maczuga Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 Nie wiem czy to dobry dział, ale sie zapytam: Dlaczego Reactor, zamiast porzadnie odwzorowywać prawa fizyki, to robi mi kule ktora zamienia sie w jakis okropny krzaczasty obiekt, zamiast zrobic zeby spadła?
F/X Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 Sprecyzuj pytanie. Domyślam się że chodzi o reactor cloth. Jeżeli tak to problem tkwi w tym że obiekty ingerują ze sobą jeszcze przed symulacją
maczuga Napisano 8 Marzec 2005 Autor Napisano 8 Marzec 2005 Chodzi o Reactor Soft Body Modifier oraz Reactor Soft Body. O Cloth tez, choc nie tak bardzo.
David14 Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 ja znalazłem jak używać reacktor i mi tkanina przy animacji wyskoczyła jak głupia i zaczła się krzywić
Reanimator Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 Maczuga, nie podales zadnych istotnych informacji, zadnych screenow. To, ze cos sie pieprzy wynika z nieznajomosci narzedzia i blednych ustawien, a nie 'ficzerow' programu. On sam nic za Ciebie nie zrobi, bo niby skad ma wiedziec jaki efekt chcesz uzyskac? Popraw sie! ;)
David14 Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 ja zrobiłem tak, postawiłem jeden box mniejszy od drógiego, pod boxami dałem podłoge, zaznaczyłem ten większy box i w modifer dałem reactor cloth, potem zaznaczyłem mniejszy box i podłoge i dałem reactor ten z trzema kostkami, i póściłem żeby sie przekonwerterowało i jak dałem play to większy box(materiał) wysztrzelił w góre jak z procy
razor Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 Jaką masę ustawiłeś dla obiektów ? Czy podczepiłeś obiekty pod RBody ? Dlaczego dałeś reactor Cloth ? Napisz jaki efekt chcesz uzyskać? Najlepiej screen z viewportu zapodaj z otwartym oknem właściwości obiektu i reactora.
David14 Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 robie to co jest w tutku: http://www.tutorialized.com/tutorial/Reactor-Cloth/6539
razor Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 Z tego co widziałem ( a tylko looknąłem na szybkiego) to nie napisali tam abyś w "propereties" (to okno pod "Check the Unyielding checkbox" w tutorialu) dla obiektu "materiału" ustawił 'mass' na np. 1
David14 Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 to jest tam napisane, a do materiału ustawiłem 0,5kg This is the cloth object. To get reactor to use it, you have to apply a cloth modifier. Go into the modifiers and choose Reactor Cloth.
maczuga Napisano 9 Marzec 2005 Autor Napisano 9 Marzec 2005 No dobra zalaczam screena. Ta kula ma sie odbijac od podlogi a nie krzaczyc sie! :-)
maczuga Napisano 9 Marzec 2005 Autor Napisano 9 Marzec 2005 Aha... jak na tym forum sie daje obrazki?
Kris_R Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 hihi :) niezły wątek :) zamiast raz a dobrze zadać pytanie, to piszesz maczuga i piszesz a i tak nikt Cię nie roumie :) Co do obrazków. Dajesz Odpowiedz i tam dalej jest 'Zarządzaj załącznikami'. Ładujesz pliczek (im mniej zajmuje tym lepiej - optymalnie ok 50kb) i po sprawie....
Kris_R Napisano 13 Marzec 2005 Napisano 13 Marzec 2005 Fragment z tutoriala "I used an early frame to render, because the later frames, after it bounced around, were messed up. The early one is when it just hits" No to o czym my tu mówimy. Koleś zrobił tutka który się kaszani. Wam też się kaszani. Wieć nie ma czym się martwić... robicie dobrze!! :D Rada Krisa... zamiast używać Box'a jako cloth, użyjcie Plane'a. Bez grubości. Potem symulacja. A po skończonej symulacji modyfikatro Shell i Mesh Smooth. Amen
Simple_man Napisano 13 Marzec 2005 Napisano 13 Marzec 2005 No właśnie problem polega na tym, że do symulacji użyłeś obiektu z MeshSmoothem. Błąd należy to zrobić przed wygładzaniem. Problem ten dotyczy również obiektów bez wygładzania aloe zato ze zbyt dużą ilością face`ów.
miszcz Napisano 28 Marzec 2005 Napisano 28 Marzec 2005 Ja tam zrobiłem tak jak napisali w tym tutorku i wszystko jest dobrze. Wszystkie obiekty mają masę 0. Napewno przypisałeś modyfikator "reactor Cloth" dla boxa, który jest ubraniem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się