesunac tlo ?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności