Napisano 1 Kwiecień 200519 l Z tym modelowaniem to jest tak ... Im więcej wiesz ... tym jest trudniej coś zrobić zamierzonego :). Masakra normalnie. A mesh smooth .. czy on musi tak wariować z przesuwaniem wierzchołków po jego nadaniu ? :|
Napisano 1 Kwiecień 200519 l z tego co mi sie wydaje to meshsmooth nie wariuje o ile dasz mu choc 1 interactions ;] budzik jak budzik ... fajna teksturka tarczy ;) pozdrawiam
Napisano 1 Kwiecień 200519 l Jak pokazesz siatke tak bardziej z boku budzika to moze cos poradzimy na tego MS'a.
Napisano 2 Kwiecień 200519 l w zakładce MS zmniejsz smoothness z 1 na np. 0,7 powinno pomóc ale sukcesu nie gwarantuje, chyba już z 6 raz piszę to na forum:) pozdro
Napisano 3 Kwiecień 200519 l Autor smooothnesem się bawiłem .. niee w ogole nie wiem po co to zrobili .. nie działą , ale dzięki za pomysł. Oto siatki . Najdziwniejsze jest to ,że siatka jest ok , a z lewej od dołu zgina inaczej , a od prawej - u góry inaczej. potem jest jeden rzut na extrude pośrodku płaszczyzny ... tam jest ładny łuk :|
Napisano 3 Kwiecień 200519 l spróbój przestawić w rozwijanym menu - bodajrze "Substitution Method" z NURMS na Classic popróbuj.... :[
Napisano 3 Kwiecień 200519 l hmm...ja też mam problemy z meshsmoothem wiec go po prostu urzywam jak najmniej...ale tam jest kkupa opcji rzemy zkorygować to co sie stało z tym budzikiem...pytaj o nie:] a model..hmmm no prościutki...nawet jeśli to twoja pierwsza pracka to spróbuj coś bardziej skomplikowanego bo wądpie żebyś nad tym siedział długo:] a teksturka tarczy rzeczywiście przyjemna...miły tag w środku:D pracuj pracuj...a poczekaj dam ci dobre linki: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=14191 tu jest mój pierwszy model i tam Lumpy (na końcu) wysłał mi własnie linki do meshsmootha....polecam
Napisano 3 Kwiecień 200519 l hmmm... Sprobuj zaznaczyc wszystkie vertexy na tym zaokraglonym rogu i zwelduj. Jezeli to nieposkutkuje to zobacz czy cos sie nie stalo w zakladce Local Control w ust. MS'a (z tym ze tam sie nic samo od siebie nie mialo prawa zrobic ;). A jezeli i to nie poskutkuje to chyba lepiej bedzie przebudowac w tym miejscu siatke (obrazek).
Napisano 3 Kwiecień 200519 l ta siatka może wygląda prawidłowo ale czy napewno... takie błędy czasami występować mogą gdy vertex'y są niepołączone lub masz 1edge na drugiej sprawdź czy napewno masz tyle edge co widać i powinno być może poka ten zegarek z materiałem szarym+ write może mam tym razem racje warto sprawdzić
Napisano 3 Kwiecień 200519 l RA, wszystko byłoby dobrze gdyby nie taka ilość trójkątów, MS tego nie lubi ;)
Napisano 3 Kwiecień 200519 l Autor jej Panowie.. dzięki za help :). Tymczasowo przerzuciłem się na help i, referencje i tutoriale z maxa. Oszczędzę Wam pokazywanie tych rezultatów. Wracając do zegarka .. faktycznie nie robiłem go długo, no i chciałem się oderwać od łopaty :P. Styczny ... ja nie wiem jak się renderuje siatke z materiałem :|. Pozdrawiam. [']
Napisano 3 Kwiecień 200519 l Autor zrobiłem tak .. zasugerowałem sie propozycją zmianiy smoothnes na classic , albo ten 3 z nurbs. Efekt ... nieee tak nie można :) , ale oto co podpatrzyłem zmieniając interlinie. P.S. Jeszcze 2a pytania i jedno sor. 1. jak renderować materiał i siatke razem ? 2. jak się wrzuca zdięcia nie jako attached files , tylko jakieś większe fotosy np. sor.- zanim sobie przypomniałem o edycji .. nie chciało mi się przeklikiwywać tych fotek ;) pozdrawiam [']
Napisano 3 Kwiecień 200519 l lpshinoda Jim mee http://imageshack.us/ Stronka mowi sama przez sie :) A ten problem z MS'em to juz rozwiazany czy nie? Odnosnie siatki z materialem to poprostu nakladasz szary albo bialy mat. na obiekt (z tym ze musi byc zaznaczona kontrolka by go pokazywal w viewporcie), a kolor obiektu (ten widoczny w podgladzie) dajesz np. czarny. Wciskasz F4 i pokazujesz viewport, a nie render. Chyba o to chodzilo Stycznemu. :) pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto