Napisano 7 Marzec 200520 l Nie wiem czy to dobry dział, ale sie zapytam: Dlaczego Reactor, zamiast porzadnie odwzorowywać prawa fizyki, to robi mi kule ktora zamienia sie w jakis okropny krzaczasty obiekt, zamiast zrobic zeby spadła?
Napisano 7 Marzec 200520 l Sprecyzuj pytanie. Domyślam się że chodzi o reactor cloth. Jeżeli tak to problem tkwi w tym że obiekty ingerują ze sobą jeszcze przed symulacją
Napisano 8 Marzec 200520 l Autor Chodzi o Reactor Soft Body Modifier oraz Reactor Soft Body. O Cloth tez, choc nie tak bardzo.
Napisano 8 Marzec 200520 l ja znalazłem jak używać reacktor i mi tkanina przy animacji wyskoczyła jak głupia i zaczła się krzywić
Napisano 8 Marzec 200520 l Maczuga, nie podales zadnych istotnych informacji, zadnych screenow. To, ze cos sie pieprzy wynika z nieznajomosci narzedzia i blednych ustawien, a nie 'ficzerow' programu. On sam nic za Ciebie nie zrobi, bo niby skad ma wiedziec jaki efekt chcesz uzyskac? Popraw sie! ;)
Napisano 9 Marzec 200520 l ja zrobiłem tak, postawiłem jeden box mniejszy od drógiego, pod boxami dałem podłoge, zaznaczyłem ten większy box i w modifer dałem reactor cloth, potem zaznaczyłem mniejszy box i podłoge i dałem reactor ten z trzema kostkami, i póściłem żeby sie przekonwerterowało i jak dałem play to większy box(materiał) wysztrzelił w góre jak z procy
Napisano 9 Marzec 200520 l Jaką masę ustawiłeś dla obiektów ? Czy podczepiłeś obiekty pod RBody ? Dlaczego dałeś reactor Cloth ? Napisz jaki efekt chcesz uzyskać? Najlepiej screen z viewportu zapodaj z otwartym oknem właściwości obiektu i reactora.
Napisano 9 Marzec 200520 l robie to co jest w tutku: http://www.tutorialized.com/tutorial/Reactor-Cloth/6539
Napisano 9 Marzec 200520 l Z tego co widziałem ( a tylko looknąłem na szybkiego) to nie napisali tam abyś w "propereties" (to okno pod "Check the Unyielding checkbox" w tutorialu) dla obiektu "materiału" ustawił 'mass' na np. 1
Napisano 9 Marzec 200520 l to jest tam napisane, a do materiału ustawiłem 0,5kg This is the cloth object. To get reactor to use it, you have to apply a cloth modifier. Go into the modifiers and choose Reactor Cloth.
Napisano 9 Marzec 200520 l Autor No dobra zalaczam screena. Ta kula ma sie odbijac od podlogi a nie krzaczyc sie! :-)
Napisano 10 Marzec 200520 l hihi :) niezły wątek :) zamiast raz a dobrze zadać pytanie, to piszesz maczuga i piszesz a i tak nikt Cię nie roumie :) Co do obrazków. Dajesz Odpowiedz i tam dalej jest 'Zarządzaj załącznikami'. Ładujesz pliczek (im mniej zajmuje tym lepiej - optymalnie ok 50kb) i po sprawie....
Napisano 13 Marzec 200519 l Fragment z tutoriala "I used an early frame to render, because the later frames, after it bounced around, were messed up. The early one is when it just hits" No to o czym my tu mówimy. Koleś zrobił tutka który się kaszani. Wam też się kaszani. Wieć nie ma czym się martwić... robicie dobrze!! :D Rada Krisa... zamiast używać Box'a jako cloth, użyjcie Plane'a. Bez grubości. Potem symulacja. A po skończonej symulacji modyfikatro Shell i Mesh Smooth. Amen
Napisano 13 Marzec 200519 l No właśnie problem polega na tym, że do symulacji użyłeś obiektu z MeshSmoothem. Błąd należy to zrobić przed wygładzaniem. Problem ten dotyczy również obiektów bez wygładzania aloe zato ze zbyt dużą ilością face`ów.
Napisano 28 Marzec 200519 l Ja tam zrobiłem tak jak napisali w tym tutorku i wszystko jest dobrze. Wszystkie obiekty mają masę 0. Napewno przypisałeś modyfikator "reactor Cloth" dla boxa, który jest ubraniem?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto