Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

narazie jest tyle. Świątynia w tle, światło z lewej, mam jescze kilka pomysłów ale wyjdzie w trakcie.

\/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

witam w Bitwie :) jednak się przyłączyłeś - smerfastycznie!!

Życzę powodzenia :)

 

Proszę jednak o uzupełnienie pierwszego postu o ząłożenia projektu, może technika. Żebyśmy wszyscy wiedzieli trochę więcej na temat pracy.

Napisano

założenia mniej więcej wypisałem. co do techniki to dorobiłem bumpa w zbrushu, renderuje bez gi, i śmiertelnie boje sie texturowania. narazie tyle. see u next time.

Napisano

skała po prawej nie jest dokończona, zakrzywienie textury naprawie na końcu

a_web1m.jpg

render bez tekturek

a_web2m.jpg

materiał drzewa

a_web3m.jpg

tektura drzewa

a_web4m.jpg

i mapa wypukłości drzewa

a_web5.jpg

dla terenu wszystko wygląda podobnie, wszelkie komentarze, propozycje, uwagi mile widziane. pozdr.

Napisano

Drzewo i skała wyglądają bardzo klimatycznie- texturka jak malowana! Podoba mi się takie zestawienie kolorystyczne. Rośliny wymagają jeszcze dopracowania - nie są zbyt dokładnie wycięte i bardzo widać, że są na plainach....ale poza tym scena zapowiada się fajnie. Trzymam kciuki i pozdrawiam!

Napisano

update, render ok 10min. 20 min w ps i tak to wygląda

aM.jpg

screeny z viewportów

vm.jpg

v1m.jpg

ustawienia świateł

lim.jpg

chaotyczne warstwy z ps'a i ustawienia kamyczków i liści(podświetlone miejsce to opcja odpowiedzialna za położenie)

lm.jpg ml.jpg

 

sory za wolny srvr, i zachęcam do propozycji i komentarzy,pozdr.

Napisano

hmm jak dla mnie tu jest plasko :| proponowałbym coś z tym zrobić

W załączniku jest również moja propozycja z wykorzystaniem tego co masz zrobione, a czego nie pokazywałeś wcześniej. Ciekawe są te inne elementy, może warto je też wziąść pod uwagę.

Napisano

uuuuuuuuuuuu - jestes jednym z lepszych graffikow na tym forum ale masz kilka bledow w tej pracy > 1szy, robisz zawansowane drzewo z normal map. i psojesz je textura!- ona jest zabardzo " nackana" - malo widac, powiina byc textura bazowa + brod > mech , a tu zabardzo to nasiebie nachodzi... 2gi blad to ...> po prostu renderuj w min 1024,768 - bo malo widac. - pa :)- i powodzenia

Napisano

wziołem sie za siebie i skonczylem, moze jeszcze cos poprawie,ale chyba konkurs sie skonczyl nie wiem jak to jest mam jescze szanse wystartowac?heheh

 

 

final45oe.jpg /click to enlarge:]/

Napisano

nie dałem rady zrobic przed nominacjami, a ze ich nie przeszedłem to nie miałem motywacji. Do kiedy w ogóle jest termin bitwy, bo moze jury by zuciło okiem na obrazek

Napisano

no gbybyś jedną z tych "piramidek" dał wcześniej to jestem pewien że przeszedłbyś dalej. Zgadzam się z Simple_manem - powinieneś dostać pod oko ;) Fajny klimat się szykuje w tej pracy.Te chmurki może powinny się bardziej "zasysać" wokół tych wiązek energii , no i przy tym drzewku są jakieś takie smugi (niepotrzebne chyba ?)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności