Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

robisz postępy :) ale ten brzuch to chyba jednak za bardzo wysadziłeś do przodu, kręgosłup by mu się złamał :) no i te biodra (mam namyśli łączenie nóg z ciałem :) ) nie takie, za bardzo poszesłeś w system "zawiasowy" :) sprónuj zbliżyć trochę nogi do ciała.

 

a co do teksturki to będziesz musiał malować sam, ja go widze w szaro-zielonych barwach (ale taka złamana zieleń bardzo blada) :)

Napisano

Co do pleców to nie zmienie ich bo tak musi byc :D

a co do nóg to faktycznie sa troszke (w miednicy) zaszeroko rozstawione ale ja poprawialem to i tak samo wyglada ;)

 

LERU TOBIE SIE NAPRAWDE NUDZI /ta liczba postów to chyba tylko przez takie posty/

 

A CO SIE BEDE

 

TECHNIKA: BOX-MODeling , 3ds max 6+ Vray i nowa myszka :D

 

nikt mi nie odpowiedzial na pytanie o bonesach

Napisano

da sie podstwaic bipeda ale mozna i bonesy, i do bipeda mozesz uzyc zarowno Physique jak i Skin (kwestia osobistych preferencji) a nawet i physique i skin naraz

pozdrawiam - fajny stworek

Napisano

ablahahahaha...:> niezły "auto...model" sasky ;D...a tak na serio to wszystko cacy, ale musiałeś spartolić te kopyta, musiałeś co?! tak samo jak u rozghoula. Możesz użyć zarówno bipeda jak i kości w jednym a co do textury to ciekawe zastosowanie znalazło by coś takiego jak "noszą" zombi.

P.S. znalazlem go i zaraz Ci wyśle...Twoje szczęcie ;)

Napisano

Thx za re-posty La Radoslawe raciczki sa wporządku.

Pomysle nad texturka ząbiaka mysle jeszcze zeby zrobic róznych takich np.

łucznik , odwiertniczy czy jakis prist ale to juz pomysł.

 

Mi tez zaczynaja nie podchodzic te biodra od tylca szeroko sa roztawione , poprawie jutro i mzoe wymodeluje cos jeszce do niego :)

Napisano

nienio ludki no ja do tych kończyn to nic nie mam, wyraziłem się może nie dokładnie miałem na myśli to co wszyscy, czyli miednice...albo jeszcze pomyślałem o teksturze takiej co ją orkowie "noszą"...

Napisano

witam ponownie i znowu mam problem

 

co do tych bioder to zrobilem co sie dalo "bedzie żył" ;)

 

a teraz chce to troche poruszac i mam problem bo nigdy nie bonesowalem/bipedowalem

takiej postaci mogli byscie doradzic czym latwiej go zanimowac co do bonesów to dodam

screena ale to zaraz jeszcze tego nieskonczylem.

a wiec jak próbowalem bipeda walnac do niego troche ciezko bo ten "stworek" w nodze

ma 2 zgiecia a chyba w bipedzie nieda sie edytowac (scalowac) poszczególnych czesci

gdzies mi sie o oko obilo ze noge da sie zgiac w 2 i wiecej miejscach ale jak to tak umiejscowic (bipeda) zeby wygladal praktycznie jak model ???

 

o i drugie pytanie

 

jak bonesowac ?? bo tak zrobilem sobie kosci dla jednej nogi potem CLONE i MIRROR

i gotowe ale w osrodku ciązenia czyli w kroczu mniej wiecej sa 2 kostki i niewiem jak sie je

laczy ze sobą jesli wogóle sie da.

?????

 

 

 

thx za pomoc /zgory/

Napisano

Może mi się wydaje, ale te kości powinny biec w odwrotnym kierunku, tzn. trzeba by je

tworzyć w kierunku z góry do dołu. Póżniej chyba po prostu linkujesz uda do pierwszej kości kręgosłupa, czyli środka ciężkości... a wogóle to polecam bipeda lub CATa

Napisano

jeśli tak postanowiłes zrobić... czyli linkować nogi od dołu.... to między przedostatnią a ostatnioą kością utwórz IK... z obu stron... i zlinkuj do jakiegoś obiektu (dummy) nadrzędnego. do tego samego obiektu przylinkuj gówną kość kręgosłupa i jazda...

 

PS... miedzy pierwszą kością a biodrem tez bym zrobił IK i przylinkował do tego samego obiektu ;)

Napisano

?! elo ziomku coś nie teges, może ja ślepy jestem, ale mi to wygląda, że nie w tą mańkę "narysowałeś" kości...powinieneś je od bioder do stóp, a nie odwrotnie wykreować...bipedem jest łatwiej ale biped jest do postaci humanoidalnych, a te nogi takie chyba nie są ( zakładam że moge się mylić ), pozatym możesz zrobić w połowie z bipeda,a w połowie z kości...jak stawiasz bipeda to masz w panelu ustawienia ile palców, ile kręgów, czy z warkoczem itd...w animations jest BONES TOOL i tam zobacz odnośnie łączenia...

Napisano

asblaze-uważam że o wiele łatwiej będzie mu ustawić poze tej postaci jeżeli zrobi kości zgodnie z przyjętymi ogólnymi schematami, normalnym przecież jest, że udo stoi w hierarchi wyżej niż łydka...

grendel-no widzisz dobrze pamiętałem, że coś tam musi takiego być, ale nie byłem pewien...pozdro

Napisano

moze krąze w okolo z pytaniami ale

 

naprzyklad mojego stworka noga sklada sie w 2 miejscach to juz mam ustawione dajmynato

ale np. łydka ma 5 cm a bipeda łydka ma 3 cm ja to zeskalowac SCALE gdzie to k.. jest :D

moze ktos pokazac na screen w zaloczniku jak "edytowa/scalowac" poszczególne elementy

bipeda nie chodzi mi oto zeby szyja sie skladala w100 miejscach bo to wiem gdzie jest ale

o to co wspomnialem wczesniej

Ponoc biped jest nieedytowalny.

Napisano

z tego co pamieam to w bipedzie włącza się edycje szkieletu... i dopiero tam ustawiasz długości wszystkich kości. Mało na nim pracowałem wieć nei pamieam gdzie.

Napisano

juz nie potrzebuje pomocy jesli chodzi o wcalanie bipeda do modelu

z pomoca przyszedl: http://www.exodus-art.com dzial tutorials :)

ale mam kolejne pytanie animatoriskie:

 

jak juz mi sie postac bedzie wykrzywiac/ruszac itp np. jak zrobic jej mimike twarzy

mophingiem ?? czy bipedem tez sie da ??

 

asblaze przydala by sie konkretnie twoja wypowiedz :)

 

jak ja z bipeduje i poruszam to zaprezentuje :)

Napisano

Chyba biped nie ma mimiki twarzy ;) Osobiście pracuje na morfach, ale zawze do bipedowej głowy możesz przylinkowac system kości twarzy.

Napisano

Oto ruszony stworek chce cos.

Troche jeszcze sie stopy rozciagaja jak je chce podniesc ale to sie da zrobic.

 

ALe wkurza mnie jak biore Footsteps to mi sklada mojego stworka (nadaje mu humanoidalną

postawę) i jesli dobrze mysle bede musial to wysztko recznie zetak powiem "prostowac"

i itp




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności