Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Z tym modelowaniem to jest tak ... Im więcej wiesz ... tym jest trudniej coś zrobić zamierzonego :). Masakra normalnie.

A mesh smooth .. czy on musi tak wariować z przesuwaniem wierzchołków po jego nadaniu ? :|

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

z tego co mi sie wydaje to meshsmooth nie wariuje o ile dasz mu choc 1 interactions ;] budzik jak budzik ... fajna teksturka tarczy ;)

 

pozdrawiam

Napisano

Jak pokazesz siatke tak bardziej z boku budzika to moze cos poradzimy na tego MS'a.

Napisano

w zakładce MS zmniejsz smoothness z 1 na np. 0,7 powinno pomóc ale sukcesu nie gwarantuje, chyba już z 6 raz piszę to na forum:)

 

pozdro

Napisano
  • Autor

smooothnesem się bawiłem .. niee w ogole nie wiem po co to zrobili .. nie działą

 

, ale dzięki za pomysł. Oto siatki . Najdziwniejsze jest to ,że siatka jest ok , a z lewej od dołu zgina inaczej , a od prawej - u góry inaczej. potem jest jeden rzut na extrude pośrodku płaszczyzny ... tam jest ładny łuk :|

Napisano

spróbój przestawić w rozwijanym menu - bodajrze "Substitution Method" z NURMS na Classic popróbuj.... :[

Napisano

hmm...ja też mam problemy z meshsmoothem wiec go po prostu urzywam jak najmniej...ale tam jest kkupa opcji rzemy zkorygować to co sie stało z tym budzikiem...pytaj o nie:] a model..hmmm no prościutki...nawet jeśli to twoja pierwsza pracka to spróbuj coś bardziej skomplikowanego bo wądpie żebyś nad tym siedział długo:] a teksturka tarczy rzeczywiście przyjemna...miły tag w środku:D pracuj pracuj...a poczekaj dam ci dobre linki: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=14191 tu jest mój pierwszy model i tam Lumpy (na końcu) wysłał mi własnie linki do meshsmootha....polecam

Napisano

hmmm... Sprobuj zaznaczyc wszystkie vertexy na tym zaokraglonym rogu i zwelduj. Jezeli to nieposkutkuje to zobacz czy cos sie nie stalo w zakladce Local Control w ust. MS'a (z tym ze tam sie nic samo od siebie nie mialo prawa zrobic ;). A jezeli i to nie poskutkuje to chyba lepiej bedzie przebudowac w tym miejscu siatke (obrazek).

 

siatka6lk.jpg

Napisano

ta siatka może wygląda prawidłowo ale czy napewno... takie błędy czasami występować mogą gdy vertex'y są niepołączone lub masz 1edge na drugiej sprawdź czy napewno masz tyle edge co widać i powinno być może poka ten zegarek z materiałem szarym+ write

może mam tym razem racje warto sprawdzić

Napisano
  • Autor

jej Panowie.. dzięki za help :). Tymczasowo przerzuciłem się na help i, referencje i tutoriale z maxa. Oszczędzę Wam pokazywanie tych rezultatów.

 

Wracając do zegarka .. faktycznie nie robiłem go długo, no i chciałem się oderwać od łopaty :P.

 

Styczny ... ja nie wiem jak się renderuje siatke z materiałem :|.

 

Pozdrawiam.

[']

Napisano
  • Autor

zrobiłem tak .. zasugerowałem sie propozycją zmianiy smoothnes na classic , albo ten 3 z nurbs. Efekt ... nieee tak nie można :) , ale oto co podpatrzyłem zmieniając interlinie.

 

P.S.

Jeszcze 2a pytania i jedno sor.

 

1. jak renderować materiał i siatke razem ?

2. jak się wrzuca zdięcia nie jako attached files , tylko jakieś większe fotosy np.

 

sor.- zanim sobie przypomniałem o edycji .. nie chciało mi się przeklikiwywać tych fotek ;)

 

 

pozdrawiam

[']

Napisano

lpshinoda

 

Jim mee http://imageshack.us/ Stronka mowi sama przez sie :) A ten problem z MS'em to juz rozwiazany czy nie? Odnosnie siatki z materialem to poprostu nakladasz szary albo bialy mat. na obiekt (z tym ze musi byc zaznaczona kontrolka by go pokazywal w viewporcie), a kolor obiektu (ten widoczny w podgladzie) dajesz np. czarny. Wciskasz F4 i pokazujesz viewport, a nie render. Chyba o to chodzilo Stycznemu. :)

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności