wizz Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 Witam to jeszcze raz ja :D TAkie małe pytanko , czy twarz też można kościami animować czy może są inne do tego celu narzędzia :| ?
Marvey Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 do tego jeszcze nie doszedłem ale kośćmi można tylko są dużo lepsze sposoby od kości (przynajmniej tak mi sie wydaje)
Baldack Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 kosci sa dobre ale masz jeszcze takie narzedzie w modyfikatorach "morpher":) to tez jest dobre:)
asblaze Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 no w mojej skromnej opinji animowanie mimiki twarzy kosteczkami to dośćwysoka szkoła jazdy ... do tej pory robię w maxie Morferem a w Majce Blendshapeami ;)
sauax Napisano 27 Kwiecień 2005 Napisano 27 Kwiecień 2005 zdecydowanie morpher..prosty w obsludze i szybki.. a kosci ewentualnie pojedyncze dlla czesci twarzy do poprawy ostatecznego efektu
Levus Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 Moim zdaniem dobry rig twarzy jest 100 razy lepszy niż morphing. Daje więcej swobody, morpher korzysta tylko ze zdefiniowanych obiektów docelowych, natomiast kośćmi/rigiem zawsze możesz kręcić jak Ci się podoba. A ze scriptem to już rewelacja. No ale fakt, jak asblaze napisał: to wysoka szkoła jazdy:p
Mr Pank Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Wszystko sprowadza się do tego aby uzyskać dobry efekt kości + morphing morphnig+kości
Bruneq Napisano 15 Luty 2007 Napisano 15 Luty 2007 a to moze ktos zna jakiegos pomocnego tutka do rigowania twarzy?!
JmTm00 Napisano 15 Luty 2007 Napisano 15 Luty 2007 Bruneq -> chętnie podłącze sie do pytania ...jak goluma zrobili na blenszejpach to juz wszystko mozna :|
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się