Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam zrobilem mlyn w 3dsm ale nie wsyzedl zbyt realistycznie mzoe ktos wytknac bledy i ew napsiac jak w przyszlosci porpawic je? z gory dziekuje zmaiszczam screena przerobionego w psp

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja sie na tym nieznam (czyt. jeszcze ani jedna scena mi fotorealistycznie nie wyszła), ale moim skromnym zdaniem, to światła zmień. Daj jakieś omni i skylight'a, cienie area shadow i powinno być lepiej... :D

Napisano

ja bym zmienił:

1. słońce, nie podoba mi się

2. te prmienie sprawiają nie najlepsze wrażenie

3. te kręgi, że niby słońce odbija się w kamerze

4. na pewno okna od młynka, jakieś takie bez życia, o szybach nie wspominając

5. krawędź tej skarpy, na jakąś łagodniejszą, bo to jest trochę ordynarne, nie ma takich skarp

6. po szóste i ostatnie, teksturki

Napisano

Zauwazyles ze slonce jest z lewej strony a skrzydla zucają cień wlasnie na lewą stronę. Tego cienia nie powinno tam być. Słońce za mocno świeci i za ostre są promienia. Daj jakąś teksturę na płotek i zrob tak zeby był jakiś mały cień jak płotek łączy się z ziemią.Mozesz w tym miejscu dać uwypuklenie i postaraj się ustawić jeszcze prawdziwą małą trawkę a nie samą płaską teksturę.To urwisko jest idealnie ścięte jakby ktoś je nozem przeciął. Ustaw większego bumpa na dachowkach.Juz mi sie nie chce pisać bo błędów jest masa.Nie chciałem cie jakoś zjechać ale sam powiedziałeś zeby wytknąć błędy. Niech to będzie dla ciebie motywacja do dalszej pracy. Powodzenia i nie poddawaj sie!

Napisano

TXN...wiem ze cos zle jest z texturami ale nie wiem dokladnie co.Co do slonca to napierw w 3dsm zrobilem cienie itp a pozniej bez zastanowienia walnelem flarre w psp od lewej..... thx oczywiscie ze to motywacja

Napisano

Zamieść może jakieś kolejne rendery, zeby mozna było coś zobaczyć bo jak na razie to twoja praca sie nie rozwija

U ciebie na dachu jest tylko tekstura na gurze a nie ma zadnej po bokach a raczej jest ale rozciągnięta postaraj się coś z tym zrobić. Pracuj i pracuj:)!

Napisano

Ferdkowaty, zamiast zaśmiecać forum mogłeś po prostu edytować poprzedniego posta, bo widze że czasy pomiedzy napisaniem jednego a drugiego to 2 minuty różnicy, musimy dbać o forum:)

 

pozdro

Napisano

Masz prześwietloną scenę. Ja bym omni nie używał do tylko directa. Zmniejsz ich natężenie i kolor na lekko żółtawy. Możesz też ambient zmniejszyć. Jeżeli nadal teksturki będą za jasne to daj lekki self iluminator może (choiaż ja tego zawsze unikam). O konstrukcji nie będę się wypowiadał bo musiałbyś wszysto poprawić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności