Adam88 Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 Witam, zrobilem prosty model skladajacy sie z cylindra i boxa. Obydwiem figury zmienialem modyfikatorami Mesh Edit. Chcac oteksturowac cylinder otwieram material editor, tworze nowy material opierajacy sie na pliku graficznym z tekstura, zaznaczam cylinder no i nakladam na niego material. F10, Render: The following object map coordinates and may not render correctly: (UVM 1): Cylinder02 Renderuje sie, jednak nie wyswietla sie tekstura :/ Prosze o pomoc
VGT Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 uvw map, unwrap uvw -> musisz na obiekt nałozyć koordynaty uvw za pomocą wspomnianych modyfikatorów
Vorek Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 musisz dodać do obiektu modyfikator UVWmap i ustawić mapowanie odpowednie dla obiektu (cylindrical, box itd.)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się