Posted May 4, 200520 yr Czesc. Mam problem, po nadanium na model meshsmooth-a, model tak jakby opada. Nie umiem tego opisac ale skriny przedsawiaja cala sytuacje. :) 3 pierwsze obrazki pokazuja siatke, natomiast ostatni model po nadanium meshsmooth-a. jak ktos ma jakis pomysl co z tym mozna zrobic to prosze o pomoc. PS: VGT - przepraszam za zle nazewnictwo. Juz sie poprawilem. :) to sie robi :(, czemu
May 4, 200520 yr Pojedź chamferem po całej tej krawędzi która prowadzi od dziury na szybe aż do drzwi
May 4, 200520 yr Author o to chodzi ? (zielona linia), bo jak tak to to juz probowalem, dziala, ale nie moge tego uzyc, bo musze miec ladny owal na slupku, a jak zchampferuje to bede mial kant :(
May 4, 200520 yr hehe mesh smooth to shit :) od dawna to wiedziałem :] niektórych rzeczy po prostu nieda się z jego użyciem zrobić :(
May 4, 200520 yr tak chodziło o to. możesz rozwiązać to robiąc tak jak napisałem + zagęszczając siatke tak z 4 razy i odpowiednio ją układającwtedy więcej do gadania będzia miał kształe mesh'a a mnie smooth
May 4, 200520 yr A może zrób tak, że tam gdzie na 3 screenie masz ten róg, to s'cut'uj od tego vertexa badziej po lewej w prawą stronę ekranu równolegle do już istniejącej krawędzi. ....eeee...skumał ktoś, co napisałem? ;)
May 4, 200520 yr Ja zrozumiałem tyle że to taki alias dla mojego sposobu aczkolwiek moge się mylić (jest to wielce prawdopodobne)
May 4, 200520 yr No tak, tylko chyba nawet nie potrzeba robić 4 i więcej, bo zdaje mi się, że to przez tego pięciokąta...
May 6, 200520 yr hmmm, ja smiem za to powiedziec ze ten watek raczej nie powinien miec miejsca, bo ten slupek troche inaczej chyba wyglada :)