Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nie wiem czy to dobry dział, ale sie zapytam:

Dlaczego Reactor, zamiast porzadnie odwzorowywać prawa fizyki, to robi mi kule ktora zamienia sie w jakis okropny krzaczasty obiekt, zamiast zrobic zeby spadła?

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sprecyzuj pytanie. Domyślam się że chodzi o reactor cloth. Jeżeli tak to problem tkwi w tym że obiekty ingerują ze sobą jeszcze przed symulacją

Napisano
  • Autor

Chodzi o Reactor Soft Body Modifier oraz Reactor Soft Body. O Cloth tez, choc nie tak bardzo.

Napisano

ja znalazłem jak używać reacktor i mi tkanina przy animacji wyskoczyła jak głupia i zaczła się krzywić

Napisano

Maczuga, nie podales zadnych istotnych informacji, zadnych screenow. To, ze cos sie pieprzy wynika z nieznajomosci narzedzia i blednych ustawien, a nie 'ficzerow' programu. On sam nic za Ciebie nie zrobi, bo niby skad ma wiedziec jaki efekt chcesz uzyskac?

Popraw sie! ;)

Napisano

ja zrobiłem tak, postawiłem jeden box mniejszy od drógiego, pod boxami dałem podłoge, zaznaczyłem ten większy box i w modifer dałem reactor cloth, potem zaznaczyłem mniejszy box i podłoge i dałem reactor ten z trzema kostkami, i póściłem żeby sie przekonwerterowało i jak dałem play to większy box(materiał) wysztrzelił w góre jak z procy

Napisano

Jaką masę ustawiłeś dla obiektów ? Czy podczepiłeś obiekty pod RBody ? Dlaczego dałeś reactor Cloth ?

Napisz jaki efekt chcesz uzyskać?

 

Najlepiej screen z viewportu zapodaj z otwartym oknem właściwości obiektu i reactora.

Napisano

Z tego co widziałem ( a tylko looknąłem na szybkiego) to nie napisali tam abyś w "propereties" (to okno pod "Check the Unyielding checkbox" w tutorialu)

 

dla obiektu "materiału" ustawił 'mass' na np. 1

Napisano

to jest tam napisane, a do materiału ustawiłem 0,5kg This is the cloth object. To get reactor to use it, you have to apply a cloth modifier. Go into the modifiers and choose Reactor Cloth.

Napisano
  • Autor

No dobra zalaczam screena. Ta kula ma sie odbijac od podlogi a nie krzaczyc sie! :-)

Napisano

hihi :) niezły wątek :) zamiast raz a dobrze zadać pytanie, to piszesz maczuga i piszesz a i tak nikt Cię nie roumie :)

Co do obrazków. Dajesz Odpowiedz i tam dalej jest 'Zarządzaj załącznikami'. Ładujesz pliczek (im mniej zajmuje tym lepiej - optymalnie ok 50kb) i po sprawie....

Napisano

Fragment z tutoriala

"I used an early frame to render, because the later frames, after it bounced around, were messed up. The early one is when it just hits"

No to o czym my tu mówimy. Koleś zrobił tutka który się kaszani. Wam też się kaszani. Wieć nie ma czym się martwić... robicie dobrze!! :D

 

Rada Krisa...

zamiast używać Box'a jako cloth, użyjcie Plane'a. Bez grubości. Potem symulacja. A po skończonej symulacji modyfikatro Shell i Mesh Smooth. Amen

Napisano

No właśnie problem polega na tym, że do symulacji użyłeś obiektu z MeshSmoothem. Błąd należy to zrobić przed wygładzaniem. Problem ten dotyczy również obiektów bez wygładzania aloe zato ze zbyt dużą ilością face`ów.

Napisano

Ja tam zrobiłem tak jak napisali w tym tutorku i wszystko jest dobrze. Wszystkie obiekty mają masę 0. Napewno przypisałeś modyfikator "reactor Cloth" dla boxa, który jest ubraniem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności