Jump to content
ttaaddeekk

Zapomniane miejsca: "Last temple of old cywilization"

Recommended Posts

narazie jest tyle. Świątynia w tle, światło z lewej, mam jescze kilka pomysłów ale wyjdzie w trakcie.

\/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam w Bitwie :) jednak się przyłączyłeś - smerfastycznie!!

Życzę powodzenia :)

 

Proszę jednak o uzupełnienie pierwszego postu o ząłożenia projektu, może technika. Żebyśmy wszyscy wiedzieli trochę więcej na temat pracy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

założenia mniej więcej wypisałem. co do techniki to dorobiłem bumpa w zbrushu, renderuje bez gi, i śmiertelnie boje sie texturowania. narazie tyle. see u next time.

Share this post


Link to post
Share on other sites

troche textórki, po prawej stronie drzewa przewiduje kszaczki, i w ogłóle dużo zieleni

Share this post


Link to post
Share on other sites

skała po prawej nie jest dokończona, zakrzywienie textury naprawie na końcu

a_web1m.jpg

render bez tekturek

a_web2m.jpg

materiał drzewa

a_web3m.jpg

tektura drzewa

a_web4m.jpg

i mapa wypukłości drzewa

a_web5.jpg

dla terenu wszystko wygląda podobnie, wszelkie komentarze, propozycje, uwagi mile widziane. pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drzewo i skała wyglądają bardzo klimatycznie- texturka jak malowana! Podoba mi się takie zestawienie kolorystyczne. Rośliny wymagają jeszcze dopracowania - nie są zbyt dokładnie wycięte i bardzo widać, że są na plainach....ale poza tym scena zapowiada się fajnie. Trzymam kciuki i pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cóż można rzec ?? ... piękny modeling i piękne texturki .... pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

BRAVO ! ! !- wreszczie widze dobra texture !- a moje oczczy uradowaly sie jescze bardziej , bo widze normal mape !- bardzo dobrze,,,, wiec pouczal Cie nie bede!

keep and going !

Share this post


Link to post
Share on other sites

update, render ok 10min. 20 min w ps i tak to wygląda

aM.jpg

screeny z viewportów

vm.jpg

v1m.jpg

ustawienia świateł

lim.jpg

chaotyczne warstwy z ps'a i ustawienia kamyczków i liści(podświetlone miejsce to opcja odpowiedzialna za położenie)

lm.jpg ml.jpg

 

sory za wolny srvr, i zachęcam do propozycji i komentarzy,pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm jak dla mnie tu jest plasko :| proponowałbym coś z tym zrobić

W załączniku jest również moja propozycja z wykorzystaniem tego co masz zrobione, a czego nie pokazywałeś wcześniej. Ciekawe są te inne elementy, może warto je też wziąść pod uwagę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uuuuuuuuuuuu - jestes jednym z lepszych graffikow na tym forum ale masz kilka bledow w tej pracy > 1szy, robisz zawansowane drzewo z normal map. i psojesz je textura!- ona jest zabardzo " nackana" - malo widac, powiina byc textura bazowa + brod > mech , a tu zabardzo to nasiebie nachodzi... 2gi blad to ...> po prostu renderuj w min 1024,768 - bo malo widac. - pa :)- i powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

i jak ttaaddeekk idzie praca ? Nie widać postępów, a szkoda :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

gram w starcrafta, pije piwo i ogladam glupie filmy. bardzo mi sie nie chce konczyc tej pracy ale jescze sie wezme. thx z komentarze, zachecily mnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

wziołem sie za siebie i skonczylem, moze jeszcze cos poprawie,ale chyba konkurs sie skonczyl nie wiem jak to jest mam jescze szanse wystartowac?heheh

 

 

final45oe.jpg /click to enlarge:]/

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy