conraderro Napisano 23 Kwiecień 2005 Napisano 23 Kwiecień 2005 Cześć, skorzystałem z konceptu Krężela. Mam nadzieję że nie będzie miał mi tego za złe. Chciałem się zorientować czy mi się to uda. Teraz prośba: co wg. was można by jeszcze poprawić? Chciałem coś wreszcie zrobić od początku do końca dlatego zanim zabiorę się za teksturowanie chciałem zasięgnąć waszej porady co do samego modelu. a, jeszcze link do konceptu - http://svx.pl/~burzuj/pliki/koncepty/1/9.jpg
polka dot Napisano 23 Kwiecień 2005 Napisano 23 Kwiecień 2005 no moze byc fajnie jak dokladnie oteksturujesz :> te szblowity chyba fajniej by wygladaly bardziej wywiniete do srodka
geno7 Napisano 23 Kwiecień 2005 Napisano 23 Kwiecień 2005 Sam model wydaje sie byc spoko.Przy ladnej teksturce powinno byc super
_michal Napisano 23 Kwiecień 2005 Napisano 23 Kwiecień 2005 Noo, stworek bardzo fajny, co ważne oryginalny, nóżki ciekawe, bardzo mi się podoba, texturujesz już? BTW, fajnie że projekt się rozrasta :)
conraderro Napisano 23 Kwiecień 2005 Autor Napisano 23 Kwiecień 2005 Próbuję, ale pod tym względem (mówię o umiejętnościach) jestem jeszcze dużo, dużo do tyłu. :]
Baldack Napisano 24 Kwiecień 2005 Napisano 24 Kwiecień 2005 bardzo fajny ale sie dowiem ile na tak dobry projekt trzeba poswiecic poly/facoow?? a czy tu jest smootch?? czy nie??
kurt_hectic Napisano 24 Kwiecień 2005 Napisano 24 Kwiecień 2005 nie ma co, krezel potrafi rysowac!. p.s tez zrobilem model na podstawie jego conceptu > boskie sa. a co do modelu to :> nie jest najgorszy , a po 2gie malo widac ! > zapodaj foto z 3 perspektym, + siatke , ,,,, nie jest zle jak na razie, zrob fajna texture to bedzie dobrze!, ale to sztuka malowac skore... poza tym > zapodaj jakies info co do burzuazji, robicie i robicie > kiedy bedzie demo lub cos, ?
conraderro Napisano 24 Kwiecień 2005 Autor Napisano 24 Kwiecień 2005 Baldack - robię to na editable poly, nie smootchowałem nic, poza załączeniem opcji wygładzania. face 1636, dopóki nie zapytałeś, nawet nie zastanawiałem się nad tym ;] Na życzenie, perspektywa w siatce i widoki z viewportów.
Hatred Napisano 24 Kwiecień 2005 Napisano 24 Kwiecień 2005 quote] poza tym > zapodaj jakies info co do burzuazji, robicie i robicie > kiedy bedzie demo lub cos, ? Kurt - wszelkie informacje o projekcie znajdziesz na stronie http://www.burzuazja.innyswiat.pl Tam rowniez pojawi sie info kiedy bedzie demo, lub *cos*. Jezeli masz jakies pytania i chcesz sie dowiedziec wiecej pisz pod to gg: 6949428 BTW: Coraderro nie ejst czlonkiem teamu, ale wlasnie sa z nim prowadzone rozmowy :)
_michal Napisano 24 Kwiecień 2005 Napisano 24 Kwiecień 2005 aaa, ja też myślałem że to jest model do Burżuazji :) Jeżeli nie jest to go wciągnijcie, bo niezły jest (zarówno model, jak i twórca ;)) Hatred - świetny sig ;D
giorgione Napisano 24 Kwiecień 2005 Napisano 24 Kwiecień 2005 szkoda ze teksturka taka uboga - moze zrób coś podobnego jak na szkicu koncepcyjnym - tam wygląda o wiele ciekawiej pozdr giorgione
Baldack Napisano 24 Kwiecień 2005 Napisano 24 Kwiecień 2005 Baldack - robię to na editable poly, nie smootchowałem nic, poza załączeniem opcji wygładzania. face 1636, dopóki nie zapytałeś, nawet nie zastanawiałem się nad tym ;] Na życzenie, perspektywa w siatce i widoki z viewportów. yyy...mi chodzilo nie o meshsmootch tylko o smootch=>to jest opcja wygladzenia???
conraderro Napisano 24 Kwiecień 2005 Autor Napisano 24 Kwiecień 2005 Spoczko, wybaczcie moją ubogość w nazewnictwo :] teksturka nie gotowa, jeszcze nie :] a, i dzięki za miłe recenzje :]
korzen303 Napisano 26 Kwiecień 2005 Napisano 26 Kwiecień 2005 Spoczko mi sie podoba, rozumiem ze jak skonczysz to odezwiesz sie do Kolosa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się