Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

tytuł mówi chyba sam za siebie postać podczas walki na arenie.wiem że jest jeszcze kilka błędów ale proszę o komentarze :)

 

  • Odpowiedzi 40
  • Wyświetleń 4,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a wiesz ze wysokosc czlowieka to 7x wysokosc glowy? ;), taka jedna z podstaw rysowania/tworzenia ludzi ;)

Napisano

Przy takiej muskulaturze nóg (dobra - tylko za małe wcięcia tam gdzie kosty) to rączki są jak u dzewczynki zwłaszcza od łokcia. Czekam na update

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

jeśli chodzi o kanony to 7x głowa to standard dla człowieka 170- 180 cm zrostu jeśli chodzi o herosów antycznych dopuszczelny jest 8x modół i tak właśnie zamierzam go trochę przerysować. a jeśli chodzi o nogi to chyba przedobrzyłem w stosunku do reszty

Napisano

Oooo całkiem wypasione hehe podoba mis ie , kurde dobre to jest , bardzo dobre :D

 

Podoba mi sie jego młot konkretny i textura zbroji tez jest niczego sobie hehe

Napisano

Glowa jest zdecydowanie za mala :)...Kanony nie kanony to ci cos nie tak z obleczen wyniklo bo glowa jest ewidentnie za mala

Napisano
  • Autor

przyznaję się bez bicia że głowa za mała. nie skupiałem się na niej bo od początku miała być ta pała zakuta w jakiś garnek. ale poprawie.czekam na kolejne uwagi.

Napisano
  • Autor

i jeszcze kolejne części garderoby. i przy okazjii pytanie czym najlepiej zrobić szmatę (na biodra) żeby ją ładnie pozaginać pofalować i ewentualnie później zanimować?? proszę o pomoc.

Napisano

jak narazie 98% wszystko dobrze ale 2% te te dlonie male !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! powinien miec lapy jak bochenki chleba

Napisano

AP. Lewa dłon nienaturalnie zgieta.. Przy takim młocie i takim zgieciu nadgarstka jego stawy wyglądają pewnie jak ser...

 

A co do pierwszego screena :D

Ja mam takie umiesnione nogi :)... Powaga :D..

Napisano
  • Autor

cześć dzięki za komentarze. na coniektórych elementach się nie skupiałem specjalnie bo i tak w planie miały być przysłonięte częściami zbroi ale poprawki wprowadzę niebawem. Mam teraz inny problem mianowicie jak sprawić by szmata poruszła się i układała w momencie zmiany pozycji postaci??? proszę o pomoc...

Napisano

Jak dla mnie to wypasik nie zabrdzo wiem jak ci pomuc w tym co ciebie mczy , jak czytalme to i dla mnie zaczeło byc to interesujące bo tak czasmai jak nadal siłem przyciągania i wiatru to moge spróbowac by to samo sie poruszało hehe ale tak jak ty chcez hmm nie wiem ?

Napisano

hmm...bardzo mi się to podoba...ciekaw jestem...tła...jakie dash pod gladiatora...może z tego wyjść całkiem niezła pracka...powodzenia :D

Napisano

Żeby szmata sie poruszała musisz najpierw zaanimować ruchy postaci. Potem do szmaty użyć jakiegoś plugina do robienia ubrań np simcloth albo stitch\'a poustawiać kolizje z ciałem i innymi elementami ubioru no i \"zapuścić\" plugin żeby zrobił wyliczenia. Przynajmniej ja tak robie.

Napisano
  • Autor

powoli zacząłem się zajmować tłem. chcę postawić gościa na piaszczystym podłożu areny zbliżonej do koloseum. problem może się pojawić wraz z pojawieniem się tłumów na widowni ale będę kombinował na razie w tym kierunku.Tymczasem wstępniak :)

Napisano
  • Autor

powoli zacząłem się zajmować tłem. chcę postawić gościa na piaszczystym podłożu areny zbliżonej do koloseum. problem może się pojawić wraz z pojawieniem się tłumów na widowni ale będę kombinował na razie w tym kierunku.Tymczasem wstępniak :)

Napisano
  • Autor

powoli zacząłem się zajmować tłem. chcę postawić gościa na piaszczystym podłożu areny zbliżonej do koloseum. problem może się pojawić wraz z pojawieniem się tłumów na widowni ale będę kombinował na razie w tym kierunku.Tymczasem wstępniak :)

Napisano

Pewnie próbujesz załączyc obrazek większy niż 80KB i dlatego nic z tego nie wychodzi.:)

Napisano
  • Autor

cześć. mam kolejny problem wynikający z niewiedzy, a mianowicie jak zlinkować zespolić połączyć np głowę bipa z hełmem albo maską żeby poruszły się wraz z ruchem głowy??? proszę o w miare jasne podpowiedzi...

Napisano
  • Autor

koloseum dopracuje narazie ogólny zarys i proporcje mam zamiar dodać jeszcze kolumny być może jakieś rzeźby i takie żaluzje czy kotary które rozpostarte nad widownią dawały cień oglądającym.

Napisano

hmm ladnie...a co do tego bipeda i helma...to niestety nie wiem....jedynie co moge poradzic to zatahuj ten helm z glowa..

 

pozdr

Napisano
  • Autor

cześć troszku sie ostatnio zaniedbałem ale podrzucam nowe obrazki wypowiedzcie się na temat...

dzięki nara

Napisano
  • Autor

wiem że jeszcze troszke muszę popoprawiać ustawienie postaci, śmatę oraz texturkę co myślicie???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.