Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam,

 

model do gry : samochod - wiesMAC

jak zwykle: texturka 512-512 zrenderowana do textury z GI+sky light, model ma 800 poly,

 

MODEL by Mruczek

Textura by kurt_hectic qrt

 

skonczona ver. textury (bez szyb)

http://www.republika.pl/demo1/2.jpg

 

finalna ver. textury (bez szyb) z GI i bajerami (jak by ktos nadal nie kapowal: scanline render + omni - GI jest "zapisane" na texturze- (tak bedzie wygladac w grze)

~~~

http://www.republika.pl/demo1/3.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No szyby nieciekawe zdecydowanie. Z tego co widze zrobiles jeszcze mały błąd przy teksturze kół - pod warunkiem ze autko ma byc mobilne. Zacienienie i rozbłysk bedą sie obracały razem z kołem, a nie powinny ;) Jeszcze brakuje czegoś na rogach tej paki. Nieciekawie sie konczą.

Poza tymi niedociągnięciami naprawde dobrze ;)

Napisano

- szyby zaleza od programistow- czy bedzie hdri , czy cokolwiek innego - na razie ich nie ruszam> a co do kol- masz racje kozioo, - ale nie wymagaj za wiele :P - w koncu sa one ze zdjecia, ktore znalazlem na google :P, ale poprawie to.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności