Napisano 2 Kwiecień 200519 l Narazie malo do oceny :P wydaje mi sie ze to oteksturowane na czerwono powinno byc trochę grubsze PS: Nie baw sie w teksturki, pracuj nad modelem :>
Napisano 2 Kwiecień 200519 l Autor Według blueprintu wszystko ok nie ma na raze tych sterów na ogone więc dlatego wygląda na małe(chyba). Jeszcze nic nie teksturowałem. Mały updatek.
Napisano 2 Kwiecień 200519 l sprawdz czy wszystko jest wporzadku ze skrzydlami ( dokladnie chodzi o krawedz "natarcia" :P ) bo wydaja mi sie nieco pofalowane - oprocz tego to ok :) Pozdrawiam
Napisano 2 Kwiecień 200519 l jak na razie nie mam zastrzeżeń, model boing'a wydaje się ciekawy, tylko ciekawi mnie też kwestia wykonania, no cóż, zobaczymy za jakiś czas pozdro
Napisano 3 Kwiecień 200519 l Autor DraB -> najpierw zrobiłem osobno główną część i skrzydło skonwertowałem na editable poly i pobawiłem się wierzchołkani a potem bolean i połączenie wierzchołków mr.funky-> wiem godzine już nad tym pracuje
Napisano 3 Kwiecień 200519 l Zaczniesz Elu??NIe??To ja zaczne.Jestem na nie.Twoja praca nie przypomina mi samoloty.Pracuj nad nia i moze nie przesadz z MS.
Napisano 3 Kwiecień 200519 l moim zdaniem MS nie jest przesadzony, ale trzeba jeszcze dużo pracuj, właduj apdejt ze statecznikami, no i pomyśl o jakiś silnikach
Napisano 3 Kwiecień 200519 l hmm.. wedlug mnie.. na ostatnim renderze ten samolot wyglada jakby byl z plasteliny.. :/ proponowalbym zrobic na poczatku kadlub i osobno skrzydla.. dopiero pozniej to laczyc.. jezeli sklejales modele plastikowe kiedys to bedziesz wiedzial o co chodzi.. pracuj dalej.. proponuje wejsc do 3Ds Max User Reference, ktory jest w katalogu z maxem.. i wyszukaj "Loft Surface" - jest tam pokazany w polowie wymodelowany samolocik pasazerski :) Pozdrawiam
Napisano 6 Kwiecień 200519 l dawajcie jakieś aktualizacje, bo się zaczynam nudzić w tym wątku, a miało być tak pięknie
Napisano 7 Kwiecień 200519 l mam nadzieje ze wiesz co robisz, żeby to jakoś wygladało będziesz musiał pobawić sie w szczegółach, z własnego doświadczenia wiem że prosty modelik i nawet bardzo dobra tekstura nie wystarcząw przypadku takich maszyn
Napisano 7 Kwiecień 200519 l Autor będzie pięknie ... od niedzieli :] na razie zostałem odcięty od kompa (to sie nazywa szlaban) sorki za tą przerwe ale rozumiecie siła bardzo wyższa.
Napisano 9 Kwiecień 200519 l Autor Dżedaj wrócił wcześniej (jestem na warunkowym :]) Najnowsze renderki. Jak zrobić to łączenie skrzydła i kadłuba ?? pozdro
Napisano 9 Kwiecień 200519 l Autor apropos silników nigdzie nie mogę znaleźć fajnych blueprintów albo zdjęć :( weldowanie będzie tylko na razie robie na połowie z mirrorem
Napisano 9 Kwiecień 200519 l juz wyglada lepiej.. :) jednak musisz jeszcze poprawic dziob.. i skrzydla te duze :D ..
