ttaaddeekk Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 narazie jest tyle. Świątynia w tle, światło z lewej, mam jescze kilka pomysłów ale wyjdzie w trakcie. \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
jaras Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 hmmm, na razie trudno coś powiedzieć ... poza tym że ... witaj w bitwie :)
Leru Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 witam w Bitwie :) jednak się przyłączyłeś - smerfastycznie!! Życzę powodzenia :) Proszę jednak o uzupełnienie pierwszego postu o ząłożenia projektu, może technika. Żebyśmy wszyscy wiedzieli trochę więcej na temat pracy.
ttaaddeekk Napisano 6 Marzec 2005 Autor Napisano 6 Marzec 2005 założenia mniej więcej wypisałem. co do techniki to dorobiłem bumpa w zbrushu, renderuje bez gi, i śmiertelnie boje sie texturowania. narazie tyle. see u next time.
ttaaddeekk Napisano 7 Marzec 2005 Autor Napisano 7 Marzec 2005 troche textórki, po prawej stronie drzewa przewiduje kszaczki, i w ogłóle dużo zieleni
wizz Napisano 14 Marzec 2005 Napisano 14 Marzec 2005 :eek: Cholerka nieźle to wygląda, texturka wypasiona !!
ttaaddeekk Napisano 14 Marzec 2005 Autor Napisano 14 Marzec 2005 skała po prawej nie jest dokończona, zakrzywienie textury naprawie na końcu render bez tekturek materiał drzewa tektura drzewa i mapa wypukłości drzewa dla terenu wszystko wygląda podobnie, wszelkie komentarze, propozycje, uwagi mile widziane. pozdr.
szaka Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 Drzewo i skała wyglądają bardzo klimatycznie- texturka jak malowana! Podoba mi się takie zestawienie kolorystyczne. Rośliny wymagają jeszcze dopracowania - nie są zbyt dokładnie wycięte i bardzo widać, że są na plainach....ale poza tym scena zapowiada się fajnie. Trzymam kciuki i pozdrawiam!
jaras Napisano 17 Marzec 2005 Napisano 17 Marzec 2005 cóż można rzec ?? ... piękny modeling i piękne texturki .... pozdrawiam
kurt_hectic Napisano 18 Marzec 2005 Napisano 18 Marzec 2005 BRAVO ! ! !- wreszczie widze dobra texture !- a moje oczczy uradowaly sie jescze bardziej , bo widze normal mape !- bardzo dobrze,,,, wiec pouczal Cie nie bede! keep and going !
ttaaddeekk Napisano 19 Marzec 2005 Autor Napisano 19 Marzec 2005 update, render ok 10min. 20 min w ps i tak to wygląda screeny z viewportów ustawienia świateł chaotyczne warstwy z ps'a i ustawienia kamyczków i liści(podświetlone miejsce to opcja odpowiedzialna za położenie) sory za wolny srvr, i zachęcam do propozycji i komentarzy,pozdr.
Leru Napisano 19 Marzec 2005 Napisano 19 Marzec 2005 hmm jak dla mnie tu jest plasko :| proponowałbym coś z tym zrobić W załączniku jest również moja propozycja z wykorzystaniem tego co masz zrobione, a czego nie pokazywałeś wcześniej. Ciekawe są te inne elementy, może warto je też wziąść pod uwagę.
ttaaddeekk Napisano 22 Marzec 2005 Autor Napisano 22 Marzec 2005 thx leru, poszerzyłem kąt widzenia moze cos pomoze i dodałem pare zeczy
ttaaddeekk Napisano 22 Marzec 2005 Autor Napisano 22 Marzec 2005 jescze takie cos, dorobiłem mech przu uzyciu particlesów
Master Kiełbaster Napisano 22 Marzec 2005 Napisano 22 Marzec 2005 Troche głupio się ucina ta scena. Ten gostek taki jakiś dziwny, wygląda trochę jak strach na wróble. Poza tym rissspect :)
ttaaddeekk Napisano 22 Marzec 2005 Autor Napisano 22 Marzec 2005 lewa strona jest jeszcze nie gotowa, a chlopka chyba nie bedzie, thx for comment
kurt_hectic Napisano 25 Marzec 2005 Napisano 25 Marzec 2005 uuuuuuuuuuuu - jestes jednym z lepszych graffikow na tym forum ale masz kilka bledow w tej pracy > 1szy, robisz zawansowane drzewo z normal map. i psojesz je textura!- ona jest zabardzo " nackana" - malo widac, powiina byc textura bazowa + brod > mech , a tu zabardzo to nasiebie nachodzi... 2gi blad to ...> po prostu renderuj w min 1024,768 - bo malo widac. - pa :)- i powodzenia
Leru Napisano 7 Kwiecień 2005 Napisano 7 Kwiecień 2005 i jak ttaaddeekk idzie praca ? Nie widać postępów, a szkoda :/
ttaaddeekk Napisano 7 Kwiecień 2005 Autor Napisano 7 Kwiecień 2005 gram w starcrafta, pije piwo i ogladam glupie filmy. bardzo mi sie nie chce konczyc tej pracy ale jescze sie wezme. thx z komentarze, zachecily mnie
ttaaddeekk Napisano 5 Maj 2005 Autor Napisano 5 Maj 2005 wziołem sie za siebie i skonczylem, moze jeszcze cos poprawie,ale chyba konkurs sie skonczyl nie wiem jak to jest mam jescze szanse wystartowac?heheh /click to enlarge:]/
Simple_man Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 Powinno się ciebie pobić za to, że taka pracka trafia na forum poczasie. Dlaczego to uczyniłeś.
ttaaddeekk Napisano 5 Maj 2005 Autor Napisano 5 Maj 2005 nie dałem rady zrobic przed nominacjami, a ze ich nie przeszedłem to nie miałem motywacji. Do kiedy w ogóle jest termin bitwy, bo moze jury by zuciło okiem na obrazek
jaras Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 no gbybyś jedną z tych "piramidek" dał wcześniej to jestem pewien że przeszedłbyś dalej. Zgadzam się z Simple_manem - powinieneś dostać pod oko ;) Fajny klimat się szykuje w tej pracy.Te chmurki może powinny się bardziej "zasysać" wokół tych wiązek energii , no i przy tym drzewku są jakieś takie smugi (niepotrzebne chyba ?)
Polik Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 nie ma co zawodowo ci ta piramidka wyszla, po prostu piknie! szkoda ze po czasie :(
Rekomendowane odpowiedzi