Napisano 21 Marzec 200520 l a nie tylko główne krawędzie. f3 , f4 mam w materiałach "M" sprawdzałem wire nie działa... dzięki.
Napisano 21 Marzec 200520 l nie wiem co rozumiesz przez "glowne krawedzie" customize -> preferences -> viewports -> configure driver -> display wireframe objects using triangle strips. O to chodzi?
Napisano 21 Marzec 200520 l Autor nie :) , głowne krawędzie to te co widzisz ... moja siatka ...a tam przy zderzaku i nadkolu . gdzie są wolne vertexy chciałbym żeby było widać podziały...Tak samo niewłącza mi się jak dam mesh smooth- ale to juz wim coś z ISO musze odznaczyć . Ale to pierwsze pytanko pliz
Napisano 21 Marzec 200520 l Taka jest natura poly. Możesz tworzyć polygony, które mają dużo więcej niż 3-4 vertexy. Jeśli chcesz tam mieć podziały, sam je stwórz cut'em
Napisano 21 Marzec 200520 l Autor kurcze nie o to mi chodziło... http://www.3d-palace.com/video.php?vid=63# on jak tnie siatke na nad kola ... linie które tworzą się "extra" zostają i pokazuje jak np to pożniej oczyścić. Pliz jakis jeszcze pomysł...
Napisano 28 Marzec 200520 l zaznaczasz edged faces (PPM na nazwie okna np. perspective) zalaczam rys.
Napisano 30 Marzec 200520 l Autor Marvey & Ka21k nie :) , niestety , to nie takie proste ;). Ale dzięki.
Napisano 30 Marzec 200520 l Autor o jaki optymistyczny post :) , 04a część .. a dokładnie jak zaczyna wycinać koła. Sans Serif , jak tylko znajdę chwilkę (np jutro) na odnalezienie tej opcji i poklikanie w MAxie pierwsze co zrobię to sprawdzę to. Dzięki.
Napisano 30 Marzec 200520 l witam;) wydaje mi sie ze cie nie rozumiem:D ale moze pomoge jesli chodzi ci o to co jest na zdjeciu(cos w tym stylu) to on to robil cutem patrzac na twoje zdjecie to te wolne vertexy sa wlasnie tak jak na moim zdjeciu(w tym tutku) wiec on to robil cutem!! zrob maly test stworz plane i przejedz cutem od srodka do jakiejs krawdzi jak sie nie stwoa dodatkowe edge'y to masz cos zle w opcajch:D:D(i chyba o to ci chodzi) pozdro >>edit