Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie wiem czy to dobry dział, ale sie zapytam:

Dlaczego Reactor, zamiast porzadnie odwzorowywać prawa fizyki, to robi mi kule ktora zamienia sie w jakis okropny krzaczasty obiekt, zamiast zrobic zeby spadła?

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sprecyzuj pytanie. Domyślam się że chodzi o reactor cloth. Jeżeli tak to problem tkwi w tym że obiekty ingerują ze sobą jeszcze przed symulacją

Napisano

Maczuga, nie podales zadnych istotnych informacji, zadnych screenow. To, ze cos sie pieprzy wynika z nieznajomosci narzedzia i blednych ustawien, a nie 'ficzerow' programu. On sam nic za Ciebie nie zrobi, bo niby skad ma wiedziec jaki efekt chcesz uzyskac?

Popraw sie! ;)

Napisano

ja zrobiłem tak, postawiłem jeden box mniejszy od drógiego, pod boxami dałem podłoge, zaznaczyłem ten większy box i w modifer dałem reactor cloth, potem zaznaczyłem mniejszy box i podłoge i dałem reactor ten z trzema kostkami, i póściłem żeby sie przekonwerterowało i jak dałem play to większy box(materiał) wysztrzelił w góre jak z procy

Napisano

Jaką masę ustawiłeś dla obiektów ? Czy podczepiłeś obiekty pod RBody ? Dlaczego dałeś reactor Cloth ?

Napisz jaki efekt chcesz uzyskać?

 

Najlepiej screen z viewportu zapodaj z otwartym oknem właściwości obiektu i reactora.

Napisano

Z tego co widziałem ( a tylko looknąłem na szybkiego) to nie napisali tam abyś w "propereties" (to okno pod "Check the Unyielding checkbox" w tutorialu)

 

dla obiektu "materiału" ustawił 'mass' na np. 1

Napisano

to jest tam napisane, a do materiału ustawiłem 0,5kg This is the cloth object. To get reactor to use it, you have to apply a cloth modifier. Go into the modifiers and choose Reactor Cloth.

Napisano

hihi :) niezły wątek :) zamiast raz a dobrze zadać pytanie, to piszesz maczuga i piszesz a i tak nikt Cię nie roumie :)

Co do obrazków. Dajesz Odpowiedz i tam dalej jest 'Zarządzaj załącznikami'. Ładujesz pliczek (im mniej zajmuje tym lepiej - optymalnie ok 50kb) i po sprawie....

Napisano

Fragment z tutoriala

"I used an early frame to render, because the later frames, after it bounced around, were messed up. The early one is when it just hits"

No to o czym my tu mówimy. Koleś zrobił tutka który się kaszani. Wam też się kaszani. Wieć nie ma czym się martwić... robicie dobrze!! :D

 

Rada Krisa...

zamiast używać Box'a jako cloth, użyjcie Plane'a. Bez grubości. Potem symulacja. A po skończonej symulacji modyfikatro Shell i Mesh Smooth. Amen

Napisano

No właśnie problem polega na tym, że do symulacji użyłeś obiektu z MeshSmoothem. Błąd należy to zrobić przed wygładzaniem. Problem ten dotyczy również obiektów bez wygładzania aloe zato ze zbyt dużą ilością face`ów.

Napisano

Ja tam zrobiłem tak jak napisali w tym tutorku i wszystko jest dobrze. Wszystkie obiekty mają masę 0. Napewno przypisałeś modyfikator "reactor Cloth" dla boxa, który jest ubraniem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności