Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc.

Mam problem, po nadanium na model meshsmooth-a, model tak jakby opada. Nie umiem tego opisac ale skriny przedsawiaja cala sytuacje. :)

3 pierwsze obrazki pokazuja siatke, natomiast ostatni model po nadanium meshsmooth-a. jak ktos ma jakis pomysl co z tym mozna zrobic to prosze o pomoc.

PS: VGT - przepraszam za zle nazewnictwo. Juz sie poprawilem. :)

15kk1.jpg26yr.jpg37ep.jpgto sie robi :(, czemu

dupa3yc.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

o to chodzi ? (zielona linia), bo jak tak to to juz probowalem, dziala, ale nie moge tego uzyc, bo musze miec ladny owal na slupku, a jak zchampferuje to bede mial kant :(

pop6em.jpg

Napisano

hehe mesh smooth to shit :) od dawna to wiedziałem :] niektórych rzeczy po prostu nieda się z jego użyciem zrobić :(

Napisano

tak chodziło o to. możesz rozwiązać to robiąc tak jak napisałem + zagęszczając siatke tak z 4 razy i odpowiednio ją układającwtedy więcej do gadania będzia miał kształe mesh'a a mnie smooth

Napisano

A może zrób tak, że tam gdzie na 3 screenie masz ten róg, to s'cut'uj od tego vertexa badziej po lewej w prawą stronę ekranu równolegle do już istniejącej krawędzi.

 

....eeee...skumał ktoś, co napisałem? ;)

Napisano

Ja zrozumiałem tyle że to taki alias dla mojego sposobu aczkolwiek moge się mylić (jest to wielce prawdopodobne)

Napisano

hmmm, ja smiem za to powiedziec ze ten watek raczej nie powinien miec miejsca, bo ten slupek troche inaczej chyba wyglada :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności