Napisano 22 Maj 200321 l tytuł mówi chyba sam za siebie postać podczas walki na arenie.wiem że jest jeszcze kilka błędów ale proszę o komentarze :)
Napisano 22 Maj 200321 l a wiesz ze wysokosc czlowieka to 7x wysokosc glowy? ;), taka jedna z podstaw rysowania/tworzenia ludzi ;)
Napisano 22 Maj 200321 l Przy takiej muskulaturze nóg (dobra - tylko za małe wcięcia tam gdzie kosty) to rączki są jak u dzewczynki zwłaszcza od łokcia. Czekam na update Pozdrawiam
Napisano 22 Maj 200321 l Autor jeśli chodzi o kanony to 7x głowa to standard dla człowieka 170- 180 cm zrostu jeśli chodzi o herosów antycznych dopuszczelny jest 8x modół i tak właśnie zamierzam go trochę przerysować. a jeśli chodzi o nogi to chyba przedobrzyłem w stosunku do reszty
Napisano 22 Maj 200321 l Oooo całkiem wypasione hehe podoba mis ie , kurde dobre to jest , bardzo dobre :D Podoba mi sie jego młot konkretny i textura zbroji tez jest niczego sobie hehe
Napisano 23 Maj 200321 l Glowa jest zdecydowanie za mala :)...Kanony nie kanony to ci cos nie tak z obleczen wyniklo bo glowa jest ewidentnie za mala
Napisano 23 Maj 200321 l Autor przyznaję się bez bicia że głowa za mała. nie skupiałem się na niej bo od początku miała być ta pała zakuta w jakiś garnek. ale poprawie.czekam na kolejne uwagi.
Napisano 23 Maj 200321 l Autor i jeszcze kolejne części garderoby. i przy okazjii pytanie czym najlepiej zrobić szmatę (na biodra) żeby ją ładnie pozaginać pofalować i ewentualnie później zanimować?? proszę o pomoc.
Napisano 24 Maj 200321 l jak narazie 98% wszystko dobrze ale 2% te te dlonie male !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! powinien miec lapy jak bochenki chleba
Napisano 24 Maj 200321 l AP. Lewa dłon nienaturalnie zgieta.. Przy takim młocie i takim zgieciu nadgarstka jego stawy wyglądają pewnie jak ser... A co do pierwszego screena :D Ja mam takie umiesnione nogi :)... Powaga :D..
Napisano 25 Maj 200321 l Autor cześć dzięki za komentarze. na coniektórych elementach się nie skupiałem specjalnie bo i tak w planie miały być przysłonięte częściami zbroi ale poprawki wprowadzę niebawem. Mam teraz inny problem mianowicie jak sprawić by szmata poruszła się i układała w momencie zmiany pozycji postaci??? proszę o pomoc...
Napisano 25 Maj 200321 l Jak dla mnie to wypasik nie zabrdzo wiem jak ci pomuc w tym co ciebie mczy , jak czytalme to i dla mnie zaczeło byc to interesujące bo tak czasmai jak nadal siłem przyciągania i wiatru to moge spróbowac by to samo sie poruszało hehe ale tak jak ty chcez hmm nie wiem ?
Napisano 25 Maj 200321 l hmm...bardzo mi się to podoba...ciekaw jestem...tła...jakie dash pod gladiatora...może z tego wyjść całkiem niezła pracka...powodzenia :D
Napisano 25 Maj 200321 l Całkiem dobre - zaczynam wyczuwać klimacik - czekam na kolejne update - PS: mnie ta szmata też sie bardzo podoba
Napisano 25 Maj 200321 l Żeby szmata sie poruszała musisz najpierw zaanimować ruchy postaci. Potem do szmaty użyć jakiegoś plugina do robienia ubrań np simcloth albo stitch\'a poustawiać kolizje z ciałem i innymi elementami ubioru no i \"zapuścić\" plugin żeby zrobił wyliczenia. Przynajmniej ja tak robie.
Napisano 26 Maj 200321 l Autor powoli zacząłem się zajmować tłem. chcę postawić gościa na piaszczystym podłożu areny zbliżonej do koloseum. problem może się pojawić wraz z pojawieniem się tłumów na widowni ale będę kombinował na razie w tym kierunku.Tymczasem wstępniak :)
Napisano 26 Maj 200321 l Autor powoli zacząłem się zajmować tłem. chcę postawić gościa na piaszczystym podłożu areny zbliżonej do koloseum. problem może się pojawić wraz z pojawieniem się tłumów na widowni ale będę kombinował na razie w tym kierunku.Tymczasem wstępniak :)
Napisano 26 Maj 200321 l Autor powoli zacząłem się zajmować tłem. chcę postawić gościa na piaszczystym podłożu areny zbliżonej do koloseum. problem może się pojawić wraz z pojawieniem się tłumów na widowni ale będę kombinował na razie w tym kierunku.Tymczasem wstępniak :)
Napisano 27 Maj 200321 l Pewnie próbujesz załączyc obrazek większy niż 80KB i dlatego nic z tego nie wychodzi.:)
Napisano 29 Maj 200321 l Autor cześć. mam kolejny problem wynikający z niewiedzy, a mianowicie jak zlinkować zespolić połączyć np głowę bipa z hełmem albo maską żeby poruszły się wraz z ruchem głowy??? proszę o w miare jasne podpowiedzi...
Napisano 29 Maj 200321 l Autor koloseum dopracuje narazie ogólny zarys i proporcje mam zamiar dodać jeszcze kolumny być może jakieś rzeźby i takie żaluzje czy kotary które rozpostarte nad widownią dawały cień oglądającym.
Napisano 29 Maj 200321 l hmm ladnie...a co do tego bipeda i helma...to niestety nie wiem....jedynie co moge poradzic to zatahuj ten helm z glowa.. pozdr
Napisano 29 Maj 200321 l Keszcze popraw dłonie, bo są troszkę za małe, jak na takiego gostka z taką bronią. Giorgione
Napisano 29 Maj 200321 l nom niezle a co do koloseum to zobacz sobie gladiatora :) i bedziesz wiedzial co i jak dac :)
Napisano 10 Grudzień 200321 l Autor cześć troszku sie ostatnio zaniedbałem ale podrzucam nowe obrazki wypowiedzcie się na temat... dzięki nara
Napisano 10 Grudzień 200321 l Autor wiem że jeszcze troszke muszę popoprawiać ustawienie postaci, śmatę oraz texturkę co myślicie???
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto