Napisano 4 Maj 200519 l Witam:) Dawno nie zakladalem jakiegos nowego watku w WIP:) moj wybor padl na okret podwodny klasy akula... oczywiscie metoda modelowania jest wszystkim znana:) to NURBs:P Przyznam sie ze bardzo boje sie zaczynac ten model bo nie wiem czy nie jest on zbyt trudny:) Choc z drugiej strony to powiedzcie sami... ile mozna modelowac glownie z solidow?:) http://members.lycos.co.uk/mohseth1/AkulaWire.jpg PS. Sorry ze w ten sposob ukazuja swoje wypociny ale zamknal mi konto na Tripod:P POZDRAWIAM
Napisano 4 Maj 200519 l A jednak dorwales jakies printy. :) Narazie niewiele, totez wypowiem sie pozniej. :D Powodzienia i pozdrawiam
Napisano 4 Maj 200519 l heh no rzeczywiście mało tego, jak narazie to jakiś ogór z płetwami :P powodzenia
Napisano 4 Maj 200519 l Autor Bardzo malutki Update ale zawsze cos, nieprawdaz?:) Tylko mnie za to nie bijcie:P POZDRAWIAM http://members.lycos.co.uk/mohseth1/AkulaWire2.jpg P.S. Niestety nie posiadam zbyt dobrych planow tej lodzi dlatego tez czesciowo wyglad Akuli bedzie kreowany przez samego tworce:P
Napisano 4 Maj 200519 l kurcze... powiem Ci, ze te lodki podwodne to calkiem interesujacy temat. Jak skoncze Nokie to moze sie skusze na jakas blaszana puszke. A jaka lodke dokladnie robisz? Bo tak sie pacze na te opisy klasy Akula i chyba cos ruskiego by mi sie spodobalo...
Napisano 4 Maj 200519 l Autor Nie potrafie Ci odpowiedzic, ktora lodz dokladnie robie...ale wydaje mi sie ze klasa Akula i na tym koniec... a Akula jest rosyjska i nie wiem czy sa rozne jej wersje... jesli tak to ja niestety nie wiem jaka to:P a tak btw swoimi czasy zagrywalem sie w Sub Command...:D to byl sjimulajtor:) A czy nie miales robic jakies Nokii innej?:) np. 6600?:P POZDRAWIAM
Napisano 4 Maj 200519 l Tak, tak. Nokia oczywiscie bedzie, ale co po nokii? Mam kolejny telefon na oku, ale chcialbym zrobic cos w przerwie miedzy 6600 a kolejnym telefonem. :) Dobra, nie bede Ci zasmiecal watku. :)
Napisano 5 Maj 200519 l A szukales printow i zdjec tutaj: http://www.militaryphotos.net/forums/index.php ???
Napisano 5 Maj 200519 l Autor Powolutku idzemy do przodu:) nawet nie wiedzialem ze surfacing (jesli to co ja uprawiam mozna tak nazwac:P) jest tak czasochlonny:) Chcialbym sie podzielic moja wiedza jaka zyskalem podczas dotychczasowego surfacingu:P... pewnie wielu z wass juz to wie... ale jesli jeszcze ktos ma zamiar bawic sie w Rhinoceros 3D to niech sie strzeze:P W poly pierwsza faza modelowania od ktorej zaczynamy jest cube/box/plane a w NURBs pierwsza faza jest... myslenie:P Na poczatku musicie dokladnie przeanalizowac blueprinty i zdjecia jakie posiadacie... to w niedalekiej przyszlosci... (uwierzcie mi na slowo) zaowocuje... bedziecie miec mniej problemow podczas tworzenia i model bedzie o wiele gladszy... Mam jeszcze pytanie... Przy exporcie mesha moge ustawic maximum angle... ile mam dac stopni zeby bylo optymalnie:P RA -->> przeszukalem chyba juz wszystko:P ale dzieki Tu sa moje wypocinki:P http://members.lycos.co.uk/mohseth1/AkulaWire3.jpg A tu rufa: http://members.lycos.co.uk/mohseth1/AkulaWire4.jpg Ciesze sie RA ze chociaz Ty interesujesz sie tym watkiem:) POZDRAWIAM
Napisano 5 Maj 200519 l Aaa... teraz wiem jaka lodke robisz. :) Ja osobiscie myslalem nad czyms jeszcze ciezszym i bardziej smiercionosnym. :P http://www.militaryphotos.net/forums/viewtopic.php?t=31099&highlight=akula+class (pierwszy post). I nawet "gigantyczne" printy sa. :P Odnosnie modelu: Mozesz pokazac rufe? Chcialbym sie jej przyjzec. :)
Napisano 5 Maj 200519 l Autor Chociaz nie wiem czy powinienes sie temu przyglada:) Bo Rufa jeszcze wogole nie zostala potraktowana filletem:) ale jak chcesz zaryzykowac to w poscie wyzej jest:P POZDRAWIAM
Napisano 5 Maj 200519 l ladne cudenko.. MohSETH: czy myslales juz nad sceneria w jakiej umiescic swoja lodeczke ?? :D
Napisano 5 Maj 200519 l Ja to sobie wyobrazam tak: Srodek zimy, morze polnocne, godziny wieczorne (szare klimaty). Lodeczka jest przycumowana do jakiegos prowizorycznego pomostu. W tle jakas slabo widoczna juz gora po drugiej stronie zatoki i fragment morza. To z prawej. Z lewej natomiast: grupka ludzi, jakas ruska ciezarowka i ci ludzie niosa, albo raczej wioza na czyms glowice nuklearna, badz torpede z ladunkiem nuklearnym. Taka scena bylaby wrecz bajkowa dla mnie. :D
Napisano 5 Maj 200519 l Autor Hehe:) Jasne ze myslalem nad sceneria:) Myslalem nad pokazaniem polowania na druga lodz klasy Los Angeles... na pierwszym planie Akula, ktora o metr minela sie z amerykanska torpeda ta udezyla w jeden z wystrzelonych wabikow... najazd bardziej na dziob:) i otwarte luki torpedowe z ktorych co dopiero zostaly wystrzelone torpedy..., biorace bearing target designated as sierra I:) troszke gry swiatlami... jakies 200 stop pod woda:P to jest moja scena ze snu:P
Napisano 6 Maj 200519 l Autor Zaluje ze taki malutki progress pokazuje ale nie mam pojecia kiedy znow bede miec czas aby usiasc do Rhino... mam nadzieje ze sie podoba:) POZDRAWIAM:) http://members.lycos.co.uk/mohseth1/AkulaWire5.jpg
Napisano 6 Maj 200519 l No faktycznie... duzo tego nie ma. :) Mam prosbe: mozesz dac do pierwszego posta zalacznik z aktualnym progresem, bo w natloku watkow na forum, Twojego zawsze musze szukac. :D --edit-- hihi... niezauwazylem ze dodales zalacznik... :>
Napisano 7 Maj 200519 l Autor Troszke nad moja lodeczka popracowalem:) mam nadzieje ze powoli zaczyna przypominac Akule:) POZDRAWIAM Siateczka: Zblizenie na kiosk:
Napisano 7 Maj 200519 l no ciekawie to wychodzi ;) troche dziwnie masz isocurvy poukladane na ogonie ale jak ksztalt jest odpowiedni to nie ma problemu ;) chcesz to w porcie postawic, czy pod woda miedzy implozjami? :D
Napisano 7 Maj 200519 l hehe, ale urocze :) tez kiedys tworzyłem łodź podowną (po miesiącu nauki w 3dsmaxie) to co stworzyłem to był Typhoon 911 Akuła i nawet zrobiłem animacje z efektami cząsteczkowymi, ale nie mialo chyba polowy detali, co ta twoja wersja zapowiada się ciekawie, powodzenia
Napisano 8 Maj 200519 l Autor Dodalem troszke detali:) zreszta teraz cala moja praca sie na nich skoncentruje:) Zastanawiam sie co myslicie o mojej lodeczce:) POZDRAWIAM
Napisano 8 Maj 200519 l wszystko ladnie, ale mam jedno zastrzezenie. :) Mianowicie: czy moglbys zrobic jakis element, do ktorego moglbym sie przyczepic? :P
Napisano 9 Maj 200519 l Autor Chyba na tyle bedzie modelowania:P dodalem jakis szczegoly szczegoliki i tyle:P Teraz chyba gorsza sprawa... export do maxa a potem tekstury...az sie boje o tym myslec:P Aha! Taki roboczy render jest w pierwszym poscie:P
Napisano 11 Maj 200519 l Autor Dorobilem jeszcze troszke szczegolow... ale z przykroscia musze stwierdzic ze WIP zostaje zakonczony... moze odstawie go do Rhino 4 z brazilem? bo teraz za zadne skarby nie potrafie go wyeksportowac do Maxa:( tak zeby byl "gladki" Zreszta jak co nie co mi wyjdzie to padam na texturach... i leze kombinuje jak kon pod gore ale nic z tego nie wycjodzi:( POZDRAWIAM
Napisano 12 Maj 200519 l no nie wydurniaj sie bierz sie za eksport bo w pape zarobisz zaraz :] a co do materialow to poto forum jest zeby pomoc :P
Napisano 12 Maj 200519 l ejj no MohSETH bo pomyśle żę rhino nie znasz ;) czy export leży po stronie szybkości kompa ?
Napisano 12 Maj 200519 l Autor kome, hindus --> zapewniam was ze napewno skoncze te prace:) (jak tylko uporam sie z sercowymi problemami;/) wkoncu jakas musze, prawda?:P Komp mi nie wyrabia jak exportuje do mesha... probuje igesami i zobacze jak to wyjdzie:)
Napisano 12 Maj 200519 l No MohSETH prosisz sie o niezlego... klapsa. :P Zalatwiaj szybko te sprawy sercowe, albo forum wystosuje oficjalna laurke. :D Wkoncu tyle tutaj grafikow, ze kazdy moglby jeden piksel narysowac i cos by z tego wyszlo. :D pozdrawiam i trzymam kciuki.
Napisano 13 Maj 200519 l ctrl + a explode no i wszystko po kolei :) jak dla mnie poki co to najlepsyz sposob
Napisano 13 Maj 200519 l nie rozumiem cie :) dla mesha nic nie zmienia czy robisz cale elementy czy poszczegulne surfy, bo i tak robi z tego oddzielne meshe i nie welduje wertexow. pozostaje ci to albo poweldowac recznie w maxie (:F) albo posiedziec troszke dluzej przy ekspporcie i zrobic to na tyle dokladnie zeby nie bylo widac szczelin
Napisano 13 Maj 200519 l Autor Wczesniej chodzilo Ci o to zeby kazdy surf exportowac osobno... ale jak to zrobie to jak otworze maxa to te surfy bede porozwalane po calej scenie a to nie w chodzi w gre bo puzzli nie chce ukladac:P nie wiem czy dobrze Cie zrozumialem:P Czy dac explode zaznaczyc wszystko w Rhino i wtedy export? Dzieki za cierpliwosc:)
Napisano 13 Maj 200519 l otworze maxa to te surfy bede porozwalane po calej scenie jakim prawem? co ty pieprzysz :) wszystko bedziesz miec na swoim miejscu, wystarczy troszke cierpliwosci zreszta ten twoj model malo skomplikowany jest chodzi mi o ilosc surfow wiec sobie spokojnie poradzisz :)
Napisano 13 Maj 200519 l Autor Proba exportu... niby jestem z niej zadowolony gdyby nie jeden fakt... Akula wazy tyle ze w rzeczywistosci nie mogla by plywac:P a mianowicie grubo ponad 1.700.000 polys:) chyba jednak bede musial pobawic sie "tym" suwakiem:P kome --> Exportowalem jako caly obiekt:) wystarczylo zwiekszyc plik wymiany o jakis 2 Gb:) Zastanawiam sie nad scena w porcie i zaladunkiem glowicy (To byl chyba pomysl RA) ale jeszcze sie zastanowie:P A tu takie BAARDZO wstepny renderek:) nie wiem dlaczego ale Vray mi sie walnal wiec to mental jest... ale on wolny:P RENDERING TIME: 21:35
Napisano 13 Maj 200519 l RENDERING TIME: 21:35 on nawet wolny nie jest :P, fajnie wygląda, podołałes ;) a tak btw może odgrzejemy Free modeling - NURBS ?
Napisano 13 Maj 200519 l Autor hindus powiem szczerze ze na jakis czas odpoczalbym od Akuli a Free modeling jest nawet kuszaca alternatywa:P Tylko ze z problemow osobistych to nawet za bardzo nie chce mi sie nic robic ale zobaczymy:)
Napisano 14 Maj 200519 l Autor taka mala zabawa... troszke mi sie ustawienie tych fal nie podoba, a Wam?:) POZDRAWIAM
Napisano 14 Maj 200519 l hmmm... fale duzo spokojniejsze by sie przydaly. Zanurz go troche bardziej, razem ze sterami wysokosci. One beda widoczne jak dasz odpowiedni material na wode. :) edit: Z tymi falami to moze inaczej: Niech beda dosc gwaltowne, ale duzo mniejsze i wystepujace z duzo wieksza czestotliwoscia, bo teraz gubia sie troche proporcje lodki.
Napisano 14 Maj 200519 l zważając na przypuszczalną wielkość tej łudki, to takich fal ja w życiu nei widziałem :)
Napisano 14 Maj 200519 l Autor Troszke popracowalem nad falami... zmiejszylem je... ale sa troszke wzburzone bo w moim umysle zrodzila sie burza:P Moj komp prawie wyskakuje za okno... ilosc polys w scenie wynosi 1.885.110 cos kolo tego:P a jeszcze dojdzie dzwig zaladunkowy w Rhino wymodelowany oczywiscie:P nie wiem jak to wszystko bedzie ale jak trzymacie kciuki to wielkie THX:) Render to Scanline z light tracerem... moze mi ktos pomoc stworzyc material wody?
Napisano 14 Maj 200519 l mohSETH te fale muszą sie od tej akuli jakoś odbijać (chyba że to zrobisz w photoshopie)
Napisano 14 Maj 200519 l hmmm... taraz to wyglada jakby akula byla zakopana w sniegu... Te fale powinne byc jeszcze drobniejsze i powinno ich byc wiecej.
Napisano 14 Maj 200519 l Autor Bede musial sie pouczyc photoshopa:P Bo komp mi nie wyrobi:P takze zrobie je w 2D:) a powiedzcie jakie sa wasze odczucia co do tej pracy? Podoba sie czy nie?:) POZDRAWIAM PS. RA wiecej?!:P to se ne da pane hawranek:P komp mi sie sam zabije dlatego bedzie tak jak jest:P textura jeszcze wszystko poprawi:)
Napisano 14 Maj 200519 l spróbuj zrobić te fale realflowem itp. teraz mi sie przypomniało jak wyszły w 2d comicowi w midway'u ew. jak ci komp nie wyrabia to zrób pod wodą i zrezygnuj ze scenki akula 5/6 scenka 2/6 ---EDIT--- to z realflowem to głupi pomysł jednak
Napisano 14 Maj 200519 l nie no bez jaj jeak mu komp nie wyrabia to za realflowa niech sie nie bierze, po za tym ta fale to już lekkie przegięcia(za duże) po drugie tafla wody i tak powinna być bardziej płaska :P przy takich falach jak masz to mogło by port zalać :P daj jakiegoś plane'a 10x10, przesuń pare vertexów w kierunku pionowym i daj ms, i zotaw tak jajk będzie, poza tym gdzieś kome ma próbke shadera wody gdzieś tu wstawiał na forum teścik mały i scenke to podpatrz sobie or luknij na stronke/pracke uncle'a też ma taki motyw z wodą i portem także będziesz wiedział jak może to wyglądać, nei wiem może powinieneś zastanowić się nad displacement map ? Zrób mi tą przyjemność i zrób n apłaskiej (w ostatecznośmi minimalnie wzburzonej fali) patrzaj tu ;) http://www.evermotion.org/uploaded_gfx/uboot.jpg
Napisano 14 Maj 200519 l Autor Marvey -->> jeszcze popracuje nad tym wszystki zobacze co z tego wyjdzie:P A tu takie o sobie beczulki:)
Napisano 14 Maj 200519 l aha to tearaz już wiem dlaczego ci komp siada, nie lepiej by było pociągnąć choćby takie beczki w maxie ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto