Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, zrobilem prosty model skladajacy sie z cylindra i boxa. Obydwiem figury zmienialem modyfikatorami Mesh Edit.

 

Chcac oteksturowac cylinder otwieram material editor, tworze nowy material opierajacy sie na pliku graficznym z tekstura, zaznaczam cylinder no i nakladam na niego material.

 

F10, Render:

 

The following object map coordinates and may not render correctly:

(UVM 1): Cylinder02

 

Renderuje sie, jednak nie wyswietla sie tekstura :/

 

Prosze o pomoc

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 857
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

musisz dodać do obiektu modyfikator UVWmap i ustawić mapowanie odpowednie dla obiektu (cylindrical, box itd.)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności