kurt_hectic Napisano 24 Marzec 2005 Napisano 24 Marzec 2005 witam, model do gry : samochod - wiesMAC jak zwykle: texturka 512-512 zrenderowana do textury z GI+sky light, model ma 800 poly, MODEL by Mruczek Textura by kurt_hectic qrt skonczona ver. textury (bez szyb) http://www.republika.pl/demo1/2.jpg finalna ver. textury (bez szyb) z GI i bajerami (jak by ktos nadal nie kapowal: scanline render + omni - GI jest "zapisane" na texturze- (tak bedzie wygladac w grze) ~~~ http://www.republika.pl/demo1/3.jpg
Reanimator Napisano 24 Marzec 2005 Napisano 24 Marzec 2005 Calkiem fajne, mnie sie podoba. Tylko zdeczko rozmyte te teksturki, przydaloby sie wiecej szczegolow moze. W sumie nie znam sie.
Baldack Napisano 24 Marzec 2005 Napisano 24 Marzec 2005 fajne fajne jak na gre:P:P:P:P ale ta szyba musi byc musi byc inna inna:):)
kozioo Napisano 24 Marzec 2005 Napisano 24 Marzec 2005 No szyby nieciekawe zdecydowanie. Z tego co widze zrobiles jeszcze mały błąd przy teksturze kół - pod warunkiem ze autko ma byc mobilne. Zacienienie i rozbłysk bedą sie obracały razem z kołem, a nie powinny ;) Jeszcze brakuje czegoś na rogach tej paki. Nieciekawie sie konczą. Poza tymi niedociągnięciami naprawde dobrze ;)
sartr Napisano 24 Marzec 2005 Napisano 24 Marzec 2005 podoba mi sie, przednie reflektory mi nieleżą..ale pozatym jest ok!
kurt_hectic Napisano 25 Marzec 2005 Autor Napisano 25 Marzec 2005 - szyby zaleza od programistow- czy bedzie hdri , czy cokolwiek innego - na razie ich nie ruszam> a co do kol- masz racje kozioo, - ale nie wymagaj za wiele :P - w koncu sa one ze zdjecia, ktore znalazlem na google :P, ale poprawie to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się