Napisano 9 Kwiecień 200519 l Autor wiem na dziobie będzie sferka a skrzydła wyglądają na za duże przec kamerę (chyba)
Napisano 9 Kwiecień 200519 l popieram poprzednika, nie mam nic do dodania, skrzydła ładnie wyglądają, połączenie może jeszcze nie jest najlepsze, ale jezeli troche nad tym popracujesz to będzie całkiem dobrze pozdro
Napisano 10 Kwiecień 200519 l Marvey: skorzystaj z User Reference z Maxa.. tam jest opisany modifikator "Lathe" dzieki ktoremu bdziesz mogl ladnie wymodelowac obudowe silnika.. bo te silniki ktore pokazales.. no niezbyt wygladaja :P Na jakiej podstawie robiles je? Mam przed soba taka fajna encyklopedie "SAMOLOTY - Najwazniejsze Typy i Konstrukcje", w ktorej silniki Boeinga 747 roznia sie od Twoich :) Musisz takze poprawic areodynamicznosc calego kadluba :) a tak wogole to maly prezent :) : http://www.photovault.com/Link/Technology/Aviation/FlightCommercial/Aircraft/Boeing747.html Tu znajdziesz Boeing 747 z kazdej strony (fotki). Czekamy na kolejne update'y :D
Napisano 11 Kwiecień 200519 l Jak sie patrze na miniaturke obrazka to nawet fajnie to wyglada. Silniki troche malo szczegolowo, ale na pewno dodasz jakeis szczegoly. Skrzydla sa juz o wiele lepsze. Powodzenia zycze :)
Napisano 11 Kwiecień 200519 l Autor Pinki WWIIEELLKKIIEE dzięki za stronke użyje jednak lathe te są okropne; i... mógłbyś podesłać zdjęcie silnika z tej encyklopedii?? jak zrobię silniki będzie updejt
Napisano 11 Kwiecień 200519 l hehe z checia bym to zrobil.. jednak to nie jest encyklopedia na kompie.. a ksiazka :D musisz sobie juz sam w tym poradzic :) ale.. tam na tej stronce co Ci podalem.. sa fotki silnikow z bliska.. nawet bez pokryw.. poszukaj dobrze :)
Napisano 12 Kwiecień 200519 l Autor najnowsze silniki jeszcze nad tyłem musze popracować bo wygląda okropnie
Napisano 12 Kwiecień 200519 l Nom, troszke za malo szczegolowo Ci wyszly. Wlasciwie to ksztalt nie ten ;) pracuj powoli, bez pospiechu :) pozdro
Napisano 12 Kwiecień 200519 l hmm.. a tak wogole to jakiego masz kompa.. silniki juz troche lepiej.. ale przy zblizeniach widac.. ze jakos boisz sie gestrzej siatki.. masz troche te silniki kanciaste.. jak wyzej: powoli ale silna reka :P
Napisano 13 Kwiecień 200519 l Autor pinki->atlon 1700+ palnomino 256 ramu geforce MX 440 lpshinoda->dziób to połówka sferki troche rozciągnięta jest jeszcze nie połączona i dlatego tak wygląda
Napisano 13 Kwiecień 200519 l Marvey: z takim kompem spokojnie mozesz sie pobawic w szczegoly.. i gestrza siatke na kadlubie :)
Napisano 13 Kwiecień 200519 l kurcze to ja ze swoim 1 GB/512 MB ramu semprom 2600+ I rodeonem 9600(shapire) pro szału dostaje...ale i tak mugłbyś troche poprawić silniki, zwłascza ten wylot z tyłu jakiś taki... końscówki skrzydeł, ten mash smooth chyba "jeszcze" nie potrzebny ale spoko spoko pracuj może wyść cudo...pozdro i powodzenia bo akoś tak to ciągniesz i ciągniesz a właściwie to ja też powooli wszystko robie więc i tobie można :)
Napisano 13 Kwiecień 200519 l Autor początki materiałów, co nie znaczy że mie będę jeshcze modelował jak widzicie te silniki (tył będzie jeszcze wysmothowany)??
Napisano 13 Kwiecień 200519 l no w sumie to nie jest tak najgorzej, ale jednak ja bym to poprawił pozdro
Napisano 13 Kwiecień 200519 l no juz coraz lepiej :) silniki takze lepiej sie prezentuja.. musisz jednak troszke pogrubic obudowe silnika bo jest po prostu za cienka. Na renderach glowne skrzydelka nosne sa jeszcze kanciaste przy laczeniu z kadlubem. Popraw ten dziobek ;]
Napisano 14 Kwiecień 200519 l W bialym mu do twarzy ;] Tak jak wyzej - dziobek do poprawy. Wogole ta przednia czesc kadlubu powinna byc bardziej hmm... wydeta?:P Pewnie wiesz o co chodzi :D Moze takie ujecie, ale ten samolot nie jest za chudy? Jak mozesz to dawaj jasniejsze rendereki. Pozdro :)
Napisano 14 Kwiecień 200519 l Autor silniki i dzióbeczek poprawione jak to teraz wygląda?? (wiem że prześwietlone)
Napisano 14 Kwiecień 200519 l no w sumie model robi się coraz bardziej poprawny, podtrzymuje to co poprzednicy pozdro
Napisano 14 Kwiecień 200519 l Srodkowy render jest masowy :D juz widze caly model, otexturowany, w dole ziemia, lekki blur :D masa :) model coraz lepszy. Dziob troszki kanciasty ale jak sie da texturke moze bedzie lepiej. bedziesz robil okienka osobno czy tex? :> pozdro
Napisano 14 Kwiecień 200519 l Autor simen prawdopodobnie texturka tylko z fajnym bumpem a dziób jeszcze wysmothuje jutro wrzuce wypieszczone silniki
Napisano 15 Kwiecień 200519 l Mi się to podoba :) Marvey ... czemu nie podałeś linku do krótkiego filmu silników... :) to ja podam http://www.republika.pl/marvey/aa.avi
Napisano 15 Kwiecień 200519 l Autor jak obiecałem to nove poprawione silniki webmaster to było tylko dla ciebie poza tym to była robocza wersja
Napisano 16 Kwiecień 200519 l Marvey, wygląda to coraz lepiej, rzeczywiście będzie z tego fajny modelik, tylko nie zwal tekstur, bo to też ma znaczenie, elo pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto