MohSETH Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 Witam:) Dawno nie zakladalem jakiegos nowego watku w WIP:) moj wybor padl na okret podwodny klasy akula... oczywiscie metoda modelowania jest wszystkim znana:) to NURBs:P Przyznam sie ze bardzo boje sie zaczynac ten model bo nie wiem czy nie jest on zbyt trudny:) Choc z drugiej strony to powiedzcie sami... ile mozna modelowac glownie z solidow?:) http://members.lycos.co.uk/mohseth1/AkulaWire.jpg PS. Sorry ze w ten sposob ukazuja swoje wypociny ale zamknal mi konto na Tripod:P POZDRAWIAM
RA Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 A jednak dorwales jakies printy. :) Narazie niewiele, totez wypowiem sie pozniej. :D Powodzienia i pozdrawiam
chudy Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 heh no rzeczywiście mało tego, jak narazie to jakiś ogór z płetwami :P powodzenia
MohSETH Napisano 4 Maj 2005 Autor Napisano 4 Maj 2005 Bardzo malutki Update ale zawsze cos, nieprawdaz?:) Tylko mnie za to nie bijcie:P POZDRAWIAM http://members.lycos.co.uk/mohseth1/AkulaWire2.jpg P.S. Niestety nie posiadam zbyt dobrych planow tej lodzi dlatego tez czesciowo wyglad Akuli bedzie kreowany przez samego tworce:P
RA Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 kurcze... powiem Ci, ze te lodki podwodne to calkiem interesujacy temat. Jak skoncze Nokie to moze sie skusze na jakas blaszana puszke. A jaka lodke dokladnie robisz? Bo tak sie pacze na te opisy klasy Akula i chyba cos ruskiego by mi sie spodobalo...
MohSETH Napisano 4 Maj 2005 Autor Napisano 4 Maj 2005 Nie potrafie Ci odpowiedzic, ktora lodz dokladnie robie...ale wydaje mi sie ze klasa Akula i na tym koniec... a Akula jest rosyjska i nie wiem czy sa rozne jej wersje... jesli tak to ja niestety nie wiem jaka to:P a tak btw swoimi czasy zagrywalem sie w Sub Command...:D to byl sjimulajtor:) A czy nie miales robic jakies Nokii innej?:) np. 6600?:P POZDRAWIAM
RA Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 Tak, tak. Nokia oczywiscie bedzie, ale co po nokii? Mam kolejny telefon na oku, ale chcialbym zrobic cos w przerwie miedzy 6600 a kolejnym telefonem. :) Dobra, nie bede Ci zasmiecal watku. :)
RA Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 A szukales printow i zdjec tutaj: http://www.militaryphotos.net/forums/index.php ???
MohSETH Napisano 5 Maj 2005 Autor Napisano 5 Maj 2005 Powolutku idzemy do przodu:) nawet nie wiedzialem ze surfacing (jesli to co ja uprawiam mozna tak nazwac:P) jest tak czasochlonny:) Chcialbym sie podzielic moja wiedza jaka zyskalem podczas dotychczasowego surfacingu:P... pewnie wielu z wass juz to wie... ale jesli jeszcze ktos ma zamiar bawic sie w Rhinoceros 3D to niech sie strzeze:P W poly pierwsza faza modelowania od ktorej zaczynamy jest cube/box/plane a w NURBs pierwsza faza jest... myslenie:P Na poczatku musicie dokladnie przeanalizowac blueprinty i zdjecia jakie posiadacie... to w niedalekiej przyszlosci... (uwierzcie mi na slowo) zaowocuje... bedziecie miec mniej problemow podczas tworzenia i model bedzie o wiele gladszy... Mam jeszcze pytanie... Przy exporcie mesha moge ustawic maximum angle... ile mam dac stopni zeby bylo optymalnie:P RA -->> przeszukalem chyba juz wszystko:P ale dzieki Tu sa moje wypocinki:P http://members.lycos.co.uk/mohseth1/AkulaWire3.jpg A tu rufa: http://members.lycos.co.uk/mohseth1/AkulaWire4.jpg Ciesze sie RA ze chociaz Ty interesujesz sie tym watkiem:) POZDRAWIAM
RA Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 Aaa... teraz wiem jaka lodke robisz. :) Ja osobiscie myslalem nad czyms jeszcze ciezszym i bardziej smiercionosnym. :P http://www.militaryphotos.net/forums/viewtopic.php?t=31099&highlight=akula+class (pierwszy post). I nawet "gigantyczne" printy sa. :P Odnosnie modelu: Mozesz pokazac rufe? Chcialbym sie jej przyjzec. :)
MohSETH Napisano 5 Maj 2005 Autor Napisano 5 Maj 2005 Chociaz nie wiem czy powinienes sie temu przyglada:) Bo Rufa jeszcze wogole nie zostala potraktowana filletem:) ale jak chcesz zaryzykowac to w poscie wyzej jest:P POZDRAWIAM
Pinki Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 ladne cudenko.. MohSETH: czy myslales juz nad sceneria w jakiej umiescic swoja lodeczke ?? :D
RA Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 Ja to sobie wyobrazam tak: Srodek zimy, morze polnocne, godziny wieczorne (szare klimaty). Lodeczka jest przycumowana do jakiegos prowizorycznego pomostu. W tle jakas slabo widoczna juz gora po drugiej stronie zatoki i fragment morza. To z prawej. Z lewej natomiast: grupka ludzi, jakas ruska ciezarowka i ci ludzie niosa, albo raczej wioza na czyms glowice nuklearna, badz torpede z ladunkiem nuklearnym. Taka scena bylaby wrecz bajkowa dla mnie. :D
MohSETH Napisano 5 Maj 2005 Autor Napisano 5 Maj 2005 Hehe:) Jasne ze myslalem nad sceneria:) Myslalem nad pokazaniem polowania na druga lodz klasy Los Angeles... na pierwszym planie Akula, ktora o metr minela sie z amerykanska torpeda ta udezyla w jeden z wystrzelonych wabikow... najazd bardziej na dziob:) i otwarte luki torpedowe z ktorych co dopiero zostaly wystrzelone torpedy..., biorace bearing target designated as sierra I:) troszke gry swiatlami... jakies 200 stop pod woda:P to jest moja scena ze snu:P
MohSETH Napisano 6 Maj 2005 Autor Napisano 6 Maj 2005 Zaluje ze taki malutki progress pokazuje ale nie mam pojecia kiedy znow bede miec czas aby usiasc do Rhino... mam nadzieje ze sie podoba:) POZDRAWIAM:) http://members.lycos.co.uk/mohseth1/AkulaWire5.jpg
RA Napisano 6 Maj 2005 Napisano 6 Maj 2005 No faktycznie... duzo tego nie ma. :) Mam prosbe: mozesz dac do pierwszego posta zalacznik z aktualnym progresem, bo w natloku watkow na forum, Twojego zawsze musze szukac. :D --edit-- hihi... niezauwazylem ze dodales zalacznik... :>
MohSETH Napisano 7 Maj 2005 Autor Napisano 7 Maj 2005 Troszke nad moja lodeczka popracowalem:) mam nadzieje ze powoli zaczyna przypominac Akule:) POZDRAWIAM Siateczka: Zblizenie na kiosk:
polka dot Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 no ciekawie to wychodzi ;) troche dziwnie masz isocurvy poukladane na ogonie ale jak ksztalt jest odpowiedni to nie ma problemu ;) chcesz to w porcie postawic, czy pod woda miedzy implozjami? :D
mkk3a Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 hehe, ale urocze :) tez kiedys tworzyłem łodź podowną (po miesiącu nauki w 3dsmaxie) to co stworzyłem to był Typhoon 911 Akuła i nawet zrobiłem animacje z efektami cząsteczkowymi, ale nie mialo chyba polowy detali, co ta twoja wersja zapowiada się ciekawie, powodzenia
MohSETH Napisano 8 Maj 2005 Autor Napisano 8 Maj 2005 Dodalem troszke detali:) zreszta teraz cala moja praca sie na nich skoncentruje:) Zastanawiam sie co myslicie o mojej lodeczce:) POZDRAWIAM
RA Napisano 8 Maj 2005 Napisano 8 Maj 2005 wszystko ladnie, ale mam jedno zastrzezenie. :) Mianowicie: czy moglbys zrobic jakis element, do ktorego moglbym sie przyczepic? :P
MohSETH Napisano 9 Maj 2005 Autor Napisano 9 Maj 2005 Chyba na tyle bedzie modelowania:P dodalem jakis szczegoly szczegoliki i tyle:P Teraz chyba gorsza sprawa... export do maxa a potem tekstury...az sie boje o tym myslec:P Aha! Taki roboczy render jest w pierwszym poscie:P
MohSETH Napisano 11 Maj 2005 Autor Napisano 11 Maj 2005 Dorobilem jeszcze troszke szczegolow... ale z przykroscia musze stwierdzic ze WIP zostaje zakonczony... moze odstawie go do Rhino 4 z brazilem? bo teraz za zadne skarby nie potrafie go wyeksportowac do Maxa:( tak zeby byl "gladki" Zreszta jak co nie co mi wyjdzie to padam na texturach... i leze kombinuje jak kon pod gore ale nic z tego nie wycjodzi:( POZDRAWIAM
Bubu Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Ech kombinuj kombinuj a ni przucaj :D Będzie dobrze :)
polka dot Napisano 12 Maj 2005 Napisano 12 Maj 2005 no nie wydurniaj sie bierz sie za eksport bo w pape zarobisz zaraz :] a co do materialow to poto forum jest zeby pomoc :P
Hindus Napisano 12 Maj 2005 Napisano 12 Maj 2005 ejj no MohSETH bo pomyśle żę rhino nie znasz ;) czy export leży po stronie szybkości kompa ?
MohSETH Napisano 12 Maj 2005 Autor Napisano 12 Maj 2005 kome, hindus --> zapewniam was ze napewno skoncze te prace:) (jak tylko uporam sie z sercowymi problemami;/) wkoncu jakas musze, prawda?:P Komp mi nie wyrabia jak exportuje do mesha... probuje igesami i zobacze jak to wyjdzie:)
RA Napisano 12 Maj 2005 Napisano 12 Maj 2005 No MohSETH prosisz sie o niezlego... klapsa. :P Zalatwiaj szybko te sprawy sercowe, albo forum wystosuje oficjalna laurke. :D Wkoncu tyle tutaj grafikow, ze kazdy moglby jeden piksel narysowac i cos by z tego wyszlo. :D pozdrawiam i trzymam kciuki.
polka dot Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 ctrl + a explode no i wszystko po kolei :) jak dla mnie poki co to najlepsyz sposob
MohSETH Napisano 13 Maj 2005 Autor Napisano 13 Maj 2005 kome -->> a jak to wszystko potem polaczyc w maxie? zeby bylo rowno?
polka dot Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 nie rozumiem cie :) dla mesha nic nie zmienia czy robisz cale elementy czy poszczegulne surfy, bo i tak robi z tego oddzielne meshe i nie welduje wertexow. pozostaje ci to albo poweldowac recznie w maxie (:F) albo posiedziec troszke dluzej przy ekspporcie i zrobic to na tyle dokladnie zeby nie bylo widac szczelin
MohSETH Napisano 13 Maj 2005 Autor Napisano 13 Maj 2005 Wczesniej chodzilo Ci o to zeby kazdy surf exportowac osobno... ale jak to zrobie to jak otworze maxa to te surfy bede porozwalane po calej scenie a to nie w chodzi w gre bo puzzli nie chce ukladac:P nie wiem czy dobrze Cie zrozumialem:P Czy dac explode zaznaczyc wszystko w Rhino i wtedy export? Dzieki za cierpliwosc:)
polka dot Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 otworze maxa to te surfy bede porozwalane po calej scenie jakim prawem? co ty pieprzysz :) wszystko bedziesz miec na swoim miejscu, wystarczy troszke cierpliwosci zreszta ten twoj model malo skomplikowany jest chodzi mi o ilosc surfow wiec sobie spokojnie poradzisz :)
MohSETH Napisano 13 Maj 2005 Autor Napisano 13 Maj 2005 Proba exportu... niby jestem z niej zadowolony gdyby nie jeden fakt... Akula wazy tyle ze w rzeczywistosci nie mogla by plywac:P a mianowicie grubo ponad 1.700.000 polys:) chyba jednak bede musial pobawic sie "tym" suwakiem:P kome --> Exportowalem jako caly obiekt:) wystarczylo zwiekszyc plik wymiany o jakis 2 Gb:) Zastanawiam sie nad scena w porcie i zaladunkiem glowicy (To byl chyba pomysl RA) ale jeszcze sie zastanowie:P A tu takie BAARDZO wstepny renderek:) nie wiem dlaczego ale Vray mi sie walnal wiec to mental jest... ale on wolny:P RENDERING TIME: 21:35
Hindus Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 RENDERING TIME: 21:35 on nawet wolny nie jest :P, fajnie wygląda, podołałes ;) a tak btw może odgrzejemy Free modeling - NURBS ?
MohSETH Napisano 13 Maj 2005 Autor Napisano 13 Maj 2005 hindus powiem szczerze ze na jakis czas odpoczalbym od Akuli a Free modeling jest nawet kuszaca alternatywa:P Tylko ze z problemow osobistych to nawet za bardzo nie chce mi sie nic robic ale zobaczymy:)
MohSETH Napisano 14 Maj 2005 Autor Napisano 14 Maj 2005 taka mala zabawa... troszke mi sie ustawienie tych fal nie podoba, a Wam?:) POZDRAWIAM
RA Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 hmmm... fale duzo spokojniejsze by sie przydaly. Zanurz go troche bardziej, razem ze sterami wysokosci. One beda widoczne jak dasz odpowiedni material na wode. :) edit: Z tymi falami to moze inaczej: Niech beda dosc gwaltowne, ale duzo mniejsze i wystepujace z duzo wieksza czestotliwoscia, bo teraz gubia sie troche proporcje lodki.
Hindus Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 ejjj nie no bez jaj z tą wodą :D raczej w płaszczyżnei poziomej ta woda :P
masater Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 zważając na przypuszczalną wielkość tej łudki, to takich fal ja w życiu nei widziałem :)
MohSETH Napisano 14 Maj 2005 Autor Napisano 14 Maj 2005 Troszke popracowalem nad falami... zmiejszylem je... ale sa troszke wzburzone bo w moim umysle zrodzila sie burza:P Moj komp prawie wyskakuje za okno... ilosc polys w scenie wynosi 1.885.110 cos kolo tego:P a jeszcze dojdzie dzwig zaladunkowy w Rhino wymodelowany oczywiscie:P nie wiem jak to wszystko bedzie ale jak trzymacie kciuki to wielkie THX:) Render to Scanline z light tracerem... moze mi ktos pomoc stworzyc material wody?
Marvey Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 mohSETH te fale muszą sie od tej akuli jakoś odbijać (chyba że to zrobisz w photoshopie)
RA Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 hmmm... taraz to wyglada jakby akula byla zakopana w sniegu... Te fale powinne byc jeszcze drobniejsze i powinno ich byc wiecej.
MohSETH Napisano 14 Maj 2005 Autor Napisano 14 Maj 2005 Bede musial sie pouczyc photoshopa:P Bo komp mi nie wyrobi:P takze zrobie je w 2D:) a powiedzcie jakie sa wasze odczucia co do tej pracy? Podoba sie czy nie?:) POZDRAWIAM PS. RA wiecej?!:P to se ne da pane hawranek:P komp mi sie sam zabije dlatego bedzie tak jak jest:P textura jeszcze wszystko poprawi:)
Marvey Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 spróbuj zrobić te fale realflowem itp. teraz mi sie przypomniało jak wyszły w 2d comicowi w midway'u ew. jak ci komp nie wyrabia to zrób pod wodą i zrezygnuj ze scenki akula 5/6 scenka 2/6 ---EDIT--- to z realflowem to głupi pomysł jednak
Hindus Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 nie no bez jaj jeak mu komp nie wyrabia to za realflowa niech sie nie bierze, po za tym ta fale to już lekkie przegięcia(za duże) po drugie tafla wody i tak powinna być bardziej płaska :P przy takich falach jak masz to mogło by port zalać :P daj jakiegoś plane'a 10x10, przesuń pare vertexów w kierunku pionowym i daj ms, i zotaw tak jajk będzie, poza tym gdzieś kome ma próbke shadera wody gdzieś tu wstawiał na forum teścik mały i scenke to podpatrz sobie or luknij na stronke/pracke uncle'a też ma taki motyw z wodą i portem także będziesz wiedział jak może to wyglądać, nei wiem może powinieneś zastanowić się nad displacement map ? Zrób mi tą przyjemność i zrób n apłaskiej (w ostatecznośmi minimalnie wzburzonej fali) patrzaj tu ;) http://www.evermotion.org/uploaded_gfx/uboot.jpg
MohSETH Napisano 14 Maj 2005 Autor Napisano 14 Maj 2005 Marvey -->> jeszcze popracuje nad tym wszystki zobacze co z tego wyjdzie:P A tu takie o sobie beczulki:)
Hindus Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 aha to tearaz już wiem dlaczego ci komp siada, nie lepiej by było pociągnąć choćby takie beczki w maxie ?
RA Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 No tu hindus ma swieta racje... Eksport beczek bedzie bardzo kosztowny. :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się