Jim mee Napisano 21 Marzec 2005 Share Napisano 21 Marzec 2005 a nie tylko główne krawędzie. f3 , f4 mam w materiałach "M" sprawdzałem wire nie działa... dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 21 Marzec 2005 Share Napisano 21 Marzec 2005 nie wiem co rozumiesz przez "glowne krawedzie" customize -> preferences -> viewports -> configure driver -> display wireframe objects using triangle strips. O to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim mee Napisano 21 Marzec 2005 Autor Share Napisano 21 Marzec 2005 nie :) , głowne krawędzie to te co widzisz ... moja siatka ...a tam przy zderzaku i nadkolu . gdzie są wolne vertexy chciałbym żeby było widać podziały...Tak samo niewłącza mi się jak dam mesh smooth- ale to juz wim coś z ISO musze odznaczyć . Ale to pierwsze pytanko pliz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 21 Marzec 2005 Share Napisano 21 Marzec 2005 Taka jest natura poly. Możesz tworzyć polygony, które mają dużo więcej niż 3-4 vertexy. Jeśli chcesz tam mieć podziały, sam je stwórz cut'em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim mee Napisano 21 Marzec 2005 Autor Share Napisano 21 Marzec 2005 kurcze nie o to mi chodziło... http://www.3d-palace.com/video.php?vid=63# on jak tnie siatke na nad kola ... linie które tworzą się "extra" zostają i pokazuje jak np to pożniej oczyścić. Pliz jakis jeszcze pomysł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marvey Napisano 28 Marzec 2005 Share Napisano 28 Marzec 2005 zaznaczasz edged faces (PPM na nazwie okna np. perspective) zalaczam rys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ka21k Napisano 29 Marzec 2005 Share Napisano 29 Marzec 2005 Wcisnac F4 ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim mee Napisano 30 Marzec 2005 Autor Share Napisano 30 Marzec 2005 Marvey & Ka21k nie :) , niestety , to nie takie proste ;). Ale dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 30 Marzec 2005 Share Napisano 30 Marzec 2005 ja sie nie znam ale moze edit triangulation? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SimeN Napisano 30 Marzec 2005 Share Napisano 30 Marzec 2005 A dokladnie ktora to czesc tego tutorialu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim mee Napisano 30 Marzec 2005 Autor Share Napisano 30 Marzec 2005 o jaki optymistyczny post :) , 04a część .. a dokładnie jak zaczyna wycinać koła. Sans Serif , jak tylko znajdę chwilkę (np jutro) na odnalezienie tej opcji i poklikanie w MAxie pierwsze co zrobię to sprawdzę to. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 30 Marzec 2005 Share Napisano 30 Marzec 2005 witam;) wydaje mi sie ze cie nie rozumiem:D ale moze pomoge jesli chodzi ci o to co jest na zdjeciu(cos w tym stylu) to on to robil cutem patrzac na twoje zdjecie to te wolne vertexy sa wlasnie tak jak na moim zdjeciu(w tym tutku) wiec on to robil cutem!! zrob maly test stworz plane i przejedz cutem od srodka do jakiejs krawdzi jak sie nie stwoa dodatkowe edge'y to masz cos zle w opcajch:D:D(i chyba o to ci chodzi) pozdro >>edit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi