Jump to content

Pojazd 3d: BMW 7 (e38)


Recommended Posts

Witam!

No i wreszcie skonczyłem tą Beemke. Wiem, że redner nie ejst zachwycający, ale nie mam czasu za bardzo żeby długo siedzieć nad nim...są jeszcze wazniejsze porjekty na karku;). Być może w przyszłości posatram się ejszcze wyrednerować ten samochód w Wireju...jesli wyjdize cos fjanego to pokaże:)

 

FINAL.jpg

 

Modeling & rendering: 3ds max 5 + Brazil :]

 

Pozdrowienia,

Triple X

Link to comment
Share on other sites

Triple X, renderek szczerze mówiąc, hmm... no ten :D wszystko pięknie ale troszkę razi to, że auto zlewa się z tłem, jednak pomijając ten drobny szczegół model bardzo mi się podoba, czekam na następny projekt (z Rhino najlepiej, już ty wiesz jaki)

 

pozdrawiam

 

P.S. Kome, daj sobie do podpisu text "moje zdanie już znasz" bo to się przewija dość często ostatnio ;P

Link to comment
Share on other sites

Heyah!

 

Hmmm skoro taka marudzicie z tymi felgami to jutro wrzuce renderek z miniejszymi kołami.

Blood_brother..wiem ten prawy reflektor jest moją zmorą od początku rednerowania. Oczywiscie to modeling, nie textura...szanujmy się;) Robiłem dosyć sporo testów i generlanie dopiero przy bardzo dużym kącie kamery oba reflektory wygladaj podobnie. Może jeszcze porobjez ujęciem przy okazji tych felg heh ;)

 

Pozdro,

Triple X

Link to comment
Share on other sites

Witam!

Dzięki za komentarze! Co do tych renderków to nie wiem do konca kiedy je zrobię teraz dokonczam inny projekt, wiec nie chce sobie zaprzatac głowy tym autem. Co do siatek to proszę bardzo:

 

siatkaw.jpg

 

...

 

siatkaw1.jpg

 

I lampka:

 

lampaw.jpg

 

 

 

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

szkoda tyle powiem

model naprawde ładny ale

brak wnętrza to moge zrozumieć bo wiem ile pracy trzeba na nie

 

szczegóły przynajmniej jak dlamnie zabijają ten model tu brak welda (na szybie) brak wycieraczek koła - zapewne brak jest rendera z tyłu bo koła wchodzą w nadkole, prześwitujący na wylot rowek miedzy polakierowanym zderzakiem a jego plastikową dokładką i materiały wszelkie plastiki i gumy leżą na całej lini

 

niech podsumowaniem bedzie że można wiecej wycisnąć z tego modelu ;)

Link to comment
Share on other sites

Hehe Sikham jak dla mnie ten model tworzą szczegóły :] Tylko wielu z nich nie widać tutaj..w tym celu odsyłam do Wipa;] Szyba jest zweldowana, tylko odbicie Hdri dziwne się zrobiło. Wycieraczki..no fakt mogłbym je zrobić, ale juz mi się troche nie chciało..nie jest to straszna ujma, gdyż to auto ma bardzo skrzętnie schowane wycieraczki ;) Co do kół...drogi Siku mógłbys czytać posty i oglądać troche dokłądniej obrazki - W Wipie dałem rendera bez materiałów, i tam faktycznie koło troche ocieralo sie o zderzak o czym pisałem.... Na tym renderze nie ma juz takiej sytuacji. Rendera z tyłu nie dałem dlatego natomiast, że nie mam tylnego reflektora, gdyż nie musialem go robić (przedniego też nie ale na potrzbey renderingu coś skleiłem;P). Plastiki..hyh..no linia o któej piszesz wcale nie jest długa bo niewielka ilośc elemntow jest plasitkowa.... Co do samych materiałów...plasitki i gumy maja czesto to do siebie ze sa czarne...a czarnego dobrze nie widać, wiec moze dlatego wydaje Ci sie ze leża. Prześwitujący rowek...hehe nio źle to ująłes to jest po prostu wycite booleanem, już nie chcialem sie abwic w ukladanie siatek i 1000 trojkatow dla jednego rowka.

 

Co do podsumowania zgodze się...wg. mnie jednak z kazdego modelu da sie wycisnac wiecej, nie ma idealnych. Mój szwankuje na poziomie materiałów, które i tak nie są istotą tego projektu (znów odsyłam do wipa;P).

 

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

zobacz w wip to zaobacz w wip tamto ehhh

 

"i tak wszystko rozbija sie o osteteczne rendery" ;)

niepodoba mi sie jeszcze przedni zderzak jakoś taki mało podobny do orginalnego halogeny sie wydają rozciągnięte ale niewiem jak to na printach jest może tam tkwi problem

plastiki co z tego że czarne, plastik to niemożebyć prawie czarny standard mat bo tak on u Ciebie wygląda

ps. bardziej sie rozpisać niemogłeś ;/ ale broń sie broń ;)

Link to comment
Share on other sites

Heyah!

 

Sikham...ja wiem, że niektórzy tylko obrazki oglądaja...:P Zderzak jest dobry, wierz mi mam dużo zdjęć tego Bmw ;]. Na większośći ten halogen jest bardzo ciemny i nie widać jego "gabarytów", ale na prawde jest taki szeroki. Printy...cóż przy wielu elemntach nie patrzyłem na printy, bardziej zawierzyłem moejmu oku i zdjęciom niż kiepskim szkicom.

 

P.s. Plastik to zmodyfikowany car paint :P

 

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy