Jump to content
Sign in to follow this  
uncle

gmt v330 (nie istnieje cos takiego;)

Recommended Posts

no, skonczone, na tlo znowu nie mam juz zbytnio sily, walka z wywalaniem sie 3d studio byla za dluga i dalem za wygrana, praktycznie nie moglem za duzo kozystac z material editora :) ok

 

pickup.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dość prosty model ale ładnie wykonany.. ale z lakierem sie nie postarałeś, tak samo jak z materiałami i ogólną prezętacją modelu... :P ale i tak należe do mniejszości jeżeli chodzi o ten pogląd :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

no no wujaszku :)))..niezla robota...naprawde podoba mi sie :))) robisz postepy...tak 3mac !!!... to jaka nastepna fura? ( ale prawdiwa :P )

 

pzodr[piwo][spox]

Share this post


Link to post
Share on other sites

scorpi, ciebie ciezko zadowolic :D

pablo, co do nastepnej fury to ne wiem, moze pozniej ;) narazie prawdopodobnie bedzie to honda accord :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uncle: modelujesz swietnie, ale wydaje mi sie, ze zbytnio sie niecierpliwisz i juz natychmiast bys chcial pracke skonczyc i pokazac. Bez sensu, bo widac, ze tym razem nawet nie chcialo ci sie dopracowywac materialow, nie mowiac juz o pokazaniu modelu. A szkoda. Poki co - wersja z WIPa bez materialow o wiele ladniejsza niz ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

łaaaaaaaaa KICHAaaaaaaaaaAAA ktoś mie poparł !! ale podziw za tempo [piwo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no macie racje ze nie moglem zbytnio z materialami pokombinowac ale to wina maxa ;\\ praktycznie za co 2 razem gdy otwieralem material editora to sie caly max sypal.. i jedyna pomoc na to ot yl restart kompa.. i tak kombionwalem, mzinilem kilka ustawien i jeb to samo, max sie wysypal, wiec ustawilem mapy w miare ok wygloadajace i dalem sobie spokuj, poprostu przy tym modelu zaliczylem ze 30 restartow maxa... a na moim kompie szybko on sie nie wgrywa :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy