Napisano 27 Kwiecień 200519 l Witam to jeszcze raz ja :D TAkie małe pytanko , czy twarz też można kościami animować czy może są inne do tego celu narzędzia :| ?
Napisano 27 Kwiecień 200519 l do tego jeszcze nie doszedłem ale kośćmi można tylko są dużo lepsze sposoby od kości (przynajmniej tak mi sie wydaje)
Napisano 27 Kwiecień 200519 l kosci sa dobre ale masz jeszcze takie narzedzie w modyfikatorach "morpher":) to tez jest dobre:)
Napisano 27 Kwiecień 200519 l no w mojej skromnej opinji animowanie mimiki twarzy kosteczkami to dośćwysoka szkoła jazdy ... do tej pory robię w maxie Morferem a w Majce Blendshapeami ;)
Napisano 27 Kwiecień 200519 l zdecydowanie morpher..prosty w obsludze i szybki.. a kosci ewentualnie pojedyncze dlla czesci twarzy do poprawy ostatecznego efektu
Napisano 11 Luty 200718 l Moim zdaniem dobry rig twarzy jest 100 razy lepszy niż morphing. Daje więcej swobody, morpher korzysta tylko ze zdefiniowanych obiektów docelowych, natomiast kośćmi/rigiem zawsze możesz kręcić jak Ci się podoba. A ze scriptem to już rewelacja. No ale fakt, jak asblaze napisał: to wysoka szkoła jazdy:p
Napisano 12 Luty 200718 l Wszystko sprowadza się do tego aby uzyskać dobry efekt kości + morphing morphnig+kości
Napisano 15 Luty 200718 l Bruneq -> chętnie podłącze sie do pytania ...jak goluma zrobili na blenszejpach to juz wszystko mozna :|
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto