Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam to jeszcze raz ja :D TAkie małe pytanko , czy twarz też można kościami animować czy może są inne do tego celu narzędzia :| ?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

do tego jeszcze nie doszedłem ale kośćmi można tylko są dużo lepsze sposoby od kości (przynajmniej tak mi sie wydaje)

Napisano

kosci sa dobre ale masz jeszcze takie narzedzie w modyfikatorach "morpher":) to tez

jest dobre:)

Napisano

no w mojej skromnej opinji animowanie mimiki twarzy kosteczkami to dośćwysoka szkoła jazdy ... do tej pory robię w maxie Morferem a w Majce Blendshapeami ;)

Napisano

zdecydowanie morpher..prosty w obsludze i szybki.. a kosci ewentualnie pojedyncze dlla czesci twarzy do poprawy ostatecznego efektu

Napisano

Moim zdaniem dobry rig twarzy jest 100 razy lepszy niż morphing.

Daje więcej swobody, morpher korzysta tylko ze zdefiniowanych obiektów docelowych, natomiast kośćmi/rigiem zawsze możesz kręcić jak Ci się podoba.

A ze scriptem to już rewelacja.

 

No ale fakt, jak asblaze napisał: to wysoka szkoła jazdy:p

Napisano

Bruneq -> chętnie podłącze sie do pytania

 

...jak goluma zrobili na blenszejpach to juz wszystko mozna :|

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności