Jump to content

Featured Replies

Posted

Czesc.

Mam problem, po nadanium na model meshsmooth-a, model tak jakby opada. Nie umiem tego opisac ale skriny przedsawiaja cala sytuacje. :)

3 pierwsze obrazki pokazuja siatke, natomiast ostatni model po nadanium meshsmooth-a. jak ktos ma jakis pomysl co z tym mozna zrobic to prosze o pomoc.

PS: VGT - przepraszam za zle nazewnictwo. Juz sie poprawilem. :)

15kk1.jpg26yr.jpg37ep.jpgto sie robi :(, czemu

dupa3yc.jpg

  • Replies 8
  • Views 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

o to chodzi ? (zielona linia), bo jak tak to to juz probowalem, dziala, ale nie moge tego uzyc, bo musze miec ladny owal na slupku, a jak zchampferuje to bede mial kant :(

pop6em.jpg

hehe mesh smooth to shit :) od dawna to wiedziałem :] niektórych rzeczy po prostu nieda się z jego użyciem zrobić :(

tak chodziło o to. możesz rozwiązać to robiąc tak jak napisałem + zagęszczając siatke tak z 4 razy i odpowiednio ją układającwtedy więcej do gadania będzia miał kształe mesh'a a mnie smooth

A może zrób tak, że tam gdzie na 3 screenie masz ten róg, to s'cut'uj od tego vertexa badziej po lewej w prawą stronę ekranu równolegle do już istniejącej krawędzi.

 

....eeee...skumał ktoś, co napisałem? ;)

Ja zrozumiałem tyle że to taki alias dla mojego sposobu aczkolwiek moge się mylić (jest to wielce prawdopodobne)

No tak, tylko chyba nawet nie potrzeba robić 4 i więcej, bo zdaje mi się, że to przez tego pięciokąta...

hmmm, ja smiem za to powiedziec ze ten watek raczej nie powinien miec miejsca, bo ten slupek troche inaczej chyba wyglada :)

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy