Napisano 1 Kwiecień 200519 l http://www.evermotion.org/tutorials/modeling/Basketball/ w tym tutku koles pokazuje jak zrobic pilke do kosza w rhino. probowalem to samo zrobic w maxie, ale mam problem z tymi liniami zaokraglonymi. Probowalem zrobic circle z bendem ale nie rozklada sie to rownomiernie na kuli.. prosze o szybka odpowiedz ;]
Napisano 1 Kwiecień 200519 l mhmm mhmm ... jesli chcesz operowac nurbsami w 3d studio tak jak w nosorozcu ... to radzilbym od razu o tym zapomniec ... :) kup ... porzycz ... albo sciagnij evaluation Rhino 3 ... a juz nigdy nie zechcesz sie bawic nurbsami w studio ... :) polecam i pozdrawiam
Napisano 1 Kwiecień 200519 l Autor notak .. ale jednak chcialbym to zrobic jakos w maxie..nie da rady? niekoniecznie nurbsami ;]
Napisano 1 Kwiecień 200519 l hmm sciagnij sobie rhino ( to jest full tylko masz chyba 25 save'ow) w maxie mozesz poprobowac jakos to zrobic ale w rhino mozesz to zrobisz 1000X szybciej :P
Napisano 1 Kwiecień 200519 l a vickiem probowalem wlasnie zrobic taka pilke w maxie. problem polega na tym, ze majac wyloftowanego splina (patrz rys.1), uzywam booleana do wyciecia rowka w pilce, efekt jest niestety nie taki jak trzeba (rys.2)
Napisano 1 Kwiecień 200519 l mozesz sprobowac plymodelingiem, cutujesz kulke (z mala iloscia poligonow) tam gdzie ma byc ten rowek, pozniej chamfer, extrude,.... ale duzo trzeba kombinowac zeby bylo ladnie :P
Napisano 1 Kwiecień 200519 l Autor a ten plugin glue tez nie daje rady ;] splain wyglada jak po nois`e ;]
Napisano 1 Kwiecień 200519 l Witam Sprawa jest prosta, widzę że na kuli już raz był zastosowany boolen (post 7) więc zanim użyjecie boolema po raz drugi na linii warto sprawdzić STL Check czy kula ma otwarte powierzchnie – jeżeli tak to trzeba zweldować punkty. Modyfikator boolem tak już ma jak obiekt jest zamknięty to wszystko działa dobrze, jak jest otwarty to robią się dziury rys 2. Pozdrawiam
Napisano 2 Kwiecień 200519 l Jeśli chcecie sie bawić booleanem, to powerBoolean i skończą sie kłopoty z otwartmi powierzchniami.
Napisano 2 Kwiecień 200519 l Autor tu nie chodzi o otwarte powieszchnie ;] tu chodzi oto ze w niektorych miejscach boolean jest glembszy a gdze indziej wogole go nie ma.. ( chodzi oto zeby spline rowno przylegal wszedzie na kuli... )
Napisano 2 Kwiecień 200519 l ok misie z lasu :)))) dobrze ze siatke pokazales :) glownie chodzi o to ze robiac buleana po ukosach robisz go na trojkatach, z czego wynika ze ponktow zaczepienia jest mniej. Na twojej siateczce widac 2 rzeczy zajebiscie zageszczonego splajna i slabo zageszczona sfere, pomysl gdzie on moze przyczepic wierzcholki z nowo powstalego wyciecia ? hmmmm przypada na jeden vertex okolo 312321321321321321321321 edgow dlatego ci nie wycina ;o zrob sfere z segmetami ustawionymi 200 a loftowany obiekt z skin paramiters rolałt ustaw szejp steps na 1 a patch steps na 10 i daj buleana na sfere "move" substraktion a-b nie wiem czy konret o to chodzilo czytalem tylko kilka ostatnich posow bo bzdurki byly ;]
Napisano 2 Kwiecień 200519 l ok misie z lasu :)))) nie sztuka jest dać duzo punktów tylko zrozumieć czy są naprawde potrzebne. pozdrawiam szczególnie.................
Napisano 2 Kwiecień 200519 l KLICEK - nie bzdurki, jak w powerBooleanie dasz retriangulate, to ci i tak wytnie, nieważne jaka jest gęstość siatki na obiektach (zreszta i takby wyciął, tylko dziwne siatka by mogła wyjść) a przy retriangulate mam chyba 4 edge do vertexa :P
Napisano 3 Kwiecień 200519 l ok misie z lasu :)))) nie sztuka jest dać duzo punktów tylko zrozumieć czy są naprawde potrzebne. pozdrawiam szczególnie................. rotfl ;) The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 10 characters.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto