ldv_kzn Napisano 19 Marzec 2005 Napisano 19 Marzec 2005 witam zrobilem mlyn w 3dsm ale nie wsyzedl zbyt realistycznie mzoe ktos wytknac bledy i ew napsiac jak w przyszlosci porpawic je? z gory dziekuje zmaiszczam screena przerobionego w psp
SZAMPEK Napisano 19 Marzec 2005 Napisano 19 Marzec 2005 Ja sie na tym nieznam (czyt. jeszcze ani jedna scena mi fotorealistycznie nie wyszła), ale moim skromnym zdaniem, to światła zmień. Daj jakieś omni i skylight'a, cienie area shadow i powinno być lepiej... :D
lpshinoda Napisano 19 Marzec 2005 Napisano 19 Marzec 2005 ja bym zmienił: 1. słońce, nie podoba mi się 2. te prmienie sprawiają nie najlepsze wrażenie 3. te kręgi, że niby słońce odbija się w kamerze 4. na pewno okna od młynka, jakieś takie bez życia, o szybach nie wspominając 5. krawędź tej skarpy, na jakąś łagodniejszą, bo to jest trochę ordynarne, nie ma takich skarp 6. po szóste i ostatnie, teksturki
Ferdkowaty Napisano 19 Marzec 2005 Napisano 19 Marzec 2005 Zauwazyles ze slonce jest z lewej strony a skrzydla zucają cień wlasnie na lewą stronę. Tego cienia nie powinno tam być. Słońce za mocno świeci i za ostre są promienia. Daj jakąś teksturę na płotek i zrob tak zeby był jakiś mały cień jak płotek łączy się z ziemią.Mozesz w tym miejscu dać uwypuklenie i postaraj się ustawić jeszcze prawdziwą małą trawkę a nie samą płaską teksturę.To urwisko jest idealnie ścięte jakby ktoś je nozem przeciął. Ustaw większego bumpa na dachowkach.Juz mi sie nie chce pisać bo błędów jest masa.Nie chciałem cie jakoś zjechać ale sam powiedziałeś zeby wytknąć błędy. Niech to będzie dla ciebie motywacja do dalszej pracy. Powodzenia i nie poddawaj sie!
ldv_kzn Napisano 20 Marzec 2005 Autor Napisano 20 Marzec 2005 TXN...wiem ze cos zle jest z texturami ale nie wiem dokladnie co.Co do slonca to napierw w 3dsm zrobilem cienie itp a pozniej bez zastanowienia walnelem flarre w psp od lewej..... thx oczywiscie ze to motywacja
Ferdkowaty Napisano 21 Marzec 2005 Napisano 21 Marzec 2005 Zamieść może jakieś kolejne rendery, zeby mozna było coś zobaczyć bo jak na razie to twoja praca sie nie rozwija U ciebie na dachu jest tylko tekstura na gurze a nie ma zadnej po bokach a raczej jest ale rozciągnięta postaraj się coś z tym zrobić. Pracuj i pracuj:)!
lpshinoda Napisano 21 Marzec 2005 Napisano 21 Marzec 2005 Ferdkowaty, zamiast zaśmiecać forum mogłeś po prostu edytować poprzedniego posta, bo widze że czasy pomiedzy napisaniem jednego a drugiego to 2 minuty różnicy, musimy dbać o forum:) pozdro
Ferdkowaty Napisano 21 Marzec 2005 Napisano 21 Marzec 2005 Juz poprawilem i obiecuje ze coś takiego więcej sie nie zdazy:). Lpshinoda, powinienes pomoc w pracy Ldv_kzn bo teraz to twoj post zaśmieca wątek:)
Tores Napisano 22 Marzec 2005 Napisano 22 Marzec 2005 Masz prześwietloną scenę. Ja bym omni nie używał do tylko directa. Zmniejsz ich natężenie i kolor na lekko żółtawy. Możesz też ambient zmniejszyć. Jeżeli nadal teksturki będą za jasne to daj lekki self iluminator może (choiaż ja tego zawsze unikam). O konstrukcji nie będę się wypowiadał bo musiałbyś wszysto poprawić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